Brennanin, Comeyn, Clintonin ja Obaman kanssa.
Näin on ja ette pysty kiistämään.
Mueller on samassa salaliitossa
3
<50
Vastaukset
Emme kiistä koska kyseessä on selviö.
Robert Mueller on kuitenkin yksi saastaisimmista eliitin rakkikoirista:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_Mueller- Anonyymi
Muller ja koko Venäjäkohu on vain Eliitin harhautus.
Samaan aikaan Trump puhdistaa Eliitti-kaveriensa kanssa kansalta loputkin rahat omille pankkitileilleen.
Tutkitusti Trumpin "veroalennukset" on tähän mennessä hyödyttänyt ainoastaan miljardöörejä; kansalta on viety rahaa koulutuksesta, asumisesta ja terveydenhoidosta.
Trump julisti vaalikampanjassaan kadottavansa valtionvelan Presidenttinä 8 vuodessa. Tähän mennessä velka on lisääntynyt usealla triljoonalla, ja odotettavissa on että velka on Trumpin jäljiltä hyvinkin 50% suurempi; tai enemmän.
Trump itse onkin jo todennut että helvetillinen velka hänen Presidenttiyden jälkeen ei ole hänen ongelmansa ja ihan hyvä asia koska hän itse ei koskaan joudu maksamaan sitä. - Anonyymi
Etpä pysty todistamaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358