Eli saako mmj kaapelilla ja tkk kiinnikkeillä siistiä jälkeä vanhaan taloon ettei tarvitsisi ostaa mplm kaapelia?
Mmj ja tkk kinnikkeet
7
563
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni ei. MMJ tahtoo jäädä jostain aina hieman mutkalle. Ainakaan omaa silmää ei viehätä. Mutta kauneushan on katsojan silmässä. Jos itse olet tyytyväinen MMJ-asennuksen ulkonäköön niin muiden mielipiteistä ei kannattane välittää. Itse olen käyttynyt mplm:ää ja tk-kiinnikkeitä.
- Anonyymi
Kiinteään pinta-asennukseen sisätiloissa. Kaapeli sopii asennettavaksi yksityisasuntojen sekä kuiviin että KOSTEISIIN tiloihin, siis myös esim. peseytymistiloihin.
MPLM kaapelia on saatavana kaikkia sisäasennus kokoja 1,5 2,5 mm2, valkoinen ja ruskea.
Vaipan maadoitus on tehtävä siten ettei maadoitus silmukkaa muodostu, siis vain toisesta päästä.
Kaapelin voi kiinnittää "ronskisti " TKK naulakiinnikkeellä.
Vain idiootti käyttää TC-kiinnikettä
Intiimimpi ja moniin ympäristöihin sievä asennus saadaan LETTI kiinnikkeellä, joka on kuin vanhanajan putkilanka kiinnike. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteään pinta-asennukseen sisätiloissa. Kaapeli sopii asennettavaksi yksityisasuntojen sekä kuiviin että KOSTEISIIN tiloihin, siis myös esim. peseytymistiloihin.
MPLM kaapelia on saatavana kaikkia sisäasennus kokoja 1,5 2,5 mm2, valkoinen ja ruskea.
Vaipan maadoitus on tehtävä siten ettei maadoitus silmukkaa muodostu, siis vain toisesta päästä.
Kaapelin voi kiinnittää "ronskisti " TKK naulakiinnikkeellä.
Vain idiootti käyttää TC-kiinnikettä
Intiimimpi ja moniin ympäristöihin sievä asennus saadaan LETTI kiinnikkeellä, joka on kuin vanhanajan putkilanka kiinnike.Idiootin raja nousi juuri huomattavasti. Itse käytän TC-kiinnikkeitä ja mitattu älykkyysosamäärä on 15 keskihajonnalla yli 130.
99 % suomalaisista on idiootteja. Onnittelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootin raja nousi juuri huomattavasti. Itse käytän TC-kiinnikkeitä ja mitattu älykkyysosamäärä on 15 keskihajonnalla yli 130.
99 % suomalaisista on idiootteja. Onnittelen.Olkoon perun idiootti nimityksen.
Esteettisen tajun täydellinen puute on asuintiloissa TC kiinniikeitä käyttävän ominaisuus.
TC ja TKK kiinnikkeet ovat neuvostoliittolainen tapa tehdä sähköasennuksia.
Jos kaapeliksi valitaan putkilanka, TC kiinnike pilaa asennuksen, onhan se helppo ja myös pielavetiseksikin nimitetty.
Jos vaatimus on vain roiskaista johdot seinälle käytettäköön TC kiinnikkeitä, vain aavistuksen parempi on oikean kokoinen naulakiinnike.
Onhan se mplm jäykempi kaapeli, mutta oikein taitavat saavat kyllä tosi siistiä jälkeä. Siinä pitää tietää mitä tekee, mutta onnistuu kyllä-
- Anonyymi
Nykyinen putkilanka MPLM tai KULO tai ERK on yleisesti saatavilla oleva kaapeli.
Sillä on helppo tehdä silmiä hivelevia linjakkaita asennuksia.
Vanhan liiton saumallinen putkilanka on mennyttä aikaa ja vaatisi osaajan tekemään siistit asennukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062555
- 1061982
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee171834Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2031517Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41515Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991497Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1801095- 581001
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126973- 64966