Vihaan kaksinaamaista ihmistä

Anonyymi

Joka esitti ystävääni ja samaan aikaan fantasioi minusta. Vihaan sitä, että luotin ystävyyteen ja ystävään ja tuota luottamusta petettiin. Sivuutin kaksimieliset kommentit vitsinä ja vasta myöhemmin ymmärsin niiden tarkoituksen sekä sen, miksi oloni muuttui kiusaantuneeksi hänen seurassaan.. intuitiivisesti ymmärsin mistä on kyse jo aikaa sitten, tietoisesti vasta myöhemmin. Onneksi edes myöhemmin. Jäljelle jäi sekä viha että suru.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No joskus sitä voi ihastua myös ystävään tai lähestyä Ihastusta ystävyydellä. Ei tuosta nyt kannata olla kovin vihoissaan ja suruissaan.
      Tunteisiin kun on vaikea vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Ystävyys merkitsee luottamusta ja ilman luottamusta ei ole ystävyyttä. Tunteisiin ei tosiaan voi vaikuttaa ja puran tuntojani tänne, kun ei muuta voi. Saa nähdä, milloin mun tunteet helpottaa. Unohdin tuosta listasta inhon tunteen. Onhan se kuvottavaa, kun ystävälle uskoutuu eikä tiedä hänen käyttävän tietoja omaksi hyväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyys merkitsee luottamusta ja ilman luottamusta ei ole ystävyyttä. Tunteisiin ei tosiaan voi vaikuttaa ja puran tuntojani tänne, kun ei muuta voi. Saa nähdä, milloin mun tunteet helpottaa. Unohdin tuosta listasta inhon tunteen. Onhan se kuvottavaa, kun ystävälle uskoutuu eikä tiedä hänen käyttävän tietoja omaksi hyväkseen.

        Älä ulise. Eihän koskaan maailmassa ystävyys olisi kenenkään välillä voinut muuttua rakkaudeksi, jos jokaisen pitäisi pystyä päätöksellä olemaan ajattelematta ystävää muuna kuin ystävänä. Aivan yhtä hyvin voisi vaatia, ettei kukaan kaipaa ketään, koska sekin pitäisi osata päätöksellä lopettaa.

        Järjetöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ulise. Eihän koskaan maailmassa ystävyys olisi kenenkään välillä voinut muuttua rakkaudeksi, jos jokaisen pitäisi pystyä päätöksellä olemaan ajattelematta ystävää muuna kuin ystävänä. Aivan yhtä hyvin voisi vaatia, ettei kukaan kaipaa ketään, koska sekin pitäisi osata päätöksellä lopettaa.

        Järjetöntä.

        Älä itse ulise. Yksipuolinen kuolaaminen on kuvottavaa. Se onkin toinen juttu, jos kumpikin kokee samanlaisia tunteita. Nää on henkilökohtaisia asioita, sä voit tehdä omat ratkaisusi mut ei tarvii toisen tunteita mitätöidä... ellet sitten oo ihminen, kenen maailmaan ei muunlaisia mielipiteitä mahdu kuin sun omas. Onneks oot pelkkä anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itse ulise. Yksipuolinen kuolaaminen on kuvottavaa. Se onkin toinen juttu, jos kumpikin kokee samanlaisia tunteita. Nää on henkilökohtaisia asioita, sä voit tehdä omat ratkaisusi mut ei tarvii toisen tunteita mitätöidä... ellet sitten oo ihminen, kenen maailmaan ei muunlaisia mielipiteitä mahdu kuin sun omas. Onneks oot pelkkä anonyymi.

        Älä siinä ulise. Luulitko, että kaikki maailman rakastumiset tapahtuvat molemminpuolisesti ja samanaikaisesti? Mene takaisin kasvamaan ja tule sitten kirjoittelemaan kunhan elämästä on vähän kokemusta. Umpiossa olet kasvanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siinä ulise. Luulitko, että kaikki maailman rakastumiset tapahtuvat molemminpuolisesti ja samanaikaisesti? Mene takaisin kasvamaan ja tule sitten kirjoittelemaan kunhan elämästä on vähän kokemusta. Umpiossa olet kasvanut.

        Paraskin sanomaan!


    • Anonyymi

      En ole sopinut ystävyydestä keskenämme. Kaksimielisyyksiä en ole viljellyt, ainakaan härskejä sellaisia. Fantasioinut olen, onko se kovin paha juttu tai siis kaikista pahin.

    • Anonyymi

      Ei tässä nyt taidettu mihinkään ihastumiseen viitata? Pikemminkin tuosta aloituksesta sai sellaisen kuvan, että joku ystävystyi päästäkseen toisen pöksyihin. Itsellä olisi varmaan samat tuntemukset.

      Jos on oikeasti kiinnostunut, niin ei sitä osoiteta millään epämääräisillä ja kuvottavilla vihjailuilla. Niin monta parempaakin keinoa olemassa.

    • Anonyymi

      Mun mielestä tuo on nyt kohtalaisen suuri tunteinen reaktio kyllä sulta, joten kysyn minkä ikäinen olet?

      • Anonyymi

        Henkiseltä iältään aloittaja on 12. Syntymävuodella ei ole väliä. Ajan eteneminen ei tuo kypsyyttä vaan elämän kokeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkiseltä iältään aloittaja on 12. Syntymävuodella ei ole väliä. Ajan eteneminen ei tuo kypsyyttä vaan elämän kokeminen.

        KIrjoitat varmaan m -> m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIrjoitat varmaan m -> m

        Sori, et kaikki meni niin kuin meni. Oli melkoinen yllätys, et kaveri olikin kiinnostunu musta. Meille ei koskaan tuu mitään, mitä sää toivot. Mä pidän naisista. m ->m


    • Anonyymi

      Vihaan ihmisiä, jotka pitävät itseään maailmannapana. Eli paskoja, jotka luulevat itsestään liikoja, samalla aliarvioivat muita.

      • Anonyymi

        Mä myös.


      • Anonyymi

        Mitä maailmannapaa siinä on, jos haluaa olla rauhasta? Sivusta kommentoin.


    • Anonyymi

      Noille tunteille ei voi mitään. Kävikö tässä nyt niin että toi AP:n ystävä ei osannut nähdä AP:ta vaan ystävänä ja koki että parempi ettei nähdä. Täysin ymmärrettävää. Semmonen kuva tästä välittyy että AP koki ton sitten tosi vahvasti,ei ollut selkärankaa kohdata vissiin tätä ystävää IRL ja AP kaakattaa ja jauhaa paskaansa sitten täällä.
      VARMANA ton ystävän huomio kelpasi myös. Nyt kun se on KOKONAAN kadonnut, kokee AP olemattomassa ja paskassa itsetunnossaan reiän ja on KATKEROITUNUT ja koska (edelleen) ei ole pokkaa tota sanoa tolle ystävälle suoraan niin siitä on pakko vinkua ja kaakattaa täällä

      • Anonyymi

        Onks sulle käyny noin, et oot alkanukin haikailla ystäväs pöksyihin ja sitten välit on katkennu, kun ei oo ollu kanttia sanoo asiasta suoraan?

        Nyt sitten hyökkään jonkun anonyymin kimppuun, kun jäi tavoite saavuttamatta :D


      • Anonyymi

        Joo, oon kysyny suoraan että onko tässä mitään saumaa ja kun on tullut ei niin sitten se on ei. Kun kysymysmerkin on hoitanut alta pois niin ei oo tullut tarvetta tulla enää tänne jauhamaan tota "ihmiset on kaks naamasia"- paskaa. Toisin kun aa(sinä?) nyt
        Mun mielestä siinä ei oo mitään ihmeellistä jos alkaa joku tuttu ihminen kiinnostamaan. Mutta se on asia erikseen, ottaako siitä nokkiinsa jos toinen haluaisi jotain enemmän. Musta se on aika helvetin psykoa alkaa vauhkoamaan anonyyminä siitä että toinen on kiinnostunut.
        Mutta pisteet melkeen onnistuuneesta yrityksestä kääntää toi kysysmys täysin päälaelleen jollon pystyisi sivuttamaan oman paskuuden... noi hymiöt yrittää kuvastaa huvittuneisuutta ja peittää provosoitumisen?? Veikkaan että siellä hajoaa taas pari aaltomaljakkoa tän jälkeen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, oon kysyny suoraan että onko tässä mitään saumaa ja kun on tullut ei niin sitten se on ei. Kun kysymysmerkin on hoitanut alta pois niin ei oo tullut tarvetta tulla enää tänne jauhamaan tota "ihmiset on kaks naamasia"- paskaa. Toisin kun aa(sinä?) nyt
        Mun mielestä siinä ei oo mitään ihmeellistä jos alkaa joku tuttu ihminen kiinnostamaan. Mutta se on asia erikseen, ottaako siitä nokkiinsa jos toinen haluaisi jotain enemmän. Musta se on aika helvetin psykoa alkaa vauhkoamaan anonyyminä siitä että toinen on kiinnostunut.
        Mutta pisteet melkeen onnistuuneesta yrityksestä kääntää toi kysysmys täysin päälaelleen jollon pystyisi sivuttamaan oman paskuuden... noi hymiöt yrittää kuvastaa huvittuneisuutta ja peittää provosoitumisen?? Veikkaan että siellä hajoaa taas pari aaltomaljakkoa tän jälkeen....

        taisi mennä ap:lta luu kurkkuun kun ei oo enää puhtia laittaa tohon mitään


      • Anonyymi

        Ei mennyt ei. Tollasta käyttäytymistä olisin toivonu myös omalle kohdalleni kuin miten oot toiminu. Arvostan sun toimintatapaa.


    • Anonyymi

      Jos ei ap itsekkin ole samanlainen tai pahempi.

      • Anonyymi

        Sun asenne on sellainen, että kun tulee paskaa niskaan niin kato peiliin. Tolla asenteella on turhaa kaivata empatiaa tms. minkäänlaista ymmärrystä :D


      • Anonyymi

        Sivusta: Mikäs SUN asenne on? Sä alat itse kaakattamaan täällä siitä että joku ois halunnut jotain enemmän( mikä on täysin inhimillistä) ja pidät sitä jonain elämää suurempana petoksena ja ihmettelet nyt kun sua pidetään psykona?

        Eli toisin sanoen oot vihanen siitä että joku teki elämänsä suurimman mokan ja meni retkahtamaan SUHUN. Noh, veikkaan että kovin moni ei sitä tee, viisas ihminen osaa kiertää tollaset pellet kaukaa...


    • Anonyymi

      Ystävyys on aina rehellistä ja aitoa. Jos manipuloi toista joka näe eikä kuule mitä toinen touhuaa on itse asiassa oma vika. Rehellisesti pitää ystävälle kertoa mitä on ystävyys ja mitä siihen kuuluu. Jos et osaa nähdä ystäväsi vedätystä silloin olet sokea typerys. Voit varoittaa muita hänestä.

      • Anonyymi

        Jos olet nainen ja naispuolinen ystäväsi touhuaa ja vedättää ymmärtämättäsi tai mies ja miespuolinen ystäväsi touhuaa ja vedättää ymmärtämättäsi, on sokeus oma vikasi? Vastuu on siis petetyksi tullulla? Kannattaa sitten muistaa, että kun tulet kusetetuksi, on se sun oma vika!


      • Anonyymi

        Vähän niinku näin. Elämä on.


      • Anonyymi

        Me katsotaan maailmaa eri tavoin. Mun maailmassa vastuu on kusettajalla eikä kusetuksen uhrilla.


      • Anonyymi

        Näen samoin. Vastuu on kusettajalla. Ei uhrilla.


      • Anonyymi

        Mun mielestä ihastunut ja ikävöiväkin ihminen voi tutustua ystävyyden kautta. On kiva, että välillä on jotain muutakin kuin pelkkä seksi. Miksi kusettaa, en ymmärrä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe