Joh.14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
Jeesus sanoo
8
70
Vastaukset
Ei muuten sanonut, koska yhtään aikaismainintaa ei löydy satujen ja tarinoiden jeesuksesta.
Kaikki hänestä kirjoitettu on sävelletty kymmeniä vuosia hänen väitetyn kuolemansa jälkeen.
Kannattaisi ehkä korottaa edes kotimainen satuhahmo epäjumalaksi tuon jeesuksen sijaan. Ehdottaisin Räpylä Niirasta, siinä oli kunnon uppotukki mieheksi!- Anonyymi
Olet hassu tyyppi he-ma.
Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
Niin sitä pitää. Anonyymi kirjoitti:
Olet hassu tyyppi he-ma.
Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
Niin sitä pitää.En ole koskaan tehnyt suolessa aloitusta, en myöskään ole kirjoittanut muilla nikeillä kuin tällä, jolla nytkin kirjoitan.
Annoit siis väärän todistuksen lähimmäisestäsi.
Mitä luulet epäjumalasi olevan mieltä teostasi?- Anonyymi
Tää oli vartiotornilaisille. Ne uskoo, että raamatulla olisi jokin huomattavakin merkitys niiden uskomuksissa. Ei ole! Uskomukset perustuu vain ja ainoastaan Vartiotornin selityksiin.
kookoo3
1§
"Sillä kookoo3 sanoi hänelle: "Totisesti, minä olen suhnusuvereeni; ei kukaan opi kyseistä taitoa muutoin kuin minun kauttani.
Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun yliäänekkäät suolikaasuni; tästälähin te tunnet hänet, ja te olette aistineet tuoksun kuten ketsemaanessa Rondododonien kukkiessa ."- Anonyymi
Anonyymi on oikeassa. En ole aloittaja enkä halua kirjautua tälle palstalle. JT ja ex-jt(joita tällä palstalla lähinnä on) ovat tavallaan aivopestyjä uskomaan ateistineen sanomaansa.
- Anonyymi
Parempi evankeliumi, jossa Anthony Morris III sanoo: "Me olemme elin. Kukaan ei pääse Jehovan ja Jeesuksen luo muuten kuin meidän kauttamme, eikä välttämättä sittenkään. Me määräämme, ja te tottelette, mutta omalla vastuulla." Vieressä Stephen Lett vääntelee naamaa.
"Me olemme elin. "
Niin. Taitaa se rektumkin olla elin. Henkistyttetty sellainen.
Sillä niinkuin mooses sanoi Papulooniassa Haamunraapi yhdelle Pelsassarin hipoissa: Anna pyllyn laulaa vain ylistystä Raappahousuille, ei sitä vähäistä volyymiä tarvitse yhtään hävetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743288
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161192- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap91716Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635