Tuliko teille tänään Lapuan Sanomat?

Anonyymi

Vai onko lehti jo muuttunut kerran-viikossa-tulevaksi?

36

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      seonpyhäpäivä senkin tolvana ,ei ilmesty pyhisin

      • Sain lehden mutta en ymmärtänyt mitää. Mitä te kirjoitatte, ei kukaan voi tehdä noin montaa kirjoitus virhettä kuin tasapää


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Sain lehden mutta en ymmärtänyt mitää. Mitä te kirjoitatte, ei kukaan voi tehdä noin montaa kirjoitus virhettä kuin tasapää

        Pimpelipompoika täällä hupsuttelee ja hassuttelee.


    • Anonyymi

      Ystävällinen kiitos epäystävällisestä vastauksestasi.

      Sorry, etten ymmärtänyt, että tiistaina ja keskiviikkona - torstain numeron normaaleina tekopäivinä - lehden toimituksessa pidettiin pyhää.

      • Anonyymi

        Pienet on sullakin murheet.Lue vanhaa lehteä,tuskin nyt maailma tai edes Lapua on 2 päivässä suuremmin muuttunut.


      • Anonyymi

        On ääliömäistä luulla että juuri torstain numero lopetetaisiin. Se on alkuperäinen ilmestymispäivä ja tiistain lipare tuli mainostajien toiveesta. Jos joku lopetetaan niin se on tiistain numero.
        Järjen käyttö on sallittua kysymyksissä jopa täällä!


    • Anonyymi

      Ehkäpä postinjakajilla on vapaapäivä, vaan en tiedä tuleeko lehti sitten huomenna perjantaina.

      Omituisia kommentteja asialliseen kysymykseen.

      • Anonyymi

        HUOH! Tietämättömyydellä ei näytä olevan mitään rajaa. "tuleeko lehti sitten huomenna perjantaina".
        Torstain lehteä ei paineta, eikä se näin ollen ilmesty koskaan postilaatikkoosi! Koita nyt tajuta yksinkertainen asia!


    • Anonyymi

      kumma kyllä kaikki mainos lehretkin ilmestyy arki arkipyhinä samoin ilkka ja pohjalainen, lapuan sanomat vois laittaa arki pyhinä tilalle ilmaisen digi lehren jos se ilmestyy arkipyhinä voisin harkita vaihtamista siihen.

    • Anonyymi

      On se kauhiaa tua olo seinäjoella ja tyhyjää vissiin kaikki olo
      kun pitää lapualle lähtiä sössimään

      • Miten Lapuan Sanomien ilmestymättömyys liittyy Seinäjokeen?


      • Anonyymi

        Ilmajoella samaa peliä tikkuilua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmajoella samaa peliä tikkuilua

        Jatkossa riittää pari molemmille, tietysti Ilkan lisäksi. 📰


      • Anonyymi

        Ilikkaahan on seinäjoen oma, mitäs sitä lapualla poltaisi,
        - poltetaan vain omia puitamme


      • Mikä nyt savisessa ja kivisessä pellossa viihtyy. Salaojakin on joillekin nykyajan hömpötyksiä. Kalkkia ei malteta ostaa.
        Jos pelto ei ole savea, niin sitten vanhaa pohjatonta lettoa. Taitaa niistä hyvällä hoidolla puolet tulla siitä mitä vakka-Suomen viljelyslakeuksilla. 🌾


      • Anonyymi

        Kyllä seinäsessä ollaan kipiäs mallis
        näkeehän sen noitten jutuista
        ja aivan väkisten kurkotelevat aijan raoista tänne


    • Anonyymi

      Paljonkohan on tilaajia tänä päivänä, leheren sivuulla tarkistteu painos oli alle 6000, tieto oli vuodelta 2016. Mikä on tilanne nyt

      • Anonyymi

        3 x 6000 = 18000
        2 x 6000 = 12000
        lukijat ? hyvin kattavaa on on


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lapuan peitto jotain 50 % tuosta tilastosta päätellen

      • Anonyymi

        Talouksissa on useampia henkilöitä, elikkä useampi lukee samaa lehteä .
        ynnääs siitä


    • Anonyymi

      Lapuan rakenne ja väestö
      Asuntokuntia Lapualla on 6223 (asuntokunnan muodostavat kaikki samassa asuinhuoneistossa vakinaisesti asuvat henkilöt) ja perheitä 4055. Kesämökkejä kunnassa on 671 ja asuntokunnista 18.1 prosenttia asuu vuokralla. Rivi- ja pienkerrostaloasuntokuntia on 81.8 prosenttia kaikista asuntokunnista. (Tilastokeskus 12/2012)

      Asukkaista 19.1 prosenttia on 0-14 vuotiaita, 60 prosenttia 15-64 vuotiaita ja 20.9 prosenttia yli 64 vuotiaita. Eläkkeellä olevien osuus väestöstä on 26.2 prosenttia. Ruotsinkielisten osuus väestöstä on 0.1 prosenttia ja ulkomaiden kansalaisten osuus on 2 prosenttia. (Tilastokeskus 12/2013)
      https://duunitori.fi/alueet/lapua/

    • Anonyymi

      mutta siltikin arkipyhänä saisi ilmestyä kaikille paperi lehren tilaajille eres digi lehti.

      • Tarpeellisempi olisi että nettilehden saisi sellaiseen muotoon, että siitä saisi konekäännöksen haluamalleen kielelle.
        سيكون من الأنسب أن تكون صفحة الويب في شكل يوفر ترجمة آلية للغة التي تختارها.


    • Anonyymi

      Kevätsää, lämmittää,
      luonnon kaiken herättää.
      Katsokaa, sulaa maa,
      puut jo silmut saa.
      Lintusten nyt laulu soi,
      puut ja metsät vihannoi.
      Kevätsää, lämmittää,
      luonnon herättää.

      Vikkelää on siilin juoksu,
      keväästä se riemuitsee.
      Lähestyvän kevään tuoksu,
      siilin nenää hivelee.

      Tyttöset nappisilmät,
      kyllä ovatkin viehättäviä

    • Anonyymi

      Aivan sama ilmestyykö ja koska. En tartte en lue.

      • Anonyymi

        Kuvat -ne on kyllä syytä tutkia

        Haapakosken isäntäkin oli keinutuolissaan niitä ihmetellyt ja meinannut
        -kyllä merellä on ollu kovat myrskyt, kun laivatkin on aivan väärinpäin
        aikansa lehtiä ihmeteltyään laitoi sen lukkojen taakse piironkiin ja kehaisi
        -tietoja kaapeissa ja jyviä laareissa, -mitäs tuohon lisäämään.

        ei antanut muitten lehteä tutkia kun ei itse osannut lukia
        -lukija olisi päässyt tiedoissaan niskanpäälle !


    • Anonyymi

      lapuan lehren toimittajat käyttää arkipyhiä tekosyynä kun haluaavat laiskotella, juttujen laatukin on sellaista ettei toimittaja ole viitsinyt yhtään nährä vaivaa vaan kirjoitetaan ensimmäinen juttu mikä ovesta sisään tulee, ketä esim, kiinnostaa jos joku kylähullu hakkaa vesipäänä vasaralla lusikkoja linttaan tai toinen sekaisin mennyt taiteilija mulukku kouras jahtaa kirveenkaas kissaa, ja sitten loppu lehti onkin mainoksia

      • Anonyymi

        Eriäviä mielipiteitäkin saa esittää, muttei niilä ole mitään merkitystä muille.
        Kukin itse pitää sielunelämänsä kondikses ja päätelmänsä


    • Anonyymi

      no mitä uutista siinä sitten on jos rupinen rulla huuli pomputtaa palloa tai kylähullu hakkaa vasaralla lusikoita linttaan niin kun pienet kersat pahanteos ja loput lehtiä on mainoksia.

      • Anonyymi

        Justiin niin hyvin luonnehdittu lehden nykyistä tilaa!!! Täyttä paskaa alusta loppuun.


    • Anonyymi

      Liian usein vain kerran viikossa ilmestyvä lehti joten tilaushinnassa tulisi olla tuntuva alennus.

      • Anonyymi

        Harmittaa harmittaa voi kelles-ku harmittaa, kyllä se ilkkaskin vouhottaa, muttei kerro sitä mitä pitäisi -totuutta


    • Anonyymi

      Eipä tänne LänsiSuomeen tullut.

    • Aika sekavia juttuja lehdessä esim. Miksi Panu laittaa jauhelihaa lasi purkkiin ja lykkii sitä.

      • Anonyymi

        Pimpelipompoitsu se vaan jaksaa hassutella


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe