Jeesus sanoo

Anonyymi

Joh.14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."

8

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuten sanonut, koska yhtään aikaismainintaa ei löydy satujen ja tarinoiden jeesuksesta.

      Kaikki hänestä kirjoitettu on sävelletty kymmeniä vuosia hänen väitetyn kuolemansa jälkeen.

      Kannattaisi ehkä korottaa edes kotimainen satuhahmo epäjumalaksi tuon jeesuksen sijaan. Ehdottaisin Räpylä Niirasta, siinä oli kunnon uppotukki mieheksi!

      • Anonyymi

        Olet hassu tyyppi he-ma.
        Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
        Niin sitä pitää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet hassu tyyppi he-ma.
        Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
        Niin sitä pitää.

        En ole koskaan tehnyt suolessa aloitusta, en myöskään ole kirjoittanut muilla nikeillä kuin tällä, jolla nytkin kirjoitan.

        Annoit siis väärän todistuksen lähimmäisestäsi.

        Mitä luulet epäjumalasi olevan mieltä teostasi?


      • Anonyymi

        Tää oli vartiotornilaisille. Ne uskoo, että raamatulla olisi jokin huomattavakin merkitys niiden uskomuksissa. Ei ole! Uskomukset perustuu vain ja ainoastaan Vartiotornin selityksiin.


    • kookoo3


      "Sillä kookoo3 sanoi hänelle: "Totisesti, minä olen suhnusuvereeni; ei kukaan opi kyseistä taitoa muutoin kuin minun kauttani.
      Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun yliäänekkäät suolikaasuni; tästälähin te tunnet hänet, ja te olette aistineet tuoksun kuten ketsemaanessa Rondododonien kukkiessa ."

    • Anonyymi

      Anonyymi on oikeassa. En ole aloittaja enkä halua kirjautua tälle palstalle. JT ja ex-jt(joita tällä palstalla lähinnä on) ovat tavallaan aivopestyjä uskomaan ateistineen sanomaansa.

    • Anonyymi

      Parempi evankeliumi, jossa Anthony Morris III sanoo: "Me olemme elin. Kukaan ei pääse Jehovan ja Jeesuksen luo muuten kuin meidän kauttamme, eikä välttämättä sittenkään. Me määräämme, ja te tottelette, mutta omalla vastuulla." Vieressä Stephen Lett vääntelee naamaa.

      • "Me olemme elin. "
        Niin. Taitaa se rektumkin olla elin. Henkistyttetty sellainen.
        Sillä niinkuin mooses sanoi Papulooniassa Haamunraapi yhdelle Pelsassarin hipoissa: Anna pyllyn laulaa vain ylistystä Raappahousuille, ei sitä vähäistä volyymiä tarvitse yhtään hävetä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3288
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1192
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      91
      716
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe