Varastavatko R-kioskin työntekijät voittoja?

Anonyymi

Tähän tulokseen olen tullut useasti.
Miksi asiakas ei näe voittosummaa vaan ainoastaan myyjä?
Parempi on hakea voitot vaikka pelaamoista, luotan enemmän heihin kuin kioskin myyjiin.
”Ei voittoa”.

15

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kysymys. Itse myyjät tietävät vastauksen ja enin osa varmasti rehellisiä, mutta tuskin kaikki. Itse oon pikavilkaisun katsonut teksti-tv-laitteesta ennen "ei voittoa" -seremoniaa. Onhan se eri asia voittaa tai menettää 2,10 euroa kuin 124,50 euroa.

    • Anonyymi

      Veikkauksen online-päätteissä on asiakasnäyttö. Siellä voittoa tarkistettaessa asiakkaalle näkyy tieto mahdollisesta voitosta tai "Ei voittoa" -teksti. Poikkeuksena on suurvoitot, koska ei ole kiva jos asiakkaita on jonossa ja ulkopuolinen näkee aiemman asiakkaan onnenkantamoisesta. Tällöin myyjä kertoo hienovaraisesti ettei voittoa voi maksaa pelipisteessä vaan on otettava yhteys Veikkaukseen.

      • Anonyymi

        Kaupan kassoilla ei oo s-market, k - supermarket jne..


    • Anonyymi

      Pelipaikkojen myyjät voisivat kysymättä luovuttaa tositteen takaisin asiakkaalle kaikissa tilanteissa. Näin ei jäisi mitään epäilystä ja kyllä ne kannattaa tarkistaa itse ihan yksityisyyden suojan takia. Mahdollinen iso voitto pysyy vain omassa ja peliyhtiön tiedossa.

    • Anonyymi

      Käyttäkää veikkauskorttia, niin voitot rullaa suoraan tilille! On tapauksia, joissa monopoli joutuu valituksen takia muuttamaan voitonjakoa pitkänkin ajan päästä siitä kun se ensimmäisen kerran vahvistettiin ja voitot maksettiin. Tällöinkin veikkauskortille pelanneet saa mahdollisen lisävoiton automaattisesti kun taas lappunsa jo repineet jää nuolemaan näppejään elleivät suorita pitkää ja vaivalloista valitusprosessia.

      • Anonyymi

        Mitkä voitot...? Ei paljon parta paukahda, jos vuosittain "voittaa" jonkun 2 tai kymmenen euroa, kun rahaa "sijoittaa" peleihin esim. 150 euroa / vuosi. Mullakin tyypillisesti vuosi voi mennä ilman voittoja rivi/viikko -taktiikalla pelatessani EJP/LOTTO/VIIKINKI -pelejä.


    • Anonyymi

      Veikkauksen pelien pelaaminen on tilisiirto Veikkaukselle. Voittoa sieltä on turha odottaa, joten ihan sama pelaako kortilla tai ei. 30 pelivuoden jälkeen lopetin kaikki pelit. Lotot, vikingit, eurojackpotit pelkkää nollavoittoa yli vuoden putkeen. Kenosta 90 % panoksesta Veikkaukselle jatkuvasti. Onkohan Veikkaus maailman huonoin peliyhtiö pelaajalle? Uudestaan jos aloittaisin pelaamisen, valintani ei olisi todellakaan Veikkaus.

      • Anonyymi

        Tuuria on kahta lajia, huonoa sekä oikein huonoa.

        Minä olen pelannut Veikkauksen pelejä runsaat 40 vuotta ja kyllä jotain voittojakin on tullut.
        Vuonna 1996 voitin kahden kuukauden aikana n.70 000 markkaa. Mihin vain älysin osallistua, aina voitin:)
        2008 vakiosta 32 000€ ja viime vuonna sama laji toi 40 000€
        Kuitenkin taidan olla tappiolla:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuria on kahta lajia, huonoa sekä oikein huonoa.

        Minä olen pelannut Veikkauksen pelejä runsaat 40 vuotta ja kyllä jotain voittojakin on tullut.
        Vuonna 1996 voitin kahden kuukauden aikana n.70 000 markkaa. Mihin vain älysin osallistua, aina voitin:)
        2008 vakiosta 32 000€ ja viime vuonna sama laji toi 40 000€
        Kuitenkin taidan olla tappiolla:))

        Itselläni on vajaa 40v sitten aloitettu peruslotto. Pelissä on useampi rivi ja ne on pelattu viikosta viikkoon.

        Olen pitänyt excel tilastoa ja tapahtumat on luokiteltu tyyliin 0.1.2.3.4.5.6.6 [,7.

        Yhdessä ruudussa paras tulos on 4. Kaikissa muissa on ainakin yksi 5 oikein ja yhdessä on kuusi. Ainoastaan 6 [ ja seitsemän puuttuu.

        Kaikilla riveillä on kuivat kaudet ja ne kestää omat aikansa. Palautus prosentti yleisesti on päälle 20.

        Mitä tulee huijaukseen niin kyllä olen saanut ne eurot ja markat takaisin jotka tuloksilla on ilmoitettu. Vaikka lotossa olisi sadan miljoonan euron voitto en pelaa kuin omat rivit.

        Ongelma on vaan rivien määrä. Lotossa 1/18,4 milj. , ja eurossa 1/134 milj. Olisi aika tyhmää lyödä kerralla tuhat riviä peliin sillä runsas rivi määrä omassa pelissä vähentäisi todennäköisyyksiä. Jos olisi korvamerkitty 500€ niin sen lisäisin. 10 ruutua lottoa vuodeksi tai 5 ruutua euroon per viikko vuoden ajan. Ihme olisi jos tulos olisi nolla vuoden aikana.


    • Anonyymi

      Kohta tulloo 100 miljoonaa meille voittoa muhkealla porukka pelillä!

    • Anonyymi

      Kannattaa pyytää myyjää repimään tosite sen jälkeen kun tämä ilmoittaa 'ei voittoa'.
      Eipähän mene voitto vääriin käsiin. Ei niitä itse ehdi tarkastaa aina 0 oikein

    • Anonyymi

      Ei myyjä näe isompia voittoja, kone vain ilmottaa että on lunastettava muualta. Yli 200 euroa pitää lunastaa pelaamoista. Totossa näin käy usein mutta ei veikan paskapeleissä.

      • Anonyymi

        Paras käyttää tunnistautumista niin voitot tulee suoraan. Ei tarvitse hakea sitä 200€ keno voittoa mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras käyttää tunnistautumista niin voitot tulee suoraan. Ei tarvitse hakea sitä 200€ keno voittoa mistään.

        Miksette netissä pelaa? https://www.veikkaus.fi/

        Ensin rahat pankkitunnuksilla tonne ja sieltä tilille. Tuonne saa myös isommat voitot.


    • Anonyymi

      Kolme vuotta vanha aloitus mutta sanon!

      Olisiko parempi käyttää porukkaosuuden lunastamisessa veikkauskorttia tai olla ostamatta osuuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe