Pallomaan uskovaisille joka osoittaa litteänmaan totuuden.
1. Osta tai tulosta gleasonin litteänmaan kartta netistä. 2. Osta harppi.
Aseta harpin kanta NS. Pohjoisnavalle ja ajattele harpin toinen pää auringoksi. Pyöräytä harppia kierros litteänmaan pohja. Navan ympäri kravun kääntöpiirin kohdilla ja tarkkaile vastaako se auringon liikkeitä ulkona. Esiintyykö Lapissa yötöntä yötä niinkuin pitäisi auringon loistaessa litteänmaan vastapuolella ylitse pohjoisnavan Suomen Lappiin.
Ja tarkkaile muutenkin taivasta, liikkuuko aurinko taivaalla idästä länteen, suurentuen aamulla ja pienentyen illalla. Voit havaita aurinkoa esim.hitsausmaskin läpi ja mittarilla auringon koon vaihteluita esim. Työntömitalla.
Uskon että em. Kokeet saavat sinut vahvistumaan litteänmaan totuudesta. Tervetuloa littariksi :)
Yksinkertainen pallopää testi
6
<50
Vastaukset
Eikös Kuun liikkeen pitäisi olla samanlaista. Sen kokoa havainnoidessaan ei tarvitse olla hitsari. Kuu jopa näyttää olevan taivaarannalla päinvastoin suurempi kuin ylempänä, mutta se on optinen harha.
Karttapallostakin sen vasta huomaakin, että Lapissa on välillä yötön yö ja välillä päivätön päivä.- Anonyymi
En kyllä tiedä miksi tuon testin juuri pitäisi minut käännyttää? Pallomaalla asia on paljon loogisempi, koska pallon valaistus on normaalistikin niin, että puolet siitä on valossa ja puolet varjossa ja kallistuminen selittää täydellisesti yöttömät yöt, sekä pohjoisessa että etelässä.
Litteässä maassa valo joutuisi käyttäytymään jollain tosi yliluonnollisen omituisella tavalla, missä ei ole mitään logiikkaa. Sama pätee perspektiiviä, jossa ei litteässä maassa ole mitään logiikkaa. Litteän maan "perspektiivi"säännöillä minun pitäisi pystyä "upottamaan" myös lähellä olevia laivoja pelkästään käyttämällä laajakulmaista objektiivia valokuvaamisessa.
Eikä veden käyttäytymistä ymmärretä litteän maan porukoissa, vaan otetaan vastaan vaan joitain totuuden murusia ja hylätään loput. "water always finds it level" on ehkä typerin "todiste" litteälle maalle, mitä olen kuullut.
Painovoimaa ei myöskään voi kumota heidän argumenteillaan. Satuin katsomaan globebustersin videota, mistä paljastui, ettei hänkään usko tähän "tiheyspainovoimaan", tai mikä lie onkaan, sillä siinä ei ole logiikkaa ja yllätyin olevani litteän maan aktivistin kanssa samaa mieltä jostain.
Elän toivossa, että Bob vielä jonain päivänä tajuaa, ettei missään muussakaan litteään maahan liittyvässä ole mitään järkeä.- Anonyymi
Kyllä se niiden perspektiivi-juttu on kaikista typerin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niiden perspektiivi-juttu on kaikista typerin :D
Meitä soikeapäitä sorretaan taas :(
- Anonyymi
Maapallo ei ole uskon asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212297- 701166
- 491065
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721009Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16959Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31920Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53896