Uuden hallituksen nimi on päätetty

Anonyymi

Sipilän varjo, se on hallituksen nimi.

Ei pitäisi olla enää uutinen kenellekään suomalaiselle, että maailmankaikkeus on kuin onkin nyt puhtaan sipilistinen ja hyvä niin. Juhan lanseeraama aktiivimallikin on jo käytössä niin Narniassa, Saturnuksessa, Keskimaassa kuin Atlantiksen mantereellakin. Minä itse olen aivan täpinöissäni, sillä tiedän, että Sipilä on se sadonkorjaaja, josta koilotetaan jokaisen minareetin huipulta tasatunnein aina siihen asti, kun viimeinenkin pasuuna on vaiennut, lieskameri nielenyt Sipilättömät ja imenyt epatot ikuiseen soinilaan, paikkaan, missä on ikuinen viisaudenhampaan kiristys, kivistys ja kiskonta.

9

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persut ovat kiitettävästi elvyttäneet tämän vanhan karjalaisen itkijäeukko-perinteen.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Itkuvirsi

      Itkuvirret on jaettu neljään päälajiin: kuolinitkut, hääitkut, sotaanlähtöitkut sekä tilapäisitkut.

      Ja nyt tämä persujen speciaali: lohduton ja loppumaton oppositioitku.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on. Veit rahat puustani, ei kun sukat päästäni, no huh, siis sanat suustani. Nyt se meni oikein :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=bdEwO8Mcz7M
        Karmeata.

        Sipilän toinen tuleminen

        29.02.2021 Hallitus kopsahtaa nurin, samoin eduskunta. Pian sen jälkeen keskusta kasvaa taas valtapuolueeksi, ylitse koko puoluekentän. Sipilän toinen tuleminen pääministeriksi on tähtiin kirjoitettu fakta. Näin sen etiäisenä, varmana kuin Väyrysen nuhteettomuus. Ennusmerkit: Lapset lakkaa haukkumasta, koirat pissaa housuun, merestä nousee suuria kuningasrapuja kalastajien merroista, kesäajasta luovutaan ja aktiivimalli betonoidaan lainsäädännön kulmakiveksi. Ja sitten palaa Sipilä, pääministeriksi, aina maailman tappiin asti.

        Keskustapuolue, rehellisen isänmaanystävän valinta. Mies, äänestä keskustaa ja nainen, äänestä kuten kuuluu, eli miehesi vapaan tahdon mukaisesti. Näin toimii todellinen, ainoa ja oikea demokratia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän toinen tuleminen

        29.02.2021 Hallitus kopsahtaa nurin, samoin eduskunta. Pian sen jälkeen keskusta kasvaa taas valtapuolueeksi, ylitse koko puoluekentän. Sipilän toinen tuleminen pääministeriksi on tähtiin kirjoitettu fakta. Näin sen etiäisenä, varmana kuin Väyrysen nuhteettomuus. Ennusmerkit: Lapset lakkaa haukkumasta, koirat pissaa housuun, merestä nousee suuria kuningasrapuja kalastajien merroista, kesäajasta luovutaan ja aktiivimalli betonoidaan lainsäädännön kulmakiveksi. Ja sitten palaa Sipilä, pääministeriksi, aina maailman tappiin asti.

        Keskustapuolue, rehellisen isänmaanystävän valinta. Mies, äänestä keskustaa ja nainen, äänestä kuten kuuluu, eli miehesi vapaan tahdon mukaisesti. Näin toimii todellinen, ainoa ja oikea demokratia.

        Totisesti, totisesti...


      • Kränkkymaakari kirjoitti:

        Totisesti, totisesti...

        Näin on :)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Selvityshallitus. Ohjelmassa sanotaan peräti 130 kertaa " selvitetään" joten selvästi on selvityshallitus.
      Kun joku pitäs kirjaa miten kunkin selvityksen kanssa käy.

    • Anonyymi

      Persuilla ei ole asiaa minkäänlaiseen hallitukseen, ei kenenkään kanssa pärjää tuollainen puolue ,joka on tuomittu ikuisiksi ajoiksi oppositioon.Saavat jatkaa sitä samaa räksyttämistä ja keskustan haukkumista ja Sipilän kadehtimista hamaan loppuun asti. ne osaa hyvin vain kaksi sanaa , Sipilä ja Berner, yäk tuollaista puoiluetta ei tarvita.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe