Kaupan kassalla tutun työntekijän kanssa aloin heittämään läppää, että tosi ilkeetä tällasia tarjouksia laittaa jäätelöihin yms. kun on pakko ostaa ja mustahan tulee pian kauhea läski. Siinä naurettiin ja huomasin lähtiessä, että edelläni ollut edelleen ostoksiaan pakkaava täti näytti kauhean vihaiselta. Sori vaan, en tajunnut että "läski" on nykyään yhtä kielletty kuin n-sana ja sortaa jotain kansakuntaa/rotua suurinpiirtein. Eikä ne pullukatkaan juuri säästele kun pulkannaruista naureskelevat!
Möläytysss
Anonyymi
0
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671