Maanantaina sairaus- ja kansaneläkeläisten, eli kaikkein heikoimmassa asemassa olevien äänillä, uuteen hallitukseen päässeet, tulevat ministerit ja kansanedustajat, kertovat meille, että se lupaamansa:
1000€/kk Sairaus- ja kansaneläkkeiksi, toteutetaan nyt, kuten on luvattu.
http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/puheenaihe/Eläkeläisköyhyys
Esim. verotuksen voi poistaa, köyhyyseläkkeistä kokonaan. Onhan se poistettu jo, rikkaimmilta veroparatiisisijoittajilta ja OSAKEKUORIrikollisilta. TAHTOTILA uudessa hallituksessa, pitää olla luvattu: ELÄKELÄISKÖYHYYDEN SIIRTÄMINEN HISTORIAAN.
Ovatko omat osakkeet, veroparatiisi-sotessa, tärkeimpiä Sdp:lle, Vasemmistolle ja Vihreille - onko uudessa hallituksessa, uusi äärioikeisto, Persujakin alhaisempi viritys, vaiko rehellisiä, köyhimmille tehtyjen lupausten pitäjiä ?
Sen me kuulemme huomenna. Lupaukset heikoimmassa asemassa oleville, on pidettävä, tai emme koskaan enää, tule äänestämään.
Eläkeläisköyhyyden vähentäminen, oli se tärkein vaalilupaus, miten käy ?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Yhdenkään eläkeläisen, ei pidä joutua, tulemaan alle 1000€/kk Suomessa toimeen"
Li Andersson
Maria Ohisalo
Sanna Marin
Oletteko PetosPersujakin alhaisempia, vai pidättekö lupauksenne ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237