Tuulivoimalat

Anonyymi

Tuulivoimalat tappaa lintuja ja tuhoaa meidän ekosysteemin.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekee lähi-ihmisistä hulluja,?

• Anonyymi

Aha. Jänkämies tappaa myös lintuja sekä tuhoaa ekosysteemin syyttäen teostansa kiinalaisia ja intialaisia.

• Anonyymi

Myllyt helvetustä.. Möykkä tuholaisia..

• Anonyymi

Tuossa on meidän lähellä toiminnassa 7 suurtuulimyllyä. Olen kysynyt hoitajilta/vastaajilta lintujen kuolemasta. Heidän vastauksensa on, että ainuttakaan lintukuolemaa sen kahden vuoden aikana, jonka myllyt ovat jauhaneet sähköä, ei ole havaittu. Äänihäiriöt ovat yllättävän vähäisiä. Meidän naapurin pakastevaraston kompressori häiritsee paljon enemmän kuin nuo tuulimyllyt.
      Ihmettelen väitteitä äänihäiriöistä. Minä ainakin nukun kuin tukki tietämättä mitään mistään infraäänistä.

• Anonyymi

Kaikki ei nunukkaan räkäkännissä!

• Anonyymi

Persuilla on pakonomainen tarve etsiä kaikkea mahdollista, jopa ihmisälyn ulottumattomiin meneviä teorioita ja väitteitä
      kehitykseen liittyvistä asioista joilla vastustaa kaikkea. Ihmettelen suuresti, että ovat hyväksyneet polttomoottorin(varmaan äänetön) ja sähkövalon.

Mutta aina löytyy höynäytettyjä jotka uskoo ja näin on ollut maailman sivu.

• Anonyymi

Vain kuurohölmö ei kuule myllyn suhinaa.

• Anonyymi

Lepakotkin räjähtelevät tapuleissa, eikö se niin ollut?

• Anonyymi

Vain viherkusipää haluaa tuulimyllyjä,ja nekin toisten pihaan..

• Anonyymi

Tuuliropeleissa on parasta se, että persuja ahistaa. Ahistaa, kun ei hiili tuprua. Sen vuoksi tuulivoimaropeleita tulisi sijoittaa erityisesti Lounais-/ Varsinais-Suomeen, joissa innokkaimmat perustollomme on.

t. Vitun Vihree

• Anonyymi

joutsenta,kurkea ,hanhea,lokkeja,tuulihaukkaa on etupäässä mitä menee eniten,ei ne yleensä aivan siinä tornin juurella oo ne raadot mitä tuo noutava koira on noitten ympäristöstä löytänyt, ne siivet paiskaavat ne silpoutuneet raadot kauemmaksi metikkoon.

• Anonyymi

Aloitus on huuhaata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen