Jos persut olisivat päässeet hallitukseen

Anonyymi

Jos persut olisivat päässeet hallitukseen.
Suomi olisi yleisten arvioiden mukaan 99% todennäköisyydellä jo parissa kuukaudessa pelkkä palava rauniokylä.

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin arvottomiahan me heitä äänestäneetkin olemme teidän maailmoja halailevien mielestä.

      • Anonyymi

        Suomi olisi raunioina vain vihervasemmiston anargisti-osaston vuoksi.

        Siispä olisi jo korkea aika poistaa nuo vihervasemmistosaastat maasta, koska PerusSuomalaiset ottavat vallan seuraavana käsiinsä.


    • Anonyymi

      Niinhän te vihapuhujat luulette.

      • Anonyymi

        Linkki vihapuheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki vihapuheeseen?

        Täh? Miksi linkittää tämä aloitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Miksi linkittää tämä aloitus?

        Aloituksessa ei näy vihapuhetta, vaan asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei näy vihapuhetta, vaan asiaa.

        Miksi valehtelet se on rumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet se on rumaa.

        Nyt erehdyit taas kerran


    • Anonyymi

      Kuulemma joidenkin valistuneiden arvoiden mukaan tilanne ei olisi edes noin hyvä vaan paljon pahempi.

      • Anonyymi

        Äärivasemmistolaiset eivät tosin ole valistuneita, vaan vihapuhujia.


    • Jaa, nyt kuuluu, että demarikepulitvihreet nostaa veroja. Kohta alkaa työpaikkojen vähentyminen ja itketään kauppataseen vajavuutta. Miksi ei voida luoda yrittäjämarkkinoita, joissa itsensä työllistäjä pääsisi vähäisillä sivukuluilla ja rinnastettaisiin palkansaajaan? Jonkin tilaston mukaan 40% yksinyrittäjistä tienaa alle 1000 euroo kuussa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Se olisi todellakin ollut ilmastohalaajien loppu.

      • Anonyymi

        Toisinsanoen maapallon ja ihmiskunnan loppu


    • Anonyymi

      Kyllä olisi toisia syyttelevien jo aika pikku hiljaa käsittää, että suuri osa suomalaisista ei halua vaarantaa Suomen kehitystä halaamalla kaikkia maahan pyrkiviä.
      Työperäinen maahanmuutto on hieno asia, jos kotimaan ihmisistä ei tekijöitä löydy, mutta islamin leviäminen vie kehitystä jyrkästi huonompaan suuntaan.
      Siksi monet perussuomalaisia äänestävät ovat ihan järkevästi ajattelevia, eivätkä mitään rasisteja. Itse äänestin EU-vaaleissa taloustieteen tohtoria.

      • Anonyymi

        Taloustieteiden tohtorit on ihmiskunnan hyvinvoinille kaikista eniten vahingollinen ihmisryhmä.


    • Anonyymi

      Seuraus olisi ollut että persujen kannatus seuraavana keväänä olisi ollut vain 9-10%.

    • Anonyymi

      Ei PS olisi edes hyväksy noita älyvapaita tekoja mitä nyt tehdään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe