Täällä väittää entinen sheriffi arska/white jack että olisi samasta ip-osoitteesta, mutta meillä on vain muutama numero sama ja siitä on tuo pöljä tehnyt johtopäätöksen että olisimme samat henkilöt. Ei pidä paikkaansa minä asun Seinäjoella ja Sanamies asuu Kauhavalla, mutta olemme kotoisin kumpikin Pohjanmaalta mistä kaikki miehet ovat kotoisin.
POHJALAANEN
7
515
Vastaukset
..antamani linkki tuolla alempana josta käy ilmi vuodatuksesi on osa laajempaa naispappeuteen liittyvää keskustelua johon innokkaana otit osaa. Asiaperusteita et siinäkään osannut tuoda esille vaan mielipiteesi edusti "naispappeuden kannattajat tulee viedä saunan taakse lopetettavaksi"-tyyliä. Ja kuten itse kirjoitit, sait myös bannit usko.netin keskustelusivuille, syynä samankaltainen asiaton kielenkäyttö uhkailuineen johon täälläkin olet syyllistynyt.
Ja nyt sitten kiellät sen kirjoittaneesi koska siinä erehdyit valittamaan elämäsi kurjuutta kun nettiyhteydetkin uhataan viedä ;=). Uskon kyllä, että sinä sa(ar)namies haluaisit poistattaa tuon linkin, onhan siinä vähän surullista tietoa sinusta. Kadut varmaan kovasti, että sen kirjoitit koska pelkäsit saavasi bannit niille sivuille.
Viime keväänä historiapalstalla silloin aloittaneen sheriffi Jack White kirjoitti tänne perustellessaan bannia jonka hommasi sinulle joksikin aikaa, että olet syyllistynyt epäasialliseen kielenkäyttöön, uhkailuihin muita kirjoittajia kohtaan sekä siihen, että haet keinotekoista tukea kirjoitusyritelmillesi juuri tältä pohjalaaselta mutta kirjoitukset tulevat samasta osoitteesta. Myöskään toisten käyttämällä nikillä kirjoittaminen ei sinulle ollut vierasta.
Sinulla se vaan on sitkeä kuvitelma, että olisin jack white. Toki saat pitää kuvitelmasi sillä sitä se on.- selville
sanamiehen/pohjalaalaasen IPn? Tulee vain mieleen että millä perusteella sheriffi niitä sinulle antaa?
selville kirjoitti:
sanamiehen/pohjalaalaasen IPn? Tulee vain mieleen että millä perusteella sheriffi niitä sinulle antaa?
..IP-osoitetta enkä sillä tiedolla mitään tekisikään.
N.vuosi sitten silloinen historiapalstan sheriffi Jack White kirjoitti avauksen tänne:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4000000000000028&posting=22000000002863102
ja samaisessa keskusteluketjussa Jack White, sheriffi joka näkee valvomalleen palstalle kirjoittavien IP:t toteaa näin:
"no joo
Kirjoittanut: JackWhite 2.4.2004 klo 10.22
Joillekin taitaa olla vähän vaikea ymmärtää, että säännöt koskevat kaikkia. Myönnän, että sanamiehen viestejä on poistettu eniten, mutta erittäin pätevästä syystä. EPÄASIALLISUUDESTA. Minä en poista viestejä mielipiteiden vuoksi, jos mielipiteet on esitetty asiallisesti! Sanamies ei tähän ole aina pystynyt.
Kuten olen jo sanonut 10 kertaa, teknisistä syistä, koko viestiketju saattaa kadota, jos poistan siitä viestejä. Tällöin useat asialliset kirjoitukset saattavat poistua. Tämä ei ole minun vikani, vaan sen, jonka vuoksi olen pakotettu poistamaan viestejä. Lisäksi poistin sanamiehen viestejä ainoastaan siitä syystä, että 80% niistä oli täysin asiattomia, lähes laittomia, joten poistin niitä kovalla kädellä. Ihmisen tulee itse pystyä näkemään mikä on fiksua ja mikä ei.
"Minussa jutussa on vahva poliittisen korrektiuden haju"----> =) et taida tietää mitä korrektius tarkoittaa =)
Kritisoin sitä, että eräs hlö täällä on kirjoittanut OMIIN viesteihinsä kannustusviestejä eri nikillä, kun ei ole muilta tukea saanut, minusta vähän lapsellista. Toinen, mitä kritisoin ehdottomasti, on viestien kirjoittaminen TOISEN nimimerkillä, mikä on jo tyhmyyden huippu.
Pyrin puolueettomuuteen, ja pahoittelen asiallisia valkoisen suomen kannattajia siitä, että viestejänne on poistunut. Se ei ole teidän vika, mutta ette te siitä minuakaan syyttää voi. Jos yksi keskustelija alkaa rettelöimään ja kirjoittelemaan todella alhaisia viestejä, siitä lopulta kärsii koko palsta.
Minä pyrin täyteen puolueettomuuteen. Jokaisella ON oikeus mielipiteeseen, kunhan sen voi perustella ja esittää kohtuullisen asialliseen sävyyn. Me kaikki pystymme tähän jos haluamme, harmi vain että osa meistä ei sitä taida haluta"
Tämänkaltainen pelle on tämä sa(ar)namies.
- \ö/
Kaikki muut suomalaiset miehet ovatkin sitten naistenmiehiä.
Oletteko panneet merkille, miten suosittua paini on tuolla pohja-alueella. Se on sopiva tapa ottaa miehistä läheisyyttä toiseen urokseen ja jakaa eritteitä. Ystävyys läheisyys poikarakkaus, vai miten se meni. Kun kunnon poikaporukalla molskille lähdetään, siinä ei mitään heteroita tarvita!- Eikka Tampereelta.
Niin saarnamies kuin pohjalaanenkin.Jospa tämä parivaljakko asuu yhdessä jos kerta ip-osote on sama.Oon lukenu aiemminki että toi saarnamies on multinikki ku kirjoitti tonne maaimanmenoa-sivulle joskus.
Eikka Tampereelta. kirjoitti:
Niin saarnamies kuin pohjalaanenkin.Jospa tämä parivaljakko asuu yhdessä jos kerta ip-osote on sama.Oon lukenu aiemminki että toi saarnamies on multinikki ku kirjoitti tonne maaimanmenoa-sivulle joskus.
..vähän sitä itsekkin epäilin koska tykkäävät miesten kanssa treffejä tehdä. Mutta yksi ja sama on sa(ar)namies/pohjalaanen. Sen huomaa kirjoitustavasta ja siitä kuinka yhtäaikaa kirjoitukset tulevavat. Ja pohjalaanen kirjoittaa aina sa(ar)namiestä kehuvaa tekstiä, mitään omaperäistä yritelmää ei sa(ar)namies nimimerkillä pohjalaanen tänne ole kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2344166- 1242174
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2141795Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641774- 1771605
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531354
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601252
- 1191161