Kaikki, mitä Jumala tekee, on oikein ja että on syytä täysin luottaa häneen?
Etkö palstalainen olekin vakuuttunut siitä, että hän todella rakastaa luomuksiaan, että hän on armollinen ja laupias mutta samalla täydellinen oikeudenmukaisuudessaan ja viisaudessaan?
Jos ajattelet Jumalasta tällä tavoin, niin se saa sinut palvelemaan Häntä, eikä mikään voi pidättää sinua siitä.
Kaikkien ihmisten edessä on kaksi tietä. Toinen johtaa kuolemaan ja toinen ikuiseen elämään.
Mitä Jumala haluaa
27
228
Vastaukset
Sylivauvan syöpä, C/P vammaisessa kehossa elävä älyltään normaali sidottuna pyörätuoliin, autisti suljettuna omaan todellisuuteensa terveessä ruumiissa jne.
Epäjumalasi teot ovat selitettävissä vain hänen olemattomuudellaan.- Anonyymi
Älä syytä Jumalaa
Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!! Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä Jumalaa
Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!!Ja saatana on epäjumalasi luomus.
Et pääse pakoon epäjumalaasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä Jumalaa
Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!!Onko Jumala myös syyllinen vartiotornilahkon pieleen menneisiin ennusteluihin ja pedofilien pimittämisiin?
Ei. Koska Hänellä ei ole mitään tekemistä tämän amerikkalaisen lahkon kanssa.
Aikanaan Hän vihastuu heihin ja aiheuttaa lahkolle Harmagedonin.
Sinä päivänä en haluaisi olla lahkon pöksyissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä Jumalaa
Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!!"Älä syytä Jumalaa Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!!"
Jumala on säätänyt kaikki maailmankaikkeuden lainalaisuudet, Saatanalla ei ole niihin mitään osaa eikä arpaa.
Näin Jumala on vastuussa ihan kaikesta, mitä maailmassa tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä Jumalaa
Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!!Kaikkivaltias ei voi väistää vastuutaan vetoamalla toiseen hahmoon!
Jumala loi kaiken mitä on. Myös syövän, satiaset, syfilliksen ja jehovantodistajat.
Perin vittumainen luonne siis. Ei ansaitse palvontaa eikä pienintäkään kunnioitusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä Jumalaa
Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!!Olettaen tietenkin, että se on olemassa. Olemattomia ei voi pitää syyllisinä. Sellaisiin liittyvät uskomukset ovat pääsääntöisesti vahingollisia ja syyllisiä moneen pahaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olettaen tietenkin, että se on olemassa. Olemattomia ei voi pitää syyllisinä. Sellaisiin liittyvät uskomukset ovat pääsääntöisesti vahingollisia ja syyllisiä moneen pahaan.
Ihmisen itsekeskeisyys on vielä suurempi syy kaikkeen pahaa. Minä itse asenne.Minä tiedän parhaiten mikä minulle sopii.
Jos niin olisi, miksi monet rikkaat ja kuuluisat päättävät päivänsä itse?
En ole vastuussa kenellekkään aiheuttaa sekä itselle että muille paljon harmia.
Entäpä asenne: sen minkä haluat tekevän itsellesi, tee se toisille.
Mistä se on lähtöisin? Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen itsekeskeisyys on vielä suurempi syy kaikkeen pahaa. Minä itse asenne.Minä tiedän parhaiten mikä minulle sopii.
Jos niin olisi, miksi monet rikkaat ja kuuluisat päättävät päivänsä itse?
En ole vastuussa kenellekkään aiheuttaa sekä itselle että muille paljon harmia.
Entäpä asenne: sen minkä haluat tekevän itsellesi, tee se toisille.
Mistä se on lähtöisin?Paaaljon jeesussatua vanhempi ajatus.
Suurin osa raamatun tarinoista on kiertänyt jallamaita satoja vuosia ennenkuin mooseskin keksittiin.
Mooses muuten on kopio Akkadin Sargonista.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Paaaljon jeesussatua vanhempi ajatus.
Suurin osa raamatun tarinoista on kiertänyt jallamaita satoja vuosia ennenkuin mooseskin keksittiin.
Mooses muuten on kopio Akkadin Sargonista.Vartiotornin Mooseksen touhut on tarkasti tiedossa:
"Mooses kirjoitti 4. Mooseksen kirjan erämaassa ja Moabin tasangoilla. Se käsittää 38 vuoden ja 9 kuukauden ajanjakson vuosina 1512–1473 eaa. (4. Mooseksen kirja 1:1; 5. Mooseksen kirja 1:3.) Kirjan latinalainen nimi Numeri ’lukumääriä’ viittaa kahteen israelilaisten väestönlaskentaan, jotka suoritettiin noin 38 vuoden välein (luvut 1–4, 26). Kertomus on jaettu kolmeen jaksoon: ensimmäinen osa kertoo, mitä tapahtui Siinainvuoren luona, toinen osa käsittelee Israelin erämaavaelluksen aikaisia tapahtumia, ja viimeinen osa kuvailee Moabin tasangoilla syntyneitä tilanteita. Tätä kertomusta lukiessasi voisit miettiä, mitä nuo tapahtumat opettavat sinulle ja voivatko tämän Raamatun kirjan periaatteet hyödyttää sinua nykyään."
https://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/2004565
Tuo "...voivatko tämän Raamatun kirjan periaatteet hyödyttää sinua nykyään" käytännössä tarkoittaa sitä, että Vartiotorni voi käskeä laumaansa ottamalla jotain "periaatteita" Vanhan testamentin puolelta, vaikka järjestö opettaakin, ettei Vt sinänsä koske tosi kristittyjä (= jehovantodistajia). Itse ei Raamatusta saa ottaa mitään, vaan kaikki pitää lukea Vartiotornin sponsoroimien silmälasien läpi, jotka nekin pitää itse maksaa ja itse kantaa vastuu, jos lasit näyttävät väärin ja sattuu onnettomuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä Jumalaa
Saatana on syypää kaikkeen maailman kielteisiin tapahtumiin, myöskin ateistisuus ja raamatunvastainen oppi, kaikki on saatanan syytä!!!Saatana lienee Babylonian pakkosiirtolaisuudesta otettua lainaa. Alkuperäiseen versioon hän ei joka tapauksessa kuulunut, vaan israelilaisten Jumala oli alunperin (tai aikaisemmassa vaiheessa) hahmo, joka antoi niin hyvän kuin pahankin. Vasta myöhemmin paha "ulkoistettiin" Saatanalle. Raamattu on tilkkutäkkimäinen kokoelma, jonne on päätynyt erilaisia käsityksiä.
- Anonyymi
Jumala tietää mitä tekee. Hän säät säätää, myrskyt tyynnyttää, sekä sekasorrot järjestää kaulankatkomisineen.
- Anonyymi
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos juuri kehotti lääkäreitä välttämään Opiaattipohjaisten lääkkeiden määräämistä ,
mutta tässähän on kyse ns, Uskontohumalasta , , jota Darwinkin tarkoitti
Jos lukee yötäpäivää vain raamatun tekstejä ,on kuin eräs kuuluisa sotapäällikkö , joka istui yöt ja päivät karttojen ääressä, laittoi nuppineuloilla pieniä lippuja kartalle ja pakotti vastustajan ajattelemaan omalla tavallaan ; " noin , ..tuolta se täytyy tulla , " on kuin Roomalaiset Cannaen taistelussa , , jossa ylivoimaiset roomalaiset laskivat Hannibalin hyökkäävän Roomalaisten keskustaan , ..Mutta se hyökkäsikin sivustaan , meni läpi ja selustaan , . Historian kuuluisin taistelu oli ratkaistu , .
Nyt helsingin yliopistolla on , uuttisten mukaan , maailman paras muinaistekstien ja raamatun tutkimuslaitos , joka sanoo nykytutkimuksesta , että Vt ; n Profeettain ennustukset kirjoitettiin pääasiassa . ennustettujen tapahtumien jälkeen , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos juuri kehotti lääkäreitä välttämään Opiaattipohjaisten lääkkeiden määräämistä ,
mutta tässähän on kyse ns, Uskontohumalasta , , jota Darwinkin tarkoitti
Jos lukee yötäpäivää vain raamatun tekstejä ,on kuin eräs kuuluisa sotapäällikkö , joka istui yöt ja päivät karttojen ääressä, laittoi nuppineuloilla pieniä lippuja kartalle ja pakotti vastustajan ajattelemaan omalla tavallaan ; " noin , ..tuolta se täytyy tulla , " on kuin Roomalaiset Cannaen taistelussa , , jossa ylivoimaiset roomalaiset laskivat Hannibalin hyökkäävän Roomalaisten keskustaan , ..Mutta se hyökkäsikin sivustaan , meni läpi ja selustaan , . Historian kuuluisin taistelu oli ratkaistu , .
Nyt helsingin yliopistolla on , uuttisten mukaan , maailman paras muinaistekstien ja raamatun tutkimuslaitos , joka sanoo nykytutkimuksesta , että Vt ; n Profeettain ennustukset kirjoitettiin pääasiassa . ennustettujen tapahtumien jälkeen ,Piti vielä sanoa , että muinainen Parta-kalle sanoi että Uskonto on oopiumia kansalle , se puuttui tuosta alusta ,
- Anonyymi
VT:n mukaan Jumala halusi poistaa pahuuden maanpäältä vedenpaisumuksella, mutta jokseenkin turhaa duunia koska ei sitä saatanaa saanut hukutettua.
Elisa kirosi pikkupojat Jumalan nimeen ja heti tuli metsästä karhut jotka raateli pojat kuoliaaksi.
Herra tekee Siionin tyttärien päälaet rupisiksi ja paljastaa Siionin tyttärien hävyt,herra halusi kaiketi katsella rupipäisten häpyjä. Raamattu on kirjakoelma mikä vaikuttaa henkisestisairaiden kirjoituksilta.- Anonyymi
Joosuassa ja Tuomarien kirjassa tapetaan miehet, naiset, lapset ja eläimet. Ehkä korkeintaan neitsyet naiset säästetään seksileluksi.
Herra kovetti faraon sydämen, ja tappoi Egyptin esikoiset kostoksi siitä, että farao toimi niin kuin Herra oli ohjelmoinut.
Suhteellisen himmeää, sanoisin. Eipä tätä silti tarvitse ihmetellä, kun Raamattu itse kertoo salaisuuden:
2. Sam. 24:1 Herra vihastui jälleen Israeliin, ja yllyttääkseen Daavidia kansaa vastaan hän sanoi: "Mene ja laske Israelin ja Juudan väki."
1. Aik. 21:1 Saatana nousi Israelia vastaan ja viekoitteli Daavidin toimittamaan Israelissa väenlaskun.
Jehova on Saatana.
Suolikaasun Henki ainoastaan pelastaa, muu on pahimman luokan vuskua.
- Anonyymi
Jumalan palvelemisen valitseminen johtaa suurimpaan mahdolliseen onneen sekä nyt että ikuisesti.
Nyt aika lopettaa tyhjän puhuminen! Anonyymi kirjoitti:
Jumalan palvelemisen valitseminen johtaa suurimpaan mahdolliseen onneen sekä nyt että ikuisesti.
Nyt aika lopettaa tyhjän puhuminen!Hyvä kun älyät lopettaa tyhjän puhumisen.
- Anonyymi
kookoo3 kirjoitti:
Hyvä kun älyät lopettaa tyhjän puhumisen.
Tyypillistä hörhöilyä!
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä hörhöilyä!
No niin minustakin. Mutta hyvä, kun vihdoin älyät lopettaa satuolennoista tyhjän puhumisen. Edistystä sanoisin.
- Anonyymi
kookoo3 kirjoitti:
No niin minustakin. Mutta hyvä, kun vihdoin älyät lopettaa satuolennoista tyhjän puhumisen. Edistystä sanoisin.
Tyypillistä, joilla ei ole mitään annettavaa!
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä, joilla ei ole mitään annettavaa!
Mitä annettavaa sitten pitäisi olla? Eikö huolellisesti artikuloitu suhnu muka riitä.? Riittihän se aaprabamillekkin Epytgin pyramiidin yleisessä käymälässä.
- Anonyymi
"Kaikkien ihmisten edessä on kaksi tietä. Toinen johtaa kuolemaan ja toinen ikuiseen elämään."
Vai niin. Jos valitsee ikuiseen elämään johtavan tien, voiko myöhemmin perua valintansa, jos tulee toisiin ajatuksiin?- Anonyymi
Voit...…….vapaan tahdon nimissä.
voit myös vaihtaa lahkoa vaikka tunnin välein vapaan tahdon nimissä.
Raamattu ei pakota mihinkään!
- Anonyymi
Aloitus lopetukseen, koska hörhöt tulivat kommentoimaan!
- Anonyymi
On tällä toinenkin selitys , ;
ihminen tahtoo yleensä päteä, jollain ,monet valitsevat alan , jossa ei vastausta joko ole , tai on kiistanalainen , Halu osallistua on niin suuri , että kommentoi kaikkea , josta ei ole aavistustakaan ,
Ja yleensä se korvaa kaiken huvin elämässä . Mutta kun ja jos joku käskettäviä etsivä tulee ja kertoo erityisenä salaisuutena , että Maa on neliskanttinen , - tai vielä suuremman salaisuuden , että tämän Maapallon sisällä on toinen Pallo , joka on paljon suurempi kuin tämä pallo ,...
niin moni on heti tunkemassa eläkerahansa tämän rymyeetun lahjasaaviin ,
Kirjan " ..Kunnon sotamies SWEJkin kirjoittaja kertoi , miten hän joutui aik , Prahalaiseen mielisairaalaan liika ryyppäämisen takia , - niin sinne tuli vanha hieno herra , josta hän ihmetteli , -että miksi tämä , selkeästi puhuva hiljainen herra oli sinne joutunut ? .
Sitten tämä pappa tuli hänen luokseen , ja pyysi palvelusta , " Sinun pitää keroa julkisuuteen , - kun minä en voi , Että hallitus pitää minua vankinaan , kun sain selville uskomattoman asian ;
Tämän Maapallon sisällä on toinen Pallo , paljon suurempi kuin tämä. Ja sitä tietoa piilotellaan kansalta ,.."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789