Poliisioperaatio seinäjoella.

Anonyymi

22

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poliisit voisi pysyä pois tälläisistä karkeloista, antaa porukan ampua esim. toisiaan kaikessa rauhassa ja jos joku porukasta tarvitsee paikkausta, niin kävelköön sairaalan mäelle, pyssysankarit

    • Anonyymi

      Kyseessä oli Seinäjoen Työväenampujat.

    • Ettei vaan katupartio ottanu osumaa

      • Anonyymi

        pimpelipompojalla on epäilyksensä


    • Anonyymi

      Olikohan ammuskelijoilla mustat suorat housut ja nahkatakki niinkuin yleensä?

      • Anonyymi

        Juu.


    • Anonyymi

      pojat vaan kokeilivat kellä laukee herkemmin

    • Anonyymi

      Oikeustalon lähellä moksittiin, lyhyt siitä käräjille. Pellervonkatu/vapaudentie kääntöpaikka.
      6 maijaa paikalla omat ja lapuan/kauhavan.

      • Anonyymi

        olikse piliksen talo jos nii en kulla enää mee jos tollast sakkia siell


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olikse piliksen talo jos nii en kulla enää mee jos tollast sakkia siell

        On mutta vaan toinen rappu b. Olin ei len pitsalla soframis kun sellainen iso tatuoitu korsto kiersi taloa tupakki suussa ja hetken päästä tuli samanmoisia lisää ja joku kävi avaamassa oven ja ei mennyt kuin 5min ja ukot tli pihalla ja lähti. Hiukan ihmetyttää touhu tai arvaahan sen nyt jos viikko sitte ammuskeltu ja sen jälkeen tehty asuntoihin ratsioita ja huumeita löydetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta vaan toinen rappu b. Olin ei len pitsalla soframis kun sellainen iso tatuoitu korsto kiersi taloa tupakki suussa ja hetken päästä tuli samanmoisia lisää ja joku kävi avaamassa oven ja ei mennyt kuin 5min ja ukot tli pihalla ja lähti. Hiukan ihmetyttää touhu tai arvaahan sen nyt jos viikko sitte ammuskeltu ja sen jälkeen tehty asuntoihin ratsioita ja huumeita löydetty

        Onkohan pilailupuoti lähdössä juuri tämän levottomuuden takia


    • Anonyymi

      yleensä juuri nämä prässihousu kaveri on hieman sellasia ettei tahdo osua en tiedä johtuuko miehistä vai vehkeistä? sama onko paikalla 2 vai 8...raatoja 0....kumma kun sinisten joukkue ei oo oppinu jo? no tietty tarvii han siinä monta ransportteria kuljettanmaan isomman porukan kohti laitosta..mukana on kuitenkin tytötkin jotka tökkii kekluilla

      • Anonyymi

        Huumekämppä ja sen vieraat ei ollu romaanei


    • Anonyymi

      voi voi tervetuloa 2000 luvulle suurnurmoolaaset!hahahahahaa

      • Anonyymi

        Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.

        Ai niin, lapsuus oli tietenkin rankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.

        niin juurikin varmaan näitä tarkoitat hienoo että pääsee vapauteen mutta monenko elämän on pilannu

        https://yle.fi/uutiset/3-10820287

        https://yle.fi/uutiset/3-10814707

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kun-kimmo-42-vapautui-vankilasta-hanta-odottivat-vain-paihteet-ja-asunnottoman-rankka-elama-moni-ajattelee-jo-portilla-etta-laskiksi-menee-kuitenkin/7326594#gs.i7map2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä seinäjoen paskareikäporukkaan elämämkovakorkeakoulu kun muuhun ei rahkeet riittänyt. Sitten 20 vuoden päästä mikäli ollaan vielä elossa annetaan haastatteluja lehteen kun elämä meni hukkaan. VOI VOI.

        Just näin, sit liitytään helluntaiseurakuntaan kun tullaan uskoo voi voi. Tuleekohan koskaan sellaista aikaa, kun ihminen oikeasti ymmärtää mikä hälle ja muille on parasta... Tuskin.


    • Anonyymi

      Ei näytä talo yhtään rauhoittumisen merkkejä, kamaa jaetaan a rapusta sitä tarvitseville. Miten toi sallitaan?

      • Anonyymi

        hyvä hyvä ääsmäki on etelää 30vuotta jäljes.tervetuloo 2000luvulle


      • Anonyymi

        Mitä se sulle kuuluu... anna toisten olla ja tehä mitä haluu..


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe