Olen nähnyt pelottavan enneunen, jossa Suomen hallituksen ministereitä on surmattu tunnuksettomien vieraan vallan sotilaiden toimesta.
Kymmeniä ulkomaalaisen näköisiä nuoria miehiä oli kaupungilla ja he muuttuivat hetkessä raskaasti aseistautuneiksi sotilaiksi, jotka hyökkäsivät hallituksen tiloihin surmaten nopeasti kaikki paikalla olleet ministerit ja avustajat.
Uneni päättyi siihen, että Suomen valtiollinen lippu laskettiin ja poljettiin maahan ja tilalle nostettiin täysin sininen lippu.
Olen joitakin kertoja nähnyt unessa tulevia tapahtumia ja tämän viimeisen enneuneni vuoksi olen järkyttynyt ja äärettömän peloissani.
Enneuni näytti hallituksen teloituksen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo mikään painajainen ole.
- Anonyymi
Tuo on kyllä kova juttu, jos se toteutuu?
- Anonyymi
😂🤣😂🤣😂🤣
Enneunet ovat HUUHAATA, BULLSHITTIÄ - Anonyymi
Tuo saattaa toteutua minä päivänä tahansa.
Suomessa tulisi ottaa sama käytäntö kuin Sveitsissä, jossa
armeijan käyneet saavat aseensa ja patruunat kotiin.
Tämä estäisi vireitä miehiä tulemasta Suomeen- Anonyymi
Kyllähän niitä meilläkin on kotona, etkö tiennyt?
- Anonyymi
Tuollaisia suunnitelmia epäilemättä löytyy maailmalta. Kysymys on siitä olemmeko valmiit tuollaiseen iskuun. Toisaalta aika samantekevää. Ehkä iltapaäivälehdet jopa sitä toivoisivat.
- Anonyymi
Vaimoni on nähnyt jollain tavoin mm. kahden kirkon tulipalot etukäteen. Olen kysynyt häneltä seuraavan lottokierroksen oikeita anumeroita. Hänen mukaansa kukaan ei ole koskaan kertonut tuollaisia numeroita hänelle. Olen ymmärtänyt, että vaimoni vastaanottaa ainoastaan sellaista tietoa, mitä joku hänelle lähettää.
Kummia juttuja, mutta kun ne sattuvat omalle kohdalle on niitä kovin vaikea sivuuttaa hölynpölynä. - Anonyymi
Jäämeren sininen lippu. Sitä ennen siitä on pyyhitty pois valkoiset raidat ja punaiset värit.
USA ja NATO tulevat Suomeen valloitusretkelle, jotta pääsevät kahmimaan jäämeren luonnonvarat ja valmistelemaan hyökäystä Venäjälle.
Sitä se vaimosi uni merkitsee.
Minä näen sen ihan valveilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847