Missä ja mikä porukka
https://www.ilkka.fi/tilaajalle/maakunta/tilaajalle-7.3187110?aId=1.2979997
Poliisioperaatio seinäjoella.
22
2088
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisit voisi pysyä pois tälläisistä karkeloista, antaa porukan ampua esim. toisiaan kaikessa rauhassa ja jos joku porukasta tarvitsee paikkausta, niin kävelköön sairaalan mäelle, pyssysankarit
- Anonyymi
Kyseessä oli Seinäjoen Työväenampujat.
Ettei vaan katupartio ottanu osumaa
- Anonyymi
pimpelipompojalla on epäilyksensä
- Anonyymi
Olikohan ammuskelijoilla mustat suorat housut ja nahkatakki niinkuin yleensä?
- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
pojat vaan kokeilivat kellä laukee herkemmin
- Anonyymi
Oikeustalon lähellä moksittiin, lyhyt siitä käräjille. Pellervonkatu/vapaudentie kääntöpaikka.
6 maijaa paikalla omat ja lapuan/kauhavan.- Anonyymi
olikse piliksen talo jos nii en kulla enää mee jos tollast sakkia siell
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olikse piliksen talo jos nii en kulla enää mee jos tollast sakkia siell
On mutta vaan toinen rappu b. Olin ei len pitsalla soframis kun sellainen iso tatuoitu korsto kiersi taloa tupakki suussa ja hetken päästä tuli samanmoisia lisää ja joku kävi avaamassa oven ja ei mennyt kuin 5min ja ukot tli pihalla ja lähti. Hiukan ihmetyttää touhu tai arvaahan sen nyt jos viikko sitte ammuskeltu ja sen jälkeen tehty asuntoihin ratsioita ja huumeita löydetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutta vaan toinen rappu b. Olin ei len pitsalla soframis kun sellainen iso tatuoitu korsto kiersi taloa tupakki suussa ja hetken päästä tuli samanmoisia lisää ja joku kävi avaamassa oven ja ei mennyt kuin 5min ja ukot tli pihalla ja lähti. Hiukan ihmetyttää touhu tai arvaahan sen nyt jos viikko sitte ammuskeltu ja sen jälkeen tehty asuntoihin ratsioita ja huumeita löydetty
Onkohan pilailupuoti lähdössä juuri tämän levottomuuden takia
- Anonyymi
yleensä juuri nämä prässihousu kaveri on hieman sellasia ettei tahdo osua en tiedä johtuuko miehistä vai vehkeistä? sama onko paikalla 2 vai 8...raatoja 0....kumma kun sinisten joukkue ei oo oppinu jo? no tietty tarvii han siinä monta ransportteria kuljettanmaan isomman porukan kohti laitosta..mukana on kuitenkin tytötkin jotka tökkii kekluilla
- Anonyymi
Huumekämppä ja sen vieraat ei ollu romaanei
- Anonyymi
voi voi tervetuloa 2000 luvulle suurnurmoolaaset!hahahahahaa
- Anonyymi
Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.
Ai niin, lapsuus oli tietenkin rankkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.
niin juurikin varmaan näitä tarkoitat hienoo että pääsee vapauteen mutta monenko elämän on pilannu
https://yle.fi/uutiset/3-10820287
https://yle.fi/uutiset/3-10814707
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kun-kimmo-42-vapautui-vankilasta-hanta-odottivat-vain-paihteet-ja-asunnottoman-rankka-elama-moni-ajattelee-jo-portilla-etta-laskiksi-menee-kuitenkin/7326594#gs.i7map2 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.
Just näin, sit liitytään helluntaiseurakuntaan kun tullaan uskoo voi voi. Tuleekohan koskaan sellaista aikaa, kun ihminen oikeasti ymmärtää mikä hälle ja muille on parasta... Tuskin.
- Anonyymi
Ei näytä talo yhtään rauhoittumisen merkkejä, kamaa jaetaan a rapusta sitä tarvitseville. Miten toi sallitaan?
- Anonyymi
hyvä hyvä ääsmäki on etelää 30vuotta jäljes.tervetuloo 2000luvulle
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu... anna toisten olla ja tehä mitä haluu..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644