Vitutus nousee

Anonyymi

Kyllä kuulkaas täytyys saada kylillä muutama asia kuntohon :

1.Osa autoilijoista ajelee ilman valoja(uudemmat pirssit) tai sitten jotku helkutin himmeät nappivalot päällä takavaloista puhumattakaan.Mulle ne ei oo autoja eli en noteraa niitä ……

2. Puukon kanto.Järjestyslaki kieltää teräaseiden kannon yleisellä paikalla....KOSKEE MYÖS niitä fuckin raksamiehiä yms vastaavia remppahemmoja.
Jättäkää v.....u ne puukot ja vasarat autoihin kun tuutte pankkiin,kauppoihin ja yleisille paikoille.PISTE:


3. Mopoautot ja Traktorit . Näille pöllöölle tulisi laittaa ajokielto

4. Kersat ruokatunnilla.Eikö perkules koulu pysty pitämään niitä mukuloota aitojen sisäpuolella kouluaikoina ettei ne pyöri kylillä jaloossa…


5. Pyöräälijät ,VOi saatana sanon mä.Tuuppaavat sinne suojatielle ajamalla sitä pyörää ,,ettekö te perkele tajua että teillä on väistämisvelvollisuus autoa kohtaan (tietyin poikkeuksin)Itte kävellen liikenteessä ja saa kyllä monesti todeta tolvanooden tempauksia...

Että täs nyt alkuhun …jotain pientä

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän jos tilaasit aijan jollekki kallonkutistajalle ei pitääsi kyllä aharistaa kunon ne näin valoosaakin ne vois löytää jotakin helepottavaa aharistuksehen

      • Anonyymi

        eikös kumminkin noissa virheiden tekijöissä/ sääntöjen rikkojissa se vika ole ?


    • Anonyymi

      Aloittaja on tärähtäny.

      • Anonyymi

        Kyllähän aloottaja o oikeassa,sehän on selvä.Ei siellä kylillä voi ihan säveltää miten sattuu


      • Anonyymi

        Vaasalaisten tieherrojen wittuilu saa jo loppua.
        100 valtatielle Sjoen ja Lapuan välille. Korkea kolaritilasto osui Koveron risteykseen, mutta NYT se on korjattu.
        3 pikitietä köröttelee nyt kaupunkien välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasalaisten tieherrojen wittuilu saa jo loppua.
        100 valtatielle Sjoen ja Lapuan välille. Korkea kolaritilasto osui Koveron risteykseen, mutta NYT se on korjattu.
        3 pikitietä köröttelee nyt kaupunkien välillä.

        Oikeastaan 4 koska Kitinojan kautta pääsee myös


    • Aloittaja on täysin kujalla kaikissa muissa kohdissa paitsi vitosessa. Siinä on omat sääntönsä ja kun kerran noin ahdistaa, niin epäilen ettei aloittaja tiedä niitäkään.

      Kerro toki lisää epäkohtia, kun niitä sinun kohdallesi tuntuu sattuvan enemmän kuin muille. Saadaan tarkempi diagnoosi. 😐

      • Anonyymi

        Nyt on pukki kaalimaan vartijana!!!


      • Anonyymi

        No kerroppa esim kohta 2 oma näkemys ?


    • 🤣 perus junttila

    • Anonyymi

      Notti ja Riipputissi siinä kaksi älykköä.

    • Anonyymi

      Entäs mitenkäs kissintappajia pitää kohorella

    • Anonyymi

      Kohta 1 niin totta! Kyseisten autojen kuskit vielä monesti niitä suurten ikäluokkien edustajia, jotka joko jälkikasvu tai keskusta / kokoomus on onnistunut ylipuhumaan myymään hyvä vanha auto ja ostamaan romutuspalkkiolla tilalle joku Toyota, Hyundai tai Kia, jne. Sitten nämä papat matelee rystyset valkoisina rattia puristaen ja suu auki henkeä haukkoen, ettei vain naarmuta uutta ja kallista autoaan. Ja ilman ajovaloja ettei tarvitse vaihtaa polttimoita, vaikka auton havaittavuus huononee huomattavasti. En ymmärrä.

      • Anonyymi

        kyllähän lähinnä kohta käsittää pääosin kaikkia uudempia autoja ja niiden 30-50 vuotiaita kuskeja ,,naisiakin mukana paljon.Suurten ikäluokkien kuskit pääsääntöisesti pitävät ajovalot päällä.Lähinnä asia koskettaa kusipäitä juppeja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe