Toisinajattelijoita, jotka vastustavat hallituksen linjaa vaimennetaan lähes joka maassa kyseenalaisin keinoin. Valtaeliitti pyrkii vakivalloin ja vallanväärinkäytöksin pitämään toisinajattelijat hiljaisina ja joistakin tehdään varottavia esimerkkejä.
Seuraavassa hyvä esimerkki toisinajattelijoiden kohtelusta, siinä 10-vuotiaana rauhanomaisiin mielenosoituksiin osallistunut mies on tuomittu kuolemaan Saudi-Arabiassa:
https://www.youtube.com/watch?v=pCk5mVzGZoc&lc=z22fipjalpyjh1hzl04t1aokg44cgfkqwkhayjog0mmmbk0h00410.1559941544931045
Mitä mieltä olette valtaeliitin touhuista?
Toisinajattelijoiden vaimentaminen!!
4
84
Vastaukset
Riittääkö vaimentaminen vai pitääkö kokonaan vaientaa?
Riippunee maasta ja sen hallitsijasta. Hulluksi leimaaminen ja/tai vankilatuomioiden antaminen heppoisin perustein lienee Suomessa tavanomaisempi käytäntö kuin toisinajattelijoiden tappaminen. Ilja Janitskinin tuomio tuli mielestäni heppoisin perustein ja vaimentamiseen käytettiin resursseja vähän liikaakin. Saudeissa taasen toisinajattelijoiden tappaminen lienee yleinen käytäntö.
- Anonyymi
Suomella ja etelä-Afrikalla on paljon enemmän yhteistä kuin voisi äkkiä luulla. Suomen ANC on sosu-puolueet.
Ei tässä enää kauaa mene, ennen kuin täällä aletaan vainoamaan valkoisia samassa mittakaavassa kuin Etelä-Afrikassa. Voi olla, että tänne tulee lähivuosina miljoonittain "pakolaisia" ja suomalaiset jäävät vähemmistöön. Silloin on enää vain ajan kysymys, koska vaino alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873685
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683122On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661859
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361789
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688