Vihjasitko minulle jotain kun viimeksi näimme?

Anonyymi

Vai halusiko yksinäinen ja haaveileva mieleni vain omia sen. :)

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänelle välillä yritän vihjailla. Eilen viimeksi. Varovaistahan tämä on. Etten tee itsestäni ihan hölmöä :)
      Tämä n-m.

• Anonyymi

Ei valitettavasti eilen nähty.

• Anonyymi

Kyllä olen vihjaillut :)

• Anonyymi

Uskallatko kertoa mihin asia liittyy? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallatko kertoa mihin asia liittyy? :)

Meihin ja meidän tulevaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meihin ja meidän tulevaisuuteen.

Voihan sen noinkin ajatella. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sen noinkin ajatella. ;)

Kerroppas sinä mihin vihjeeseen haluat täsmennystä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppas sinä mihin vihjeeseen haluat täsmennystä :)

Erääseen jonka hän sanoi yllättäen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erääseen jonka hän sanoi yllättäen. :)

Mitä hän mahtoi sanoa? :)

(Sivusta kysyn)

• Anonyymi

En vihjaillut mitään, en halua enää tehdä itseäni naurunalaiseksi.

• Anonyymi

Kuka tekee itsensä naurunalaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tekee itsensä naurunalaiseksi?

Sipilä

• Anonyymi

Milloin viimeksi näimme?

• Anonyymi

Alkuviikolla näimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkuviikolla näimme.

Maanantaina? Oletko btw nainen? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantaina? Oletko btw nainen? 😂

Mies olen.

• Anonyymi

Olisko ollut tiistain?

• Anonyymi

Nokialta tämä:

Juon tässä kahvia ja luen näitä miettien että miten ihmeen kädettömiä porukka on. Tämäkin on tarkoitettu yhdelle ihmiselle, mutta tämäkään ei löydä tietä sen ihmisen puhelimeen whatsapp-viestinä. Onko tämä joidenkin käsitys tulevaisuudessa heidän parisuhteestaan?

Kun panettaa niin avataan omassa asunnossa ikävä-palsta ja kirjoitetaan että paneettaaks sua, kun mua panettaa. tuuks paneen johon vastaa sitten koko suomi yhteen ääneen. "Painu vittuun siitä panojuttujes kanssa" ja muutama limainen vanhempi setä "joo, voisin kosketella takamustasi kun etumuksessani pullottaa"
      se oma seurustelukumppani ei sillee oo ajatustenlukija joten ei osaa avata suomi24/ikävä-palstaa eikä tunnistaa hänen seurustelukumppanin seksiin kutsua ja karauttaa paikalle, joten hiljasta on sinä iltana ja monena muunakin iltana parin sängyissä..

Oikeesti. Olette outoja tämän ihmissuhteen hoitotapanne kanssa. Aivan uusi tyyli hoitaa suhteita läheisiin.. Jatkakaan.

• Anonyymi

Puhut itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut itsestäsi.

Mä en jaksa sellasta pelleilyä. Oon sillee aika kärsimätön ihminen ja tällainen soutaminen ja huopaaminen. vatkaus ja vatvonta vuositolkulla saa vaan kiukkuseksi. Olen ihminen joka hermostuu seisahtuneeseen tilanteeseen ja toimii koska pinna ei kestä.

Se näkyy kaikessa elämässäni. Esim. kun kodinkone hajoaa ja mulle sanotaan että joo mä katon sitä ihan kohta. Jaksan odottaa ehkä hyvässä lykyssä vuorokauden, mutta useimmiten vain 30 minuuttia ja sitten mun "ihan kohta" raja on ummessa ja alan itse korjaushommiin kiroillen itsekseni "laita prkele mies asialle niin joudut tekeen itse, vaikken minä edes tiedä mitä mun tälle pitäis tehdä. Aina pitää itse kaikki tehdä että alkaa tapahtua. voi v..."

• Anonyymi

Hoidapa siis ensimmäiseksi vain omat hermosi kuntoon. Siinä voi riittää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoidapa siis ensimmäiseksi vain omat hermosi kuntoon. Siinä voi riittää...

Se on luonne eli tempperamentti kysymys. Toiset on tempperamentiltaan sellaisia mitään aikaan saamattomia haaveilijoita jotka nauttii elää haaveissa ja mahdollisesti käynnistyy hyvin vaikeasti tekemään mitään.

Toiset taasen ovat enemmän sellaisia toimintaan suuntaavia jotka ei kauaa tykkää haaveilla elämästä vaan haluaa elää sitä elämää.

Minun elämässä se näkyy niin että en haaveile asunnon siisteydestä vaan nousen ylös ja teen siitä totta.

Pari päivää sitten istuin sohvalla masentuneena ja väsyneenä katsellen asuntoani.. Katselin että on siellä villakoiria jotka pyrkineet jo sohvan alta matolle asti.. sitten kurtistin kulmiani miettien että mä en jaksa siivota..

kello 17 nypin muutamat pölypallot matosta ja ahdisti se sotku.. Sitten makasin hetken sohvalla ja oloni oli levoton.. sitten pomppasin ylös sohvalta miettien:

"ei helvetti. mä en kestä tätä oloa ja tätä asian miettimistä enempää. Nyt aletaan toimimaan"

Siinä meni sitten illassa. lattioiden imurointi ja pesu. Pölyjen pyyhintä, wc-tilan pesu. Tiski, pyykit ja muutamien verhojen pesu ja ikkunan pesu samalla kertaa.

Illasta kaaduin sohvalle ja katselin asuntoa miettien tyytyväisenä että " voi vitsi kuinka tyytyväinen olen itseeni. Homma hoidettu ja täällä tuoksuukin niin raikkaalta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on luonne eli tempperamentti kysymys. Toiset on tempperamentiltaan sellaisia mitään aikaan saamattomia haaveilijoita jotka nauttii elää haaveissa ja mahdollisesti käynnistyy hyvin vaikeasti tekemään mitään.

Toiset taasen ovat enemmän sellaisia toimintaan suuntaavia jotka ei kauaa tykkää haaveilla elämästä vaan haluaa elää sitä elämää.

Minun elämässä se näkyy niin että en haaveile asunnon siisteydestä vaan nousen ylös ja teen siitä totta.

Pari päivää sitten istuin sohvalla masentuneena ja väsyneenä katsellen asuntoani.. Katselin että on siellä villakoiria jotka pyrkineet jo sohvan alta matolle asti.. sitten kurtistin kulmiani miettien että mä en jaksa siivota..

kello 17 nypin muutamat pölypallot matosta ja ahdisti se sotku.. Sitten makasin hetken sohvalla ja oloni oli levoton.. sitten pomppasin ylös sohvalta miettien:

"ei helvetti. mä en kestä tätä oloa ja tätä asian miettimistä enempää. Nyt aletaan toimimaan"

Siinä meni sitten illassa. lattioiden imurointi ja pesu. Pölyjen pyyhintä, wc-tilan pesu. Tiski, pyykit ja muutamien verhojen pesu ja ikkunan pesu samalla kertaa.

Illasta kaaduin sohvalle ja katselin asuntoa miettien tyytyväisenä että " voi vitsi kuinka tyytyväinen olen itseeni. Homma hoidettu ja täällä tuoksuukin niin raikkaalta"

Ja mä veikkaan että täällä viihtyvien luonne on sellainen että heidän elämän suola ja sokeri on ne fantasiat. Se on se mitä rakastaa. Elää haaveilemassa mitä elämäsi vois olla ja millaista unelmissa se olisi. ja siinä on tämän porukan nautinnon lähde.

Ne taasen jotka saa mielihyvän toteutuksesta ja oikeasti asian elämisestä ei jaksa täällä vatvoa ja vaivata asioita juupas, eipäs, jos, ehkä kun, tykkääks et tykkää, oletko etkö ole, vihjeitä, vihjeitä, mistä päin, mikä väri, kirjain jne. vaan he menee ja tekee sellaisia asioita jotka oikeasti hyödyttääkin jotain eli alkaa toimimaan oikeasti.

Eihän nää tunne jutut ole pelottavia kuin vain 15 vuotialle teineille jotka vielä neitsyitä. Sellaiset nauttii elää parisuhteet ja seksuaaliset hetket mielikuvissaan eikä oikeasti

• Anonyymi

Yritin vihjaa vilkuilemalla, että olisi kiinnostusta ilmassa.

• Anonyymi

Kenelle tämä?

• Anonyymi

Meni mieshenkilölle.

• Anonyymi

Voitko kertoa tilanteesta enemmän?

• Anonyymi

Oot halunnut tulkita hänen puheensa vihjeenä koska oot ihastunut.
      Todellisuudessa oot vaan kuvitellut, sori.

• Anonyymi

Tämä on paljon mahdollista.

• Anonyymi

Ei se välttämättä ihan niinkään ole

• Anonyymi

Vihjasin. Viimeinen lauseeni ennen kuin lähdin...

• Anonyymi

Vihjasin, että " sutisuti". Ymmärsitköhän vihjeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4842
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1344
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1333
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe