Jeesus sanoo

Anonyymi

Joh.14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."

8

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuten sanonut, koska yhtään aikaismainintaa ei löydy satujen ja tarinoiden jeesuksesta.

      Kaikki hänestä kirjoitettu on sävelletty kymmeniä vuosia hänen väitetyn kuolemansa jälkeen.

      Kannattaisi ehkä korottaa edes kotimainen satuhahmo epäjumalaksi tuon jeesuksen sijaan. Ehdottaisin Räpylä Niirasta, siinä oli kunnon uppotukki mieheksi!

      • Anonyymi

        Olet hassu tyyppi he-ma.
        Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
        Niin sitä pitää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet hassu tyyppi he-ma.
        Ensin teet aloitteen keskusteluaiiheesta ja sitten vastaat siihen itse.
        Niin sitä pitää.

        En ole koskaan tehnyt suolessa aloitusta, en myöskään ole kirjoittanut muilla nikeillä kuin tällä, jolla nytkin kirjoitan.

        Annoit siis väärän todistuksen lähimmäisestäsi.

        Mitä luulet epäjumalasi olevan mieltä teostasi?


      • Anonyymi

        Tää oli vartiotornilaisille. Ne uskoo, että raamatulla olisi jokin huomattavakin merkitys niiden uskomuksissa. Ei ole! Uskomukset perustuu vain ja ainoastaan Vartiotornin selityksiin.


    • kookoo3


      "Sillä kookoo3 sanoi hänelle: "Totisesti, minä olen suhnusuvereeni; ei kukaan opi kyseistä taitoa muutoin kuin minun kauttani.
      Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun yliäänekkäät suolikaasuni; tästälähin te tunnet hänet, ja te olette aistineet tuoksun kuten ketsemaanessa Rondododonien kukkiessa ."

    • Anonyymi

      Anonyymi on oikeassa. En ole aloittaja enkä halua kirjautua tälle palstalle. JT ja ex-jt(joita tällä palstalla lähinnä on) ovat tavallaan aivopestyjä uskomaan ateistineen sanomaansa.

    • Anonyymi

      Parempi evankeliumi, jossa Anthony Morris III sanoo: "Me olemme elin. Kukaan ei pääse Jehovan ja Jeesuksen luo muuten kuin meidän kauttamme, eikä välttämättä sittenkään. Me määräämme, ja te tottelette, mutta omalla vastuulla." Vieressä Stephen Lett vääntelee naamaa.

      • "Me olemme elin. "
        Niin. Taitaa se rektumkin olla elin. Henkistyttetty sellainen.
        Sillä niinkuin mooses sanoi Papulooniassa Haamunraapi yhdelle Pelsassarin hipoissa: Anna pyllyn laulaa vain ylistystä Raappahousuille, ei sitä vähäistä volyymiä tarvitse yhtään hävetä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe