KORKEAÄLYINEN RAAMATUN LUKUTAPA.

LAPSELLINEN RAAMATUN LUENTA.

Lapsellinen, vähä-älyinen Raamatun lukija uskoo kaiken suoraluentana olevan ainoa oikea lukutavan. Ettekö muista vertauskuvannollista esitystä Herran Jeesuksen esitystapana?
Opetuslapset kysyivätkin aina: Herra, etkö kertoisi meille vertauksen salaisuuden?

Alusta loppuun asti Raamattu on ymmärrettävissä KORKEAMMAN ÄLYN TUOTTEENA. Puhdashenkistä lukijaa Pyhä Henki itse opettaa. Aloita lukeminen puhdistetulla mielellä ja rukouksella.
Harvat meistä yltävät siihen. Vaatii pitkäaikaista ja keskittynyttä luentaa ja pohtimista, saavuttaakseen asian ytimen. Vain esikoiset ovat siihen valmistautuneet 144.000.
Hengen esikoisille on avattu tiedon ovi, näin henkisesti puhuen. Ilm. 3: 7
Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Pyhä, ja Totinen, jolla on Daavidin avain, Hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa.
YMMÄRSITKÖ VARMASTI LUKEMAASI????
Kannattaa lukea seuraavatkin jakeet eteenpäin ja miettiä niiden sanojen asetuksia elämäksi ja opiksi.
haw

3

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi vähä-älyiset pilkkaajat yhäti pilkkaavat Raamattua ja uskoa?
      Eikö siksi, että he eivät pysty ymmärtämään Raamatun kirjoitusten korkeaa älyä.
      Tyhmät etsikööt tietoa ja viisastukoot.

    • Anonyymi

      Esikoinen ennen luomakuntaa on Jeesus ! Apostolit . Ei meistä kukaan vaikka jokainen lahko kuvittelee olevansa . Jeesus on suurempi kuin David tai kukaan .

    • Kandaken Hoviherra luki Jesajan kirjaa.....
      Filippus asteli hänen vierellään ja kysyi Herralta: Ymmärrätkös siitä mitä sinä luet?
      Hoviherra vastasi: Kuinka minä voisin sen ymmärtää, kun sitä kukaan ei minulle selitä? Filippus istui herran sivulle ja alkoi opettaa jo kaukaisemmasta asiasta ja niin he kulkivat vaunuissa tiellä.
      Tässä jälleen todistus KORKEAMMASTA HENGELLISESTÄ ÄLYSTÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe