tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi

Älä mene synneissäsi ikuiseen kadotukseen.

Tee parannus ja ota uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksesi ja Vapahtajaksesi niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ijankaikkisen elämän. Seuraa Jeesusta Pyhässä Hengessä ja totuudessa (Jumalan Sana)

lue Raamattua

4

228

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaisi tutustua evankeliumien kirjoitusajankohtaan, joka osoittaa evankeliumit kokonaan valheeksi ja jeesuksen mielikuvitusolennoksi.

Uskomalla evankeliumit joudut epäjumalan palvojien häpeäjonoon jos oikea jumala on olemassa.

• Anonyymi

Miksi?

Luciferilla on yökerho Los Angelesissa ja minä ainakin olen saanut sellaisen vaikutelman että paholainen on hyvä ratkomaan rikoksia omalla tavallaan ja varsin leppoisa ja huumorintajuinenkin vielä niin ajattelin ettei niin sympaattinen kaveri on pohjimmiltaan leppoisa kaveri.

Jumala karkotti enkeli Luciferin taivaasta lähinnä mielipide-erojen takia joten ei siis ihme jos paholaisella ei ole hyvät välit yläkerran kanssa. Olen demokratian mies ja kaikilla on oltava oikeus vapaaseen mielipiteeseen ilman pelkoa rangaistuksesta.

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Joka tahtoo pelastaa elämänsä kadottaa sen, mutta joka minun tähteni kadottaa elämänsä on sen löytävä!

Kyllä ihmiselle on hyödyksi kadottaa elämänsä Kristuksen tähden eikä vain ihmiselle, vaan koko luomakunnalle; biosfäärille ja teknosfäärille. Silloin kun on rohkeutta luopua kaikesta niin osaa suhtautua vakavasti, jos joku neropatti tulee ehdottamaan vaikeita liiketaloudellisia sijoituskohteita. Sen sijaan se, joka ei koskaan ole luopunut mistään ei lähde mukaan mihinkään rohkeaan uudistukseen.

Mentaliteetti kaikesta luopumisesta soveltuu hyvin kaikille kansoille opiksi ja tieksi kohden menestystä. Tarkoitan, että jopa ymmärrystä, älyä ja viisautta rakastava henkilö VOI tulla tuntemaan sen, että lopulta Kristuksen opetukset ovat järkeviä, viisaita ja ymmärtäväisiä nekin.

Eikä pelkkää hulluttelua Jumalan puolelta niin kuin raamattu eräissä kohdin antaa ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe