Persujen puoluetoimisto odotti yli eduskunta- ja EU-vaalien, sitten alkoivat puhdistukset, heti EU-vaalien jälkeisenä päivänä. Ensimmäisten joukossa erotettiin puoluesihteeriehdokas Teemu Torssonen. Vaalityötä Torssonen sai tehdä persujen hyväksi täysillä, mutta sitten tuli lähtö, aivan yllättäin. Kukahan on seuraava?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d8338c66-ea33-4f4a-b3d3-c50e91fa73a7
Nyt ne puhdistukset ps puolueessa alkoivat!
8
57
Vastaukset 8
- Anonyymi
Persut ovat puolueensa sisäisistä puhdistuksista hipihiljaa? Pelkäävät ilmeisesti, että voi hyvinkin osua omalle kohdalle?
- Anonyymi
Jossakin nurkissa voi vielä lymytä luku- ja kirjoitustaidottomia soinisteja
- Anonyymi
Soinisteja on vielä jopa persujen palkkalistoilla, hyvinkin korkeissa viroissa. Seteliselkäisinä näyttelevät kyllä olevansa muka Halla-ahon kannattajia. Tieto persujen huipulta kulkee yhä Soinille aivan reaaliajassa, nämä soinistimyyrät pitävät siitä huolen.
- Anonyymi
Persut näyttää olevan ainut rehti puolue Suomessa.
Muut luikureita ja kansan kusettajia. Taisi PSn hajoaminen alkaa...
- Anonyymi
Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että persut eivät ole yhtään sen rehellisempiä kuin minkään muunkaan puolueen edustajat. Pikemmin päinvastoin.
- Anonyymi
Kiva varmaan saada kiitos tehdystä pyyteettömästä työstä puolueen eteen.
Siinä käy vielä niin, että erotetun lisäksi lähtee vapaaehtoisesti porukkaa kun silmät aukenevat. Se on selvää, että puolue on hajoamassa. - Anonyymi
Persujen puolue-eliitti on vaipumassa pikkuhiljaa samaan ylimielisyyteen kuin Soinin aikana. Diktaattori Soinin asenne esim. persujen korpitaipaleen talkootyöntekijöihin - heille ei siis maksettu palkkaa (joita olivat 1995-2007 jopa puoluesihteeri, Perussuomalainen lehden päätoimittaja, puolueen taloudenhoitaja, jäsenrekisterin hoitaja jne. jne) oli: "Puolue pärjää ihan hyvin ilman sinuakin. Tulijoita riittää. Vuosia tekemäsi työ nollataan tästä päivästä eteenpäin. Talkoopohjalta saat jatkaa, palkkaa ei makseta muille kuin minun Soinin suosikeille. Jos valitat, sitä varmemmin ja nopeammin lähdet".
-Juuri tällainen ylimielinen toiminta johti loppujen lopuksi persujen hajoamiseen kesällä 2017. Historia tulee toistamaan taas itseään. Se on väistämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71830
- 113779
- 37706
- 134700
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 70607
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69455
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti43439- 41432
- 62432
- 45423
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395