Kiitos eläkeläiset!

Anonyymi

Kiitos oikein kovasti että uskoitte erään puolueen erään puheenjohtajan satasen eläkekorotukseen ja äänestitte tätä puoluetta. Nyt hallitukseen nousi sellaisia puolueita ja henkilöitä, joita suurin osa kansasta ei olisi mistään hinnasta halunnut päästää valtaan.
Olkaa hyvä tulevasta kurituksesta. Olette sen ansainneet!

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan niitä muitakin syitä äänestää kuin satasen korotus.

      Korotuksesta on jo minimieläkkeiile tulossa puolet ja lupaus oli neljän vuoden aikana.
      Hyvä alku.

      • Anonyymi

        Huoh! Vieläkö sinä uskot noihin lupauksiin? Olen eläkeläinen ja en uskonut hetkeäkään saavani "vappusatasta" enkä usko saavani edes sitä viiskymppistä.
        Voi teitä hyväuskoisia hölmöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh! Vieläkö sinä uskot noihin lupauksiin? Olen eläkeläinen ja en uskonut hetkeäkään saavani "vappusatasta" enkä usko saavani edes sitä viiskymppistä.
        Voi teitä hyväuskoisia hölmöjä

        Ei se ole uskon asia.

        Odota rauhassa. Kyllä se viiskymppiä tulee ensi alkuun.


      • Anonyymi

        En edes odota, eipähän tule pettymystä kuten monelle politiikon sanaan uskovalle, olen satuiän ohittanut jo aika päiviä sitten.


    • Anonyymi

      Toista se oli pääministeri Rinteen palkankorotus uutinen tänään, kuukauskipalkkaan lisää 1217,- euroa. Olikoos hän palkka kuopassa vai mistä moinen palkankorotus tuli. Eläkeläisille tarjottiin muruja leivän päälle.

      • Anonyymi

        Kovin on ollut hiljaista, eipä ole enää vappusatasista puhuttu.


      • Anonyymi

        Alle tonnin saavat ovat usein asumistuen ja/tai sosiaalituen
        ja viisikymppinen leikataan sieltä pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alle tonnin saavat ovat usein asumistuen ja/tai sosiaalituen
        ja viisikymppinen leikataan sieltä pois.

        Onneksi ja luojan kiitos! Kaikki alle tonnin eläkeläiset eivät ole minkään tuen piirissä joten jos se 50€ tulee niin se ei hupene ainakaan minkään tuen vähentämisellä.


      • Anonyymi

        No mutta hyvä kun Antti sai tuntuvan palkankorotuksen,ei tarvitse nyt kavaltaa taloyhtiön kassaa! Onkohan muuten maksanut takaisin kavaltamansa rahat? Tuollainen rikollispelle meillä pääministerinä! Ja joku vielä uskoo mitä se höpisee ,hyi helvetti!


    • Anonyymi

      Niin, ja kiitos työttömille ja köyhille, jotka äänestivät vihreitä ja vasemmistopuolueita kun halusivat päästä eroon aktiivimallista ja saada ehkä kansalaispalkan Suomeen. No, mitenkäs kävi? Työttömille lisää keppiä ja köyhille hintojen korotuksia jotta "maailma pelastuu".

      • Anonyymi

        Niin ei sitä aktiivimallia pureta se vaan muuttaa sanamuotoa.

        Nim. Ruoska Puhuu.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Vanhan höynän, jolle ainut tiedonlähde on valtamedia, ei tulisi koskaan saada äänestää vaaleissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe