Keskiviikkona Rovaniemellä, tulevan pääministerin henkinen kunto vain huolestuttaa, otteita tämän päivän paperi- Iltalehdestä. Asianajaja Korhonen kysyy Rinteeltä.
-Onko hallitus ohjeistanut Palosaarta erillisillä ohjeilla tai muilla määräyksillä hissihankinnassa?
-Rinne- En ymmärrä mitä kysytään?
Korhonen- Kun hallitus teki päätöksen syyskuussa, antoiko hallitus ohjeita?
-Rinne- En pysty muistamaan, mutta ajatus oli, että pyydetään useampia tarjouksia
Doppelmayrilta ja Leitnerilta.
Antti Rinteen muisti meni heikommaksi kuulustelun edetessä.
Korhonen-
Hanketta käsiteltiin joulukuussa 2012 ja myös Doppelmayrin tarjousta, oletteko tutustuneet siihen?
Rinne- kokouksen yhteydessä kyllä, sekä Doppelmayriin että Leitneriin.
Korhonen- nimenomaan juuri siihenkö jätettyyn?
Rinne- Ilmeisesti juuri siihen.
Korhonen totesi, että tämä tarjous on lähetetty Rinteelle ja pyysi ottamaan sen esille.
Korhonen- Oletteko nähneet ja tutustuneet tähän?
Rinne- En pysty vannomaan, että tämä oli juuri se paperi, en muista ykstyiskohtia.
Korhonen- Pyytäisin ottamaan seuraavan sivun, kysyy Rinteeltä oletteko tutustuneet näihin tarjouksiin ja millaista suunnittelua on tehty?
Rinne kysyi tässä kohtaa Korhoselta, että oliko hän ollut vielä tuohon aikaan hallituksessa mukana, Korhonen totesi, että oli ollut, koska ajankohta oli 2013, te jäitte pois 2014.
Rinne- En muista yhtään mitään näistä yksityiskohdista, en yhtään mitään.
Korhonen- oletteko tutustunut Leitnerin tarjoukseen?
Rinne- Onko tuo s-posti tullut minulle jossakin vaiheessa?
Korhonen- Oletteko saaneet tätä?
Rinne- En pysty muistamaan, nyt minulla on vaikea hahmottaa mihin viittasitte?
Jne,jne,jne.
Kuulustelu jatkuu samantapaisena, koko juttu on luettavissatämän päivän printti-iltalehdestä.
Kannattaisiko olla huolissaan tulevan pääministerin muistista joka nyt sentään saa raskaimman salkun kannettavakseen ja alkaa hoitaa suomen asioita?
Rinne käväisi välillä käräjillä.
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Rinne ole ollut järjissään 20 vuoteen ei edes tiennyt miten älyttömän lain oli mennyt hyväksymään ei vastannut antamaani kirjeeseenkään
- Anonyymi
Antti Rinne otti sittenkin Tanskan tolkun maahanmuuttopolittisen linjan. Suomi kuntoon, Suomi kuntoon!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15675420/rinten-penalta-tulee-tekemaan-pakolaispolitiikkaa
- Anonyymi
Löytyykö tuota nettilehdestä? En minä ainakaan löydä?
Aikamoista, kyllähän tulevalla P-ministerillä pitäs olla hiukan parempi muisti. Eikä mitään hiukan vaan hyvä muisti. - Anonyymi
En keksi Rinteen lausunnolle ja esiintymiselle parempaa termiä kuin PANIIKKI !
Se on sumalaisten kannalta huolestuttavaa koska juuri nyt tarvittaisiin HALLITUS joka tietää mitä tekee.............! JOKA UKOLLA ON S ELITYS JA PERSWEREIKÄ ................RINTEEN RIMPULALLAKIN.................................
- Anonyymi
Kaikissa firmoissa joissa Rinne on ollut töissä, hän on joutunut oikeuteen
selittämään tekemisiään. Yhdestä on tuomio, sakko 16000 euroa. Sipilää
on myös epäilty oikeudessa osakekurssien manipuloinnista, mutta silläkin
kertaa hyvätveljet pelastivat. Pääministeriksi näköjään vaaditaan rikollinen
tausta, ilmankos niitä politiikassa riittää.- Anonyymi
Linkki.
- Anonyymi
Siinä linkki.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff1e0f1-7749-461e-bc50-407ba2f82c8a- Anonyymi
Ei validi koska iltapäivälehden poliittisesti peukaloitua valemediatuubaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei validi koska iltapäivälehden poliittisesti peukaloitua valemediatuubaa.
Ei ole oikeudesta videota valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikeudesta videota valitettavasti.
Joten tuubaa.
- Anonyymi
Tuohan oli kuin jostakin huumorikirjasta kopioitu. Miten se voi olla noin huonomuistinen? Ainakin tuon asian tiimoilta.
"Rinne kysyi välillä asianajaja Korhoselta olinko minä silloin mukana? "Rinne sanoo että minun on vaikea hahmottaa mihin viittasitte" No voi hyvä tavaton. - Anonyymi
Rinne menee moraalin polkemisessa kirkkaasti ohi uivelo-sipilän.
- Anonyymi
Kokoomusloisen joutavaa horinaa.
- Anonyymi
Pelleoikeudenkäynti sinänsä johon kutsuttiin pääministerikin mutta mätäpaise on kepulaisen Kittilän hallinossa kepulaisine kiemuroineen.
- Anonyymi
Höpö höpö... Rinne tässä on kaiken pahan alku ja juuri. Hän oli se, joka juonitteli kunnanjohtajan kanssa Palosaaren eron. Kunnanjohtaja oli vain niin sinisilmäinen, että uskoi Rinnettä. Kuinkas kävikään, kun vyyhtinalkoi purkautua.. Ensin lähti Rinne ja sitten sai kunnanjohtaja kenkää.
- Anonyymi
On hyvin hieno taktiikka vedota muistiinsa, no se palasi tai parani varmaan kun Antti palasi etelään takaisin. Ilmastonmuutos ilmeisesti sekoitti lapissa Rinteen muistin.
- Anonyymi
Haluan nähdä kuinka tuo sakki hoitaa asioitaan ja vastaa kokoomus ja persukonkareiden koviin kysymyksiin kyselytunnilla. Helppoa ei taatusti tule olemaan, kuvitelkaa kun Lii Andersoni oikeen ärsytetään kuinka hän riekkuu sieltä lehteriltä. Ja Rinne päälle puhuu kuin kuuma peruna suussaan. Ja jos huonomuistisuus jatkunee niin sitä mielenkinntoisempaa. Tulee olemaan mahtavaa viihdettä.
- Anonyymi
Joo, hauskaa on nähdä miten valtansa vasemmistolle menettäneet kokkareet ja persut kihisivät kiukusta, on siinä yleisöllä naurussa pitelemistä.
- Anonyymi
Miljardööri antilla pätkii muisti hallitusti.
Valikoiva memory.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705