Miten voi tuomita jonkun, joka ei tee rikosta? Totta kai siten, että provosoi hänet tekemään rikoksen esim. omalla omituisella ja ylimielisellä käytöksellä.
https://www.youtube.com/watch?v=VCMg1g6bVCk&t=17s
Jos ajatellaan tätä tapausta, niin tuskin yksikään tuomituista olisi sanonut pahaa sanaa tuosta papista, ellei hän olisi itse provosoinut kansallismielisiä tuohon tekoon.
Mitä mieltä olette, onko oikein provosoida joitakin sanomaan itsestään pahaa ja sitten saada siitä hyvästä 30 000 € ?
Suvakeiden salaliitto
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo nainen käyttäytyi hyvin eritavalla kuin ammattinsa edustajat. Sekä sai aikaan kysymyksiä: Kenen puolella hän on? Suomalaistenko, jotka hänen palkkansa maksaa vai muhamettilaisten, jotka häntä halveksivat koska hän on kristitty pappi sekä nainen?
Korvausvaatimukset ”kunnian” loukkauksesta ovat kohtuuttomia.
Onko termi ”allahin punapapitar” edes loukkaava? - Anonyymi
Tuo nainen käyttäytyi hyvin eritavalla kuin ammattinsa edustajat. Sekä sai aikaan kysymyksiä: Kenen puolella hän on? Suomalaistenko, jotka hänen palkkansa maksaa vai muhamettilaisten, jotka häntä halveksivat koska hän on kristitty pappi sekä nainen?
Korvausvaatimukset ”kunnian” loukkauksesta ovat kohtuuttomia.
Onko termi ”allahin punapapitar” edes loukkaava? - Anonyymi
"Korvausvaatimukset ”kunnian” loukkauksesta ovat kohtuuttomia.
Onko termi ”allahin punapapitar” edes loukkaava?"
Et sitten katsonut linkin videota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148