Kaveri kysyi,kuka tekeea kaskalle kirkonkylöö nuin suurta navattaa

Anonyymi

Neuvoin sille btulevan koskikievsrin viereiselle tontillilla huippumodrnin kaypan joka avataan jo ensiviikolla,kaveri pyyteli anteeksi ,hän luuli paikalle rakennettavan robottinavetan,minä olin arkkitehtuurun suhteen sanmaa mieltä.Kaupan sisäpuolta ei ole luonnollisestikkaan esitetty yleisölle mutta ei kovin suuria odotuksia voi olla.kallista tulee tittävästi olemaan kaupan hintatasio,loppuviikosta näemme pitääkö siityä keskon asiakkkaaksi

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko juonut taas kiljua useamman viikon, ulosanti on sitä tasoa.

• Anonyymi

Ikävää että rakennuksesta tulee samanlainen ruma rakennus kuin muuallakin. Omaperäisyyttä kaivattaisiin.

• Anonyymi

Minkä värinen tulee, kivoja väriä?

• Anonyymi

Vimpelin hörhöt pois täältä oman kunnan kanavalle. Hushus

• Anonyymi

Paskasta puhuu joka viestin yhteydessä .

• Anonyymi

Se on niiden luonne. Ne tekee niin.

• Anonyymi

Kaupassa navetan haju,missä lehmät

• Anonyymi

Isännät ja emännät käy maitotiliä kuluttamassa niin siinä voi hieman navetta tuoksua. Yritä kestää, tämä on maaseutukauppa

• Anonyymi

Itäkylän mullikat oli kaljaostoksilla siellä. Pian taas lämmin ja notkea ribuli roiskuu!

• Anonyymi

kyyllä kaupa menöö liian kallis hintataso mutta haisusta pittäis saaha muutaman rosentin alennus voi olla haju terveyvelle haitallista

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1463
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      111
      923
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      771
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      754
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      691
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      667
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe