Jyväskylässä oli ns. arvontalaatikko, jonka lappuun onneton laitoin nimeni ja sähköpostiosoitteeni. Luulin kyseessä olevan kuntosalikortti-arvonta. Ei ollut. Sinun valintasi -firma haali tällä tavalla asiakkaita tehdäkseen "ilmaisen" kehonkoostumus mittauksen. Puhelin soi ja minut kutsuttiin kyseiseen toimenpiteeseen. Sanoin, etten tarvitse kehonkoostumusmittausta enkä neuvoja. Tiedän ne muutenkin. Tämän jälkeen alkoi tulla sähköpostiin Sinun valintasi -firman roskapostia. Tämä kehonkoostumusmittaus ja siihen liittyvä ravitsemusneuvonta on arveluttavaa. Toki löytyy tarvetta kohottaa lihaskuntoa ja tietysti proteiini on kauhean tärkeää tueksi :-). Tuskin sieltä kuulee varoittavaa sanaa liiallisen proteiinin käytön haitoista kun niitäkin on
Personal trainer ja ruokavalmennus
Anonyymi
1
174
Vastaukset
Sinulla on oikeus vastustaa tietojesi käsittelyä suoramarkkinointiin GDPR-tietosuoja-asetuksen nojalla. Onko sähköpostissa "poista uutiskirje" linkkiä? Jos ei, esitä poistopyyntö suoraan rekisterinpitäjälle ottamalla yhteyttä rekisterinpitäjän asiakaspalveluun. Valmistaudu kertomaan poistettavat tiedot, perustelut poistolle, nimesi ja yhteystietosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586