Vitutus nousee

Anonyymi

Kyllä kuulkaas täytyys saada kylillä muutama asia kuntohon :

1.Osa autoilijoista ajelee ilman valoja(uudemmat pirssit) tai sitten jotku helkutin himmeät nappivalot päällä takavaloista puhumattakaan.Mulle ne ei oo autoja eli en noteraa niitä ……

2. Puukon kanto.Järjestyslaki kieltää teräaseiden kannon yleisellä paikalla....KOSKEE MYÖS niitä fuckin raksamiehiä yms vastaavia remppahemmoja.
Jättäkää v.....u ne puukot ja vasarat autoihin kun tuutte pankkiin,kauppoihin ja yleisille paikoille.PISTE:


3. Mopoautot ja Traktorit . Näille pöllöölle tulisi laittaa ajokielto

4. Kersat ruokatunnilla.Eikö perkules koulu pysty pitämään niitä mukuloota aitojen sisäpuolella kouluaikoina ettei ne pyöri kylillä jaloossa…


5. Pyöräälijät ,VOi saatana sanon mä.Tuuppaavat sinne suojatielle ajamalla sitä pyörää ,,ettekö te perkele tajua että teillä on väistämisvelvollisuus autoa kohtaan (tietyin poikkeuksin)Itte kävellen liikenteessä ja saa kyllä monesti todeta tolvanooden tempauksia...

Että täs nyt alkuhun …jotain pientä

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän jos tilaasit aijan jollekki kallonkutistajalle ei pitääsi kyllä aharistaa kunon ne näin valoosaakin ne vois löytää jotakin helepottavaa aharistuksehen

      • Anonyymi

        eikös kumminkin noissa virheiden tekijöissä/ sääntöjen rikkojissa se vika ole ?


    • Anonyymi

      Aloittaja on tärähtäny.

      • Anonyymi

        Kyllähän aloottaja o oikeassa,sehän on selvä.Ei siellä kylillä voi ihan säveltää miten sattuu


      • Anonyymi

        Vaasalaisten tieherrojen wittuilu saa jo loppua.
        100 valtatielle Sjoen ja Lapuan välille. Korkea kolaritilasto osui Koveron risteykseen, mutta NYT se on korjattu.
        3 pikitietä köröttelee nyt kaupunkien välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasalaisten tieherrojen wittuilu saa jo loppua.
        100 valtatielle Sjoen ja Lapuan välille. Korkea kolaritilasto osui Koveron risteykseen, mutta NYT se on korjattu.
        3 pikitietä köröttelee nyt kaupunkien välillä.

        Oikeastaan 4 koska Kitinojan kautta pääsee myös


    • Aloittaja on täysin kujalla kaikissa muissa kohdissa paitsi vitosessa. Siinä on omat sääntönsä ja kun kerran noin ahdistaa, niin epäilen ettei aloittaja tiedä niitäkään.

      Kerro toki lisää epäkohtia, kun niitä sinun kohdallesi tuntuu sattuvan enemmän kuin muille. Saadaan tarkempi diagnoosi. 😐

      • Anonyymi

        Nyt on pukki kaalimaan vartijana!!!


      • Anonyymi

        No kerroppa esim kohta 2 oma näkemys ?


    • 🤣 perus junttila

    • Anonyymi

      Notti ja Riipputissi siinä kaksi älykköä.

    • Anonyymi

      Entäs mitenkäs kissintappajia pitää kohorella

    • Anonyymi

      Kohta 1 niin totta! Kyseisten autojen kuskit vielä monesti niitä suurten ikäluokkien edustajia, jotka joko jälkikasvu tai keskusta / kokoomus on onnistunut ylipuhumaan myymään hyvä vanha auto ja ostamaan romutuspalkkiolla tilalle joku Toyota, Hyundai tai Kia, jne. Sitten nämä papat matelee rystyset valkoisina rattia puristaen ja suu auki henkeä haukkoen, ettei vain naarmuta uutta ja kallista autoaan. Ja ilman ajovaloja ettei tarvitse vaihtaa polttimoita, vaikka auton havaittavuus huononee huomattavasti. En ymmärrä.

      • Anonyymi

        kyllähän lähinnä kohta käsittää pääosin kaikkia uudempia autoja ja niiden 30-50 vuotiaita kuskeja ,,naisiakin mukana paljon.Suurten ikäluokkien kuskit pääsääntöisesti pitävät ajovalot päällä.Lähinnä asia koskettaa kusipäitä juppeja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe