on tuotu suomeen kuolleena, muita sirkesaloa vielä etsitään..Osan ottoni kaikille,jotka Johannan tunsivat ja Johannan perheelle.
Johanna Sirkesalo..
26
7486
Vastaukset
- ihan
pakko kuuluttaa tietonsa täällä. Mäkin voisin ladata listan nimiä ketä on tuotu ja minne haudatuu. :( ei oo tarpeen enää täällä vatuloida asiaa.
- henni8
kun lehdetkin siitä kirjoittaa, sitä paitsi täällä varmasti on myös sellaisia joita asia kiinnostaa.
- Uielias.
Senkun alat luetella vaan ketka ovat loytyneet,en mina ainakaan nae siina mitaan pahaa ,paivastoin
helpotus varmaan monelle omaisellekin. - Vihainen.
Kuinka kehtaat,lopeta heti alkuunsa.
Johanna joku kuuluisakin henkilö,kun sitä pitää
jatkuvasti tuoda esille?
Mulle tämän niminen henkilö on täysin tuntematon,
joten eiköhän olie syytä lopettaa tälläinen kirjoittelu.
Onko tämä Sirkesalojen perhe jotenkin erikoisempi kuin joku muu tavallinen suomalainen
perhe?
Näistä Sirkesaloista on riittänyt juttua yli 2kuukautta,joten lopettakaa jo kirjoittelu.- henni8
aivan tavallinen ja minulle täysin vieras, en tunne muuten kuin tiedän kuka onja kenen kanssa naimisissa.. mutta täällä saa kirjoittaa, ei sun ole pakko lukea Sirkesaloja koskevia juttuja, mua Johannan kuolema koskettaa siinä missä jonkin muun aikuisen tai lapsen.
Mieheni sukulaiset asuivat heidän lähellään ja kertoivat molempien sekä Akin ja Johannan olevan ihania ihmisiä.. jotka rakastivat toisiaan ja lapsiaan.. surullista. henni8 kirjoitti:
aivan tavallinen ja minulle täysin vieras, en tunne muuten kuin tiedän kuka onja kenen kanssa naimisissa.. mutta täällä saa kirjoittaa, ei sun ole pakko lukea Sirkesaloja koskevia juttuja, mua Johannan kuolema koskettaa siinä missä jonkin muun aikuisen tai lapsen.
Mieheni sukulaiset asuivat heidän lähellään ja kertoivat molempien sekä Akin ja Johannan olevan ihania ihmisiä.. jotka rakastivat toisiaan ja lapsiaan.. surullista.näin kovasti se koskee ventovieraan kohtalo.
Mutta kun tämä tsunami sai Aki sirkesalon kasvot
ja muut kadonneet ihmiset eivät ole minkään arvoisia.
Olen kuullut näitä Akin tekemiä lauluja eikä ne minun mielestäni ole sen ihmeellisempiä kuin Anssi Kelan tekemät nk.puhelaulut,jotka ovat lähes plagiaatteja keskenään.
Heikki Harmakin tekee parempaa musiikkia kuin mitä Aki on koskaan tehnyt.
Jos et tiedä kuka Heikki Harma on minä vastaan itse kysymykseen.Hän on HECTOR.- henni8
j.jussiW-T kirjoitti:
näin kovasti se koskee ventovieraan kohtalo.
Mutta kun tämä tsunami sai Aki sirkesalon kasvot
ja muut kadonneet ihmiset eivät ole minkään arvoisia.
Olen kuullut näitä Akin tekemiä lauluja eikä ne minun mielestäni ole sen ihmeellisempiä kuin Anssi Kelan tekemät nk.puhelaulut,jotka ovat lähes plagiaatteja keskenään.
Heikki Harmakin tekee parempaa musiikkia kuin mitä Aki on koskaan tehnyt.
Jos et tiedä kuka Heikki Harma on minä vastaan itse kysymykseen.Hän on HECTOR.mä tiedän kuka Heikki Harma on, olen nähnyt hänet livenä kerran katinkullassa kun menin siivoamaan sitä mökkiä missä hän yöpyi.Siellä Heikki oli vaimonsa kanssa.Juuri "bäkkärien" aikaan..Mitä pahaa siinä on suree jotain ihmistä, pidän kovasti akin musiikista ja siitä kuinka hän oli mukana puhdas elämä lapselle jutuissa.. tärkeää asiaa,Johannasta olen saanut todella hyvän kuvan.Ja kun nyt suren molempia, niin se ei kuule kenellekään muulle miksi suren ventovierasta ihmistä..eikä Aki ole ventovieras, onhan hän ollut julkisuudessa monta vuotta.ja näin häneen on voinut tutustua television tai radion välityksellä.
henni8 kirjoitti:
mä tiedän kuka Heikki Harma on, olen nähnyt hänet livenä kerran katinkullassa kun menin siivoamaan sitä mökkiä missä hän yöpyi.Siellä Heikki oli vaimonsa kanssa.Juuri "bäkkärien" aikaan..Mitä pahaa siinä on suree jotain ihmistä, pidän kovasti akin musiikista ja siitä kuinka hän oli mukana puhdas elämä lapselle jutuissa.. tärkeää asiaa,Johannasta olen saanut todella hyvän kuvan.Ja kun nyt suren molempia, niin se ei kuule kenellekään muulle miksi suren ventovierasta ihmistä..eikä Aki ole ventovieras, onhan hän ollut julkisuudessa monta vuotta.ja näin häneen on voinut tutustua television tai radion välityksellä.
olet Kajaanista ja minä olen 160 km:ä kajaanista länteen,joten saat arvata paikkakunnan?
- henni8
j.jussiW-T kirjoitti:
olet Kajaanista ja minä olen 160 km:ä kajaanista länteen,joten saat arvata paikkakunnan?
mistä olet.. oisko Kokkola?
henni8 kirjoitti:
mistä olet.. oisko Kokkola?
Kokkola,sillä menee liian paljon länteen päin,joten jätä puoleen siitä.
Voin kyllä paljastaa että kysymyksessä on Haapavesi.
Hectorin vaimosta puheenollen Sarita on yksi Salattujen käsikirjoittajista.- henni8
j.jussiW-T kirjoitti:
Kokkola,sillä menee liian paljon länteen päin,joten jätä puoleen siitä.
Voin kyllä paljastaa että kysymyksessä on Haapavesi.
Hectorin vaimosta puheenollen Sarita on yksi Salattujen käsikirjoittajista.Sarita on todella kaunis ja näyttävä nainen, tai no en ole nähnyt sitä kuin silloin pari vuotta sitten livenä siellä katinkullassa.. mutta tuskin on muuttunut paljoa. Haapavedeltä.. tunnetko sieltä ketään Pekkaa? ikä jotain 23-24.. sukunimi alkaa P ja kolme kirjainta..
henni8 kirjoitti:
Sarita on todella kaunis ja näyttävä nainen, tai no en ole nähnyt sitä kuin silloin pari vuotta sitten livenä siellä katinkullassa.. mutta tuskin on muuttunut paljoa. Haapavedeltä.. tunnetko sieltä ketään Pekkaa? ikä jotain 23-24.. sukunimi alkaa P ja kolme kirjainta..
muuta sukunimeä kuin PYY.Onko se tuo sukunimi?
- henni8
j.jussiW-T kirjoitti:
muuta sukunimeä kuin PYY.Onko se tuo sukunimi?
Tunnen Pekan, se seurusteli n. neljä -viisi vuotta sitten mun kaverin kanssa.. ja itse tutustuin Pekkaan hieman ennemmin.. tunnetko hyvinkin?
- seurannut
henni8 kirjoitti:
Tunnen Pekan, se seurusteli n. neljä -viisi vuotta sitten mun kaverin kanssa.. ja itse tutustuin Pekkaan hieman ennemmin.. tunnetko hyvinkin?
Ensin väittelette/kiistelette asioista palstalla ja kohta teette jo treffejä varmaan jonneki Kokkolan seudulle:) hei haloo hommatkaa elämä. Kumppaneita löytyy taatusti muualtakin ja elämää on netin ulkopuolellakin!
henni8 kirjoitti:
häntä kovinkaan hyvin,mutta tiedän että hän asuu mahdollisesti Mieluskylällä.
Asun eri kylällä kuin tuo Pyyn porukka,niin en voi tuntea häntä.seurannut kirjoitti:
Ensin väittelette/kiistelette asioista palstalla ja kohta teette jo treffejä varmaan jonneki Kokkolan seudulle:) hei haloo hommatkaa elämä. Kumppaneita löytyy taatusti muualtakin ja elämää on netin ulkopuolellakin!
seurannut hevon kuuseen äläkä sotkeennu meidän kahden välisiin asioihin.
- henni8
j.jussiW-T kirjoitti:
häntä kovinkaan hyvin,mutta tiedän että hän asuu mahdollisesti Mieluskylällä.
Asun eri kylällä kuin tuo Pyyn porukka,niin en voi tuntea häntä.sinulle tiedoksi joka seurasit sivusta, löytyi vaan yhteinen tuttu.. Pekka asuu tai ainakin on asunut mieluskylällä. Joo, mutta pitää rueta syömään ja pakkaamaan loput..kun mies tulee töistä niin lähtee Helsinkiin ajelee..hyvät viikonloput sinulle j.jussiW-T
- henni8
henni8 kirjoitti:
sinulle tiedoksi joka seurasit sivusta, löytyi vaan yhteinen tuttu.. Pekka asuu tai ainakin on asunut mieluskylällä. Joo, mutta pitää rueta syömään ja pakkaamaan loput..kun mies tulee töistä niin lähtee Helsinkiin ajelee..hyvät viikonloput sinulle j.jussiW-T
olen jo löytänyt kumppanin jos et osaa profiilistani lukkea siellä lukee että olen varattu,enkä hae SEURAA!!!
mitä pahaa juttelussa on.. hanki itse elämä, äläkä puutu muiden asioihin.. henni8 kirjoitti:
sinulle tiedoksi joka seurasit sivusta, löytyi vaan yhteinen tuttu.. Pekka asuu tai ainakin on asunut mieluskylällä. Joo, mutta pitää rueta syömään ja pakkaamaan loput..kun mies tulee töistä niin lähtee Helsinkiin ajelee..hyvät viikonloput sinulle j.jussiW-T
muutakuin hyvää Helngin matkaa ja samaten hyvää
viikonvaihteen aikaa sinullekkin Henni8.- upponalle c")
ehkä olisi jo aika jättää Aki ja Johanna rauhaan, lopettaa nämä ivaavat ja perättömät kirjoitukset. Antaa niiden surra jotka oikeasti Sirkesaloista välittää, eikä lisätä enää heidän suruaan ja mielipahaansa. Ne jotka sellaisia kirjoituksia kirjottelee, heistä huomaa että heidän oma elämä ei oo kohdallaan ja he haluavat saada sen vuoksi huomiota. He ovat niin sanotusti huomionkipeitä. Lämmin osanotto Akin ja Johannan omaisille ja ystäville sekä Jaksamista. Vaikka se ei nyt vielä tunnukkaan siltä, niin elämä jatkuu...
upponalle c") kirjoitti:
ehkä olisi jo aika jättää Aki ja Johanna rauhaan, lopettaa nämä ivaavat ja perättömät kirjoitukset. Antaa niiden surra jotka oikeasti Sirkesaloista välittää, eikä lisätä enää heidän suruaan ja mielipahaansa. Ne jotka sellaisia kirjoituksia kirjottelee, heistä huomaa että heidän oma elämä ei oo kohdallaan ja he haluavat saada sen vuoksi huomiota. He ovat niin sanotusti huomionkipeitä. Lämmin osanotto Akin ja Johannan omaisille ja ystäville sekä Jaksamista. Vaikka se ei nyt vielä tunnukkaan siltä, niin elämä jatkuu...
mulle tarkoitettu,niin sä erehdyt pahemman kerran ettei mulla ole elämä raiteillaan,joten minä tulkitsen henkilökohtaiseksi solvaukseksi.
Minä en pyri kerämään huomiota näillä kirjoituksilla,vaan minä olen vain onnellisen tietämätön tälläisistä henkilöistä ja minua kaiken hyvän päälle ärsyttää jatkuva kirjoittaminen tästä Sirkesalojen perheestä.
Fanit näitä kirjoituksia jatkaa,koska heidän IDOLINSA on kuollut.
No eiköhän me kaikki olla samanarvoisia ihmisiä Jumalan edessä.Minä olen osanottoni Sirkesalojen
ja muidenkin tsunamissa menehtyneiden omaisille.henni8 kirjoitti:
olen jo löytänyt kumppanin jos et osaa profiilistani lukkea siellä lukee että olen varattu,enkä hae SEURAA!!!
mitä pahaa juttelussa on.. hanki itse elämä, äläkä puutu muiden asioihin..miten se Helsingin reissu meni?Minä olen ollut räkätaudissa sunnuntaista lähtien.
- henni8
upponalle c") kirjoitti:
kyllä minulla oma elämä on mallillaan,ei mitään ongelmaan.Ja jotkut ovat kiinnostuneita Sirkesaloista niin tänne saa kirjoittaa,hyvä että heidät on löydetty. Osanottoni Akin ja Johannan perheelle
- upponalle
henni8 kirjoitti:
kyllä minulla oma elämä on mallillaan,ei mitään ongelmaan.Ja jotkut ovat kiinnostuneita Sirkesaloista niin tänne saa kirjoittaa,hyvä että heidät on löydetty. Osanottoni Akin ja Johannan perheelle
niitä jotka tässäkin keskustelussa kirjoittavat loukkaavia ja asiaankuulumattomia mielipiteitään.. Nämä keskustelut sirkesaloista kertovat paljon kirjoittajasta itsestään. Minusta heidän jotka välittävät sirkesaloista kuuluukin saada purkaa tuntojaan, ei sellaisten jotka kirjottavat ilkeitä keksittyjä juttuja. Lue uudelleen kirjoitukseni ehkä näet sen "uudessa valossa" , sellaisessa jona sen tarkoitinkin nähtävän. Lämmin osanottoni Akin Ja Johannan perheen sukulaisille ja läheisille.
upponalle kirjoitti:
niitä jotka tässäkin keskustelussa kirjoittavat loukkaavia ja asiaankuulumattomia mielipiteitään.. Nämä keskustelut sirkesaloista kertovat paljon kirjoittajasta itsestään. Minusta heidän jotka välittävät sirkesaloista kuuluukin saada purkaa tuntojaan, ei sellaisten jotka kirjottavat ilkeitä keksittyjä juttuja. Lue uudelleen kirjoitukseni ehkä näet sen "uudessa valossa" , sellaisessa jona sen tarkoitinkin nähtävän. Lämmin osanottoni Akin Ja Johannan perheen sukulaisille ja läheisille.
siis tarkoitit tuolla kirjoituksella minua,koska pyysin vain sitä että jätettäis jo tämä perhe rauhaan,koska aihetta on käsitelty tosiaan liian pitkään.Ja sinä tarkoitit yksinomaan minua ja minun mielipidettä,koska se oli otettu kiinni tuolta minun kommentista.
Sinä kans tulkitset tuon minun kommenttini väärin.Olen pannut jo aikaisemmin tuon saman lauseen mikä sulla on tuolla viimeisenä lauseena,
joten enkö minäkin tuo oman myötätuntoni heidän poismenostaan sukulaisilleen ja läheisilleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883