Joitain vuosia sitten olin kymmeniä tuhansia velkaa ja elämä tuntui todella hankalalta.
Nyt olen päässyt tilanteeseen että 10 000€ on jemma tilillä plussaa.
Ei ole ollut helppotie todellakaan, 10-100€ sillointällöin tilille keräten, mutta toiveena tavoite oli tuo 10t jotta voi hengittää helpommin.
Velalla en ole elänyt vuosiin eli kun hankitaan niin käteinen tai omalta tililtä lainaten ja sinne korkoineen jne. maksuineen takaisin.
Tuo 10 000€ voi joillekkin olla "pieni raha", mutta on se itselle mukava fiilis ja puskuri jos jotain ongelmaa tulee.
Autoon en satsaa euroina tarpeettomia eli parempi 10 000€ tilillä kuin P-ruudussa jossa se auto on 22t/vrk!
Jemmatkaa tilille sitä puskurirahaa vaikka kolikko kerrallaan, se kannattaa!
Aikoinaan meni kaikki ja velkaakin jäi, toiset söi ansioni korkoina ja kuluina, koska olin hölmö ja hankin velaksi asunnon.
Uskomaton tunne! Kunnon voittaja fiilis!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184