Eli kysyn onko pillun tiukkuudella väliä

Anonyymi

Minulla on tosi löysä vagina, mitä teen. Pitääkö olla tiukka että tuntuu

24

821

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pillu saa olla sellainen että joka liike sattuu väljä on parempi saa ottaa kunnolla

      • Eihän se tiukkakaan satu jos on kostea. Sun ongelmasi lienee, ettet saa naista kostumaan.


    • Anonyymi

      Ole huoletta. Jokaisella naisella on sellainen kuin on, toisilla tiukempi, toisilla "löysempi". Ihminen joka oikeasti sinua rakastaa ei kiinitä tuollaiseen seikkaaan mitään huomiota vain sinä olet tärkein. Ihania yhdyntöjä, olkoon sellaiset pelivälineet kun on saatu, tunteet on tärkeimmät.

    • Anonyymi

      Oikeesti on väliä

    • Anonyymi

      Vaimoa voi dildottaa 6 cm paksulla dildolla, onko teistä isopilluinen?

      • Anonyymi

        Aikamoinen värkki


    • Väljä on parempi. Nainti kestää kauemmin.

    • Anonyymi

      On liian tiukkakin tullut vastaan. Ehkä voit treenata alapäätä jumpalla. Varmuuden vuoksi kannattaa opetella hyväksi suihinottajaksi.

    • Anonyymi

      Liian tiukka on tetysti aina LIIAN tiukka, mutta kyllä kimmoisuuta pitää löytyä. Pääsin kerran vertaamaan kolmen tytön kanssa nautiskellessani ryhmässä jokaista erikseen peräjälkeen samassa huoneessa ja täytyy todeta, että jokaisen pillu tuntuu silloin jonkin verran erilaiselta. Paras oli sellainen, johon kyrpä loksahti paikalleen kuin vakka kanteen. Yksi oli puolestaan sen verran nuori ja kokematon, että vaikka pillu oli tiukka, niin nuoruus antoi lisäkiihotusta. Kolmas oli kokenein ja "pehmein", mutta vastaavasti myös akiivisin. Tuo tilanne oli muuten elämäni nautinnollisin tuokio, jonka muistan. Olin kuin urospaviaani naaraslauman keskellä ja otin jokaista vuoronperään ja taas uudelleen.

      • Anonyymi

        Ja lopuksi heräsit ja huomasit nylkyttäneesi unissasi tyynyyn. ;D


    • Anonyymi

      Paras on valmiiksi naitu spermalla täytetty löysä vagina. Toisin kuin edellisessä kirjoituksessa on luontevampaa että yhtä naista nai useampi mies.

    • Anonyymi

      Itse isokaluisena suosin löysempää vaginaa, on helpompi naida pitempään eikä satuta naista.Toisin on tiukan vaginan omaavien naisten kanssa on joskus jäänyt hommat siihen kun laskee housut alas, niin kuuluu että eihän tuo mahdu millään sisälle joskus sitten kuitenkin halunneet kokeilla eikä ole onnistunut edes runsaan liukkarin kanssa.

    • Anonyymi
    • Vaginan "väljyys" ei vaikuta, paitsi pieni munaisille. Seksi on kokonaisvaltainen nautinto. Älä ole huolissasi😊

    • Anonyymi

      Tätä mieltä minä olen: Minulla on normikalu 16 ,ja vaimollani (55 v ) on väljä pillu. Se ei puserra, mutta oioi se märkyys ! Se litisee ja lotisee ja polttaa. On sitä hyvä käyttää ja täyttää. Koko käsi ei ihan mahdu . Sormet uppoavat jotakuinkin rystysiin asti. Armeijakaverini käyvät silloin tällöin (aika usein ) kylässä ja panemme vaimoa peräkkäin porukalla muutaman kerran. Heillä on pikkuisen pienemmät kuin minulla, mutta hekin sanovat vaimoni ison pillun olevan maailman paras, vaikka heidän omat naisensa ovat paljon nuorempia. Me olemme kaikki sitä mieltä, että kiima on pillussa tärkeämpää kuin kireys. Toisaalta kavereiden mieltymys voi johtua siitäkin, että vaimoani saa panna niin paljon kuin jaksaa ja kuinka päin vaan - lotisevaan pilluun, ei muualle. Joskus vaimo on viineissä nukahtanut kesken toiminnan. Hän on allekirjoittanut sen jälkeen sopimuksen, että häntä saa panna hänen nukkuessaankin. Tiedän hänen nukkuvan koiranunta ja nauttivan pillunsa käytöstä.

      • Ihana vaimo sinulla. Missäpäin sijaitsette? Ajattelin jos ois mahdollisuuksia tulla joskus joukkoon.


    • Anonyymi

      Anna pyllyreikää Miehelle, jonka mielestä tavara on liaan väljä.

    • Onhan sillä merkitystä, muttei se oleellisin asia. Sama kai on miehen kalun koollakin.

      • Anonyymi

        Siis naisena mukaan vai ? Satakunnassa ollaan.


    • Ei ole merkitystä.

    • Anonyymi

      Minulla on jotain sulle jos vielä kiinnosta! M33v.

    • Anonyymi

      Onko Asko taas pistänyt lääketokkurassa mekon päälle. Peräaukkosi ei ole vagina. Miettikääpä kaikki kyseleekö terve ihminen tällaisella palstalla sukupuolielimensä koosta.

    • Anonyymi

      Tottakai tiukka tuntuu enemmän, mutta ainakin mies laukeaa nopeammin tiukkaan.

    • Anonyymi

      Minusta ei vaginani väjyyttä päällepäin heti huomaa, enkä tiennyt sitä itsekkään! Koska olen pienikokoinen nainen. Mistä nyt olisin sellaisen tajunnut? Miehen ei sitä sanonut tai tottui ajanmyötä aikoinaan.
      Synnytyksiä pari takana, ja ne eivät tuoneet väljyyttä minulle, minä olen vain "väljä"
      Nyt olen oppinut nauttimaan siitä kernaasti, pystyn ottamaan sisääni myös runsaalla koolla varustetun miehen helposti, emme tarvitse liukkaria, eikä aina pitkiä esileikkejä.
      Nauti siitä ja jos vielä kostut anna palaa, se on mahtavaa kun miehen penis vaan liukuu huomaamatta sisääni ja samalla teen lantionpohjalohaksia.
      Nautin myös satunnaisesti kahden miehen käsittelystä, sitä herkkua kun vain en saa useasti.

      Opettele nauttimaan omasta vaginastasi.
      Itselläni on myös aina hyvin märkä emätin joten se tuo lisää nautintoa.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe