Nyt kyllä syö naista

Anonyymi

Ottaapa kuuppaan ihan sikana.

Mies piilottelee ja pitää mykkäkoulua ja samaan aikaan kertoo pitävänsä kovasti.
Mä olen niin kovasti läheisyysintoilija, etten pysty elämään sellasessa tilanteessa jossa nähdään joskus ja jouluna ja ollaan muutoin silloin tällöin yhteyksissä mutta kuitenkin ikäänkuin seukkaillaan.

Mä pusken omaa näkökoantaani, hän puskee omaansa. Mä pälätän, valitan ja kiukuttelen ja hän piilottelee jossain oluttölkin, korpimökin ja vuorotyön takana.

Voihan video.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No otat yhteyttä siihen mieheen ja kerrot, että pitää nähdä vaikka vkl. Ei se sen vaikeampaa ole.

• Anonyymi

Siks toiseks, enkö mä pyytänyt sua ulos jo moneen otteeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siks toiseks, enkö mä pyytänyt sua ulos jo moneen otteeseen?

Ei hän oo pyytänyt mua mihkään ulos. Jotain erikoisia viritelmiä joihin mä en ole ollut halukas lähtemään.

Siis: mulle riittää ihan kävelylenkki ulkoilmassa - ajatus kulkee eikä tarvii tuijotella toisen kasvoihin jos ei halua.

• Anonyymi

En voi ottaa riskiä että hän on seitinohuessa.

• Anonyymi

Erikoisia viritelmiä? Kai sitä voi kahviakahvi juoda, vaikka pihalla terassilla, muiden ihmisten seurassa? Voi sitä kävelemäänkin lähteä. Ajattelitko, että ehdotin seksiä kanssasi? Tän takia vihaan viestejä, koska kasvotonta ja ihmiset ymmärtää asiat, niin kuin he haluavat ymmärtää, eikä niin kuin toinen yrittää selittää. Ettei olis sun päässäs noi viritelmät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoisia viritelmiä? Kai sitä voi kahviakahvi juoda, vaikka pihalla terassilla, muiden ihmisten seurassa? Voi sitä kävelemäänkin lähteä. Ajattelitko, että ehdotin seksiä kanssasi? Tän takia vihaan viestejä, koska kasvotonta ja ihmiset ymmärtää asiat, niin kuin he haluavat ymmärtää, eikä niin kuin toinen yrittää selittää. Ettei olis sun päässäs noi viritelmät?

Kahvia* jopa typerä puhelin kirjoittelee omiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole pyytänyt mua mihinkään tuollaiseen. Tää viesti siis ei selkeästikään ole sulle siinä tapauksessa.

• Anonyymi

Keneltä menee ja kenelle?

• Anonyymi

The v*ttupäät -orkesterin hanuristilta rumpalille.

• Anonyymi

Täällä on yks P mies, joka tunnistaa itsensä osittain kirjoituksistasi. Mutta en varmaan ole etsimäsi mies, vai ko kö?

• Anonyymi

Ainakin toi olut tölkki, korpi mökki ja piilottelu on tutun kuuloista. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin toi olut tölkki, korpi mökki ja piilottelu on tutun kuuloista. :D

Koittakaa ymmärtää, Suomessa on miljoonia, siis miljoonia ihmisiä ja jotkut pellet kuvittelee heti että joo mua tarkoitti ilmiselvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koittakaa ymmärtää, Suomessa on miljoonia, siis miljoonia ihmisiä ja jotkut pellet kuvittelee heti että joo mua tarkoitti ilmiselvästi.

No kai kysyä saa, meitä on monia miljoonia ja monilla voi olla sama tilanne. Anteeksi että olen olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kai kysyä saa, meitä on monia miljoonia ja monilla voi olla sama tilanne. Anteeksi että olen olemassa.

Niin, emmä tiedä mikä osa sulle kolahti - oletan että sun pitäis myös lisäks tietää kuka on aloittaja. Voipi olla että ollaan totuuden lähteillä tai sitten ei sinne päinkään.

• Anonyymi

Tuntuupa tutulta misukan vinkuna, eikös me sovittu jo muutama vuos sitte ettet enää haihattele sen perään?

• Anonyymi

Ehkä te sovitte mut mä en. Mun elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe