Hirviniemi valkopestiin syyttömäksi.

Anonyymi

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puristin kerran naista tanssilattialla baarissa kun pääsin armeijasta ja olin alikessu.

      olenko syyllinen?

      • Anonyymi

        17-vuotias ei ole tyttö vaan 16 vuoden suojaikärajan selvästi ylittänyt nuori nainen. Saunaanko ne olivat menossa Hirviniemen luo? Kun mies ei ollutkaan mikään komediahahmo niin pettymys oli suuri ja piti näpäyttää normaalista kotiin naisia kutsuneen humalaisen miehen yrittelliäästä toiminnasta. Eiköhän sitä vihjailevilla jutuilla ja koskettelulla tunnistella mahiksia? Normaalista toiminnasta on Me Too feminismillä tehty riskialtista puuhaa, jossa varsinkin julkkisten maine on kortilla.


    • Anonyymi

      Hulluks on touhu mennyt jos iskeminen on laitonta nostais syytteen menetetyistä tuloista perättömän kohun takia?

    • Ois nyt voinu tyttöjen kuvat ja nimet julkasta.

    • Iltikselläkii molemmat skenaariot jo valmiiksi kirjotettuna. Vahingossa jopa työnsivät väärän (syyllinen) ensin markkoinoille!

      • Anonyymi

        Jep, oli Iltiksessä että annetaan tuomio. Mikä ihmeen tuomio annetaan ennen oikeudenkäyntiä, eikös ensin asia ole oikeudessa ja oikeuden päätös on tuomio tai vapautus syytteistä.


    • Anonyymi

      Mies kourii tyttöjä rinnoista ja takapuolesta kotonaan ja tyttö soitti hätäpuhelun.
      Ei mitään, sellaistahan saa näköjään tehdä?

      • Anonyymi

        Sitähän minäkin kotona teen, mutta tytöt eivät ole soitelleet hätäpuheluja, vaan minulle seuraavana päivänä treffejä ehdotellen.


      • Anonyymi

        Jos minä oisin haastanut jokaisen kourijan oikeuteen ja saanut korvauksia, oisinpa nyt rikas nainen, enkä köyhä eläkeläinen.


    • Anonyymi

      Kersantti Urho Hietasta ei saa herjata.

      • Anonyymi

        surkein tuntematon mikä ikinä tehty, täyttä paskaa.


    • Anonyymi

      Hän nimen omaan kutsui tytöt, ei vienyt väkisin ja ei nuo tytötkään tainneet ihan selvinpäin olla. Jos koko porukka on päissään niin eiköhän sitä kähmintää ole odotettavissakin ja eiköhän sieltä ois ollut vapaa pääsy ulos ei heitä väkisin siellä pidetty.

      • Anonyymi

        Mee too alkaa saamaan käsittämättömiä mittasuhteita jos normaali kanssakäyminen kriminalisoidaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee too alkaa saamaan käsittämättömiä mittasuhteita jos normaali kanssakäyminen kriminalisoidaan?

        oletko huomannut että asut suomessa? Naisiin ei saa koskea mutta lastenraiskaajia otetaan lisää...suvakkien unelmaa...


    • Anonyymi

      No miksi hätäpuhelu?

      • Anonyymi

        se puhelu ois kiva kuullaa


      • Anonyymi

        Mikä lie puhelun syy. Humalako?

        Tytöthän eivät itse mitään syytettä esittäneet. Kuka lie ollut asian alulle panija, olisiko ehkä joku naispuolinen vanhapiika metoopoliisi.

        Sinänsä ihan sama kun ei mitään ihmeellistä tapahtunut. Ainoa että somessa riittää teorioiden esittäjiä Hirviniemeä kohtaan mutta kuka tuota vauhkoa tiettyä porukkaa tosissaan ottaa. No ehkä roskalehdet eli iltapäivälehdet ja seiska kerran yrittävät että saavat edes yhden otsikon vielä asiasta.


    • Anonyymi

      Oikein vai oikein kun muutkin saa anteeksi niin vapaata riistaa kaikki lapset ei oo ihme kun syntyvyys laskee pedofiilit muuttaa kohta pakolais tatuksella ulkomaille ei oo Suomi entisensä...

    • Anonyymi

      Oikeus on sanansa sanonut eikä mitän tuomiota tullut joten pulinat pois. Vai onko aloittajalla jotain tietoa asioista jota tuomioistuimella ei ollut?

      Jos huppelissa olleet tytöt lähtevät huppelissa olevan miehen asunnolle ottamaan lisä ryyppyjä niin onhan se selvää ettei siinä olla kahvittelemaan menossa vaan jotain muuta. Jos tytöt olisivat olleet jotain muuta mieltä niin eivät he olisi lähteneet. Koko homma on irronnut lapasesta taas kerran mutta oikeus palautti asiat oikealle tasolle kuten kuuluukin.

      Eihän se ole tietenkään herrasmiehen hommaa ryhtyä aikuisen miehen kovin nuoria tyttöjä vonkaamaan mutta jos lakia ei ole rikottu niin sitten ei ole rikottu.

      Kyllähän nuorten ihmisten kesken juuri tällaista koko ajan tapahtuu eikä sitä kenenkään ulkopuolisen pitäisi ottaa herneitä nokkaansa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      265
      3731
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2534
    3. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      36
      1940
    4. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      48
      1788
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1434
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1324
    7. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1234
    8. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      67
      1189
    9. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1183
    10. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1037
    Aihe