Eli jossain vaiheessa voi olla ajankohtaista, että haen teknologiaan liittyvää ohjelmistopatenttia. Järkevintä varmaan perustaa osakeyhtiö patenttien hallinnointia varten.
Jos hakee Patentti ja Rekisterikeskuksesta Suomessa patenttia, kattaako se koko EU-alueen, vai pelkästään Suomen? Pitäisi saada patentti kattamaan koko EU-alue nyt ensinnäkin, niin onko jollakulla kokemusta, paljonko Suomessa koko EU:n kattava patentti kustantaa?
Seuraava vaihe on hakea patenttia Yhdysvalloista. Siinä kohtaa jo palkkaan hyvän asianajajankin toimintaa varten, mutta onko täällä Suomi24-foorumilla kenelläkään patentteja Amerikassa? Mahdollisesti teknologiapatentteja? Paljonko Amerikassa patentti kustantaa?
Patentin laajuus
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
USA-patentti on ilmeisesti huomattavasti helpommin ja halvemmin haettavissa kuin EU-patentti. Omaa patenttihakukokemusta ei ole, mutta tiedän monen suomalaisen hakeneen vain USA-patenttia tai aloittaneen USA-patentilla.
Itse kehitän juuri tuotetta, johon yhteistyöyritykselläni on teknologiapatentti vain USA:sta. Sen kustannus oli muutama tonni muutama tonni ylläpitoon. - Anonyymi
Hei palsta-aktivaattori!
Hellitä näin helteellä hieman ja ota kylmä olut. - Anonyymi
Avauksen tehnyt tarvitsee kolme ylennystä ollakseen idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844