TE psykiatri suositteli Tiibettiä

Jäin hiukan ihmettelemään , ei ole kuulemma tällaiselle ajattelijalle tilaa tällaisessa yhteiskunnassa .
Tein valituksen ja asia etenee .
Odotellaan :D

22

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiibet kaiketi siksi kun siellä on temppeleitä johon kerroin etten lähde koska heillä on omat hierarkiansa/sääntönsä siellä , perustan siis Tiibetin kotiini :)
      Loistava keskustelu noin muuten oli , ehkä alan yrittämään jakamaan ilmaista soppaa ja sinfoniaa sekä lukemaan kristillistä mystiikkaa ihmisille ....tyhjä pullo tien varteen ja katson kuinka lähtee liikkeelle .
      Eli yrittään yrittäjäksi ;)

    • Anonyymi

      Kuka päättää millä tiellä, vittuilun virne vilkuilee vedä ohtas auki mitä sä täällä teet?

      • Anteeksi mutta en nyt ymmärrä mitä yrität tuoda esille tuolla?
        Asian ydin ehkäpä on siinä että porukkaa otetaan töihin tänne ja suomalainen halutaan lähettää tiibettiin koska ajatusmalli ei kohtaa nykyjärjestelmän kanssa elikä valtion toimesta syrjäyttämistä.
        Ihan vaan siks toin esille tämän.
        Pahoittelut että pahoitit mielesi omasta tulkinnastasi.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Anteeksi mutta en nyt ymmärrä mitä yrität tuoda esille tuolla?
        Asian ydin ehkäpä on siinä että porukkaa otetaan töihin tänne ja suomalainen halutaan lähettää tiibettiin koska ajatusmalli ei kohtaa nykyjärjestelmän kanssa elikä valtion toimesta syrjäyttämistä.
        Ihan vaan siks toin esille tämän.
        Pahoittelut että pahoitit mielesi omasta tulkinnastasi.

        Pahoittelut että pahoitit mielesi koska luulet että minä pahoitin omani.. älä aina ajattele itsesi kautta.. minun puolestani kirjoitat olevasi huolissaan, no nyt olen tässä voit alkaa auttamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut että pahoitit mielesi koska luulet että minä pahoitin omani.. älä aina ajattele itsesi kautta.. minun puolestani kirjoitat olevasi huolissaan, no nyt olen tässä voit alkaa auttamaan.

        Huolissaan? Öö en , kunhan toin asian esille ja sinä suosittelet otsan vetämistä auki. Apua saat kun osaat pyytää , en tiedä ongelmistasi


      • Anonyymi

        Öööö, heitit sää ööö vaihteen silmään kun äly ei enää riitä?? ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!!


    • Anonyymi

      Tällaisuus on leikattava mahdollisuus heille.

    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista kuulla lisää tästä tilanteesta. Kuulostaa tosi oudolta sanottavalta, paitsi jos konteksti sen salli. Konteksti puuttuu kokonaan kirjoituksestasi. Mitä oikein tapahtui?

      • Anonyymi

        En ole keskustelun aloittaja, mutta Wikipedian perusteella Tiibet on autonominen alue toisin kuin EU:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiibet
        Oikeustieteen autonomia tarkoittaa käytännössä ihmisoikeuksien toteutumista ja toteuttamista. Suomessa terveysviranomaiset rikkovat oikeusvaltioperiaatetta, mm. ihmisoikeuksia.


    • Anonyymi

      TE-toimistoissa ei ole psykiatreja. psykiatri on lääkäri, joka on erikoistunut psykiatriaan, siis psykiatrian erikoislääkäri. Heillä on oikeus asettaa diagnooseja ja kirjoittaa reseptejä.

      TE-toimistoissa on psykologeja, joiden koulutus on aivan erilainen. He ovat psykologian maistereita. He eivät diagnosoi ketään eivätkä kirjoita reseptejä.

      Kuinka kärryillä tämä aloittaja asioistaan ja tilanteestaan voi olla, kun tarkkuus ja yleistieto ei edes tämän vertaa sisällä. Kuitenkin teki tästä TE-toimiston "psykiatrin" toiminnasta aloituksen tänne.

      Ei näitä voi muuta kuin nauraa....

      • Totta on että nimikkeet menivät sekaisin aloituksen osalta mutta se ei muuta itse asiaa eikä sitä että tosiasiassa molemmat jauhavat ihan samoja asioita eikä liiemmin eroa löydy muualta kuin ymmärryksestäsi.
        Nauraa saat pikkusieluisten pikku jutuillesi , sehän on varmaan elämäsi tähtihetkiä??


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Totta on että nimikkeet menivät sekaisin aloituksen osalta mutta se ei muuta itse asiaa eikä sitä että tosiasiassa molemmat jauhavat ihan samoja asioita eikä liiemmin eroa löydy muualta kuin ymmärryksestäsi.
        Nauraa saat pikkusieluisten pikku jutuillesi , sehän on varmaan elämäsi tähtihetkiä??

        Kuinka kärryillä tämä aloittaja asioistaan ja tilanteestaan voi olla, kun tarkkuus ja yleistieto ei edes tämän vertaa sisällä. Kuitenkin teki tästä TE-toimiston "psykiatrin" toiminnasta aloituksen tänne. Ja aloituksessaan vielä kertoi tehneensä valituksen asiasta. Mihinkähän sekin valitus oli osoitettu? Ja minkä lain mukaan psykologi olisi toiminut jotenkin väärin?

        Tähtihetkiterveisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kärryillä tämä aloittaja asioistaan ja tilanteestaan voi olla, kun tarkkuus ja yleistieto ei edes tämän vertaa sisällä. Kuitenkin teki tästä TE-toimiston "psykiatrin" toiminnasta aloituksen tänne. Ja aloituksessaan vielä kertoi tehneensä valituksen asiasta. Mihinkähän sekin valitus oli osoitettu? Ja minkä lain mukaan psykologi olisi toiminut jotenkin väärin?

        Tähtihetkiterveisin

        Suositellessaan tiibettiä suomalaiselle miehelle joka toivoo kenties tulevalta työltään monipuolista fyysistä toimintaa ettei tarvitse turhaan erilaisia liikunta akteja töiden jälkeen miettiä.
        Valitus on tehty TE toimistolle ja sieltä selvityksiä tekevälle virkailijalle syystä että suomalaiselle terveelle miehelle suositellaan tiibettiin lähtöä samaan aikaan kun ulkomailta roudataan työmiehiä suomeen kun on olevinaan pulaa kyseisistä , siksi.
        Älä minun kärryistäni huolehdi jos kerran itse olet vieläkin tippuneena niistä ja jauhat asiasta joka jo selvitettiin....
        Toisekseen en ole lain orjallinen noudattaja kuten sinä vaan ihan katselen tämän asian järjettömyyttä jota sinä kaiketi ihailet ?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Suositellessaan tiibettiä suomalaiselle miehelle joka toivoo kenties tulevalta työltään monipuolista fyysistä toimintaa ettei tarvitse turhaan erilaisia liikunta akteja töiden jälkeen miettiä.
        Valitus on tehty TE toimistolle ja sieltä selvityksiä tekevälle virkailijalle syystä että suomalaiselle terveelle miehelle suositellaan tiibettiin lähtöä samaan aikaan kun ulkomailta roudataan työmiehiä suomeen kun on olevinaan pulaa kyseisistä , siksi.
        Älä minun kärryistäni huolehdi jos kerran itse olet vieläkin tippuneena niistä ja jauhat asiasta joka jo selvitettiin....
        Toisekseen en ole lain orjallinen noudattaja kuten sinä vaan ihan katselen tämän asian järjettömyyttä jota sinä kaiketi ihailet ?

        Kyllä ne todennäköisesti saa oikein hyvät naurut siellä TE-toimistossa kun saavat sinun valituksesi ;DDD

        Miksi tarvitset TE-toimiston psykologia keksiäksesi tulevan työsi? Eikö oma ällisi ja tietotaitosi riitä siihen?

        Lait on tehty sitä varten, että taattaisiin yhteiskuntarauha, että ihmiset tulisivat lain edessä kohdelluiksi tasavertaisesti ja että oikeus toteutuisi. Sulle nämä asiat ei sitten ilmeisetsi ole kovin tärkeitä. Ehkäpä Tiibettiin ohjaaminen tuli sen takia TE-toimiston psykologin mieleen? Tiibethän on aikalailla lainsuojatonta aluetta. Mitä vain voi tapahtua ihmisille...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne todennäköisesti saa oikein hyvät naurut siellä TE-toimistossa kun saavat sinun valituksesi ;DDD

        Miksi tarvitset TE-toimiston psykologia keksiäksesi tulevan työsi? Eikö oma ällisi ja tietotaitosi riitä siihen?

        Lait on tehty sitä varten, että taattaisiin yhteiskuntarauha, että ihmiset tulisivat lain edessä kohdelluiksi tasavertaisesti ja että oikeus toteutuisi. Sulle nämä asiat ei sitten ilmeisetsi ole kovin tärkeitä. Ehkäpä Tiibettiin ohjaaminen tuli sen takia TE-toimiston psykologin mieleen? Tiibethän on aikalailla lainsuojatonta aluetta. Mitä vain voi tapahtua ihmisille...

        Heidän mielestään kaiketi nauru pidentää ikää joten hyvä heille? Ainakin lööppien mukaan joten heille se on totuus kaiketi....
        Oikeastaan minua ei hirveästi kiinnosta orjuus joten kokeillakseni menin kuuntelemaan mitä keksivätkään työllistääkseen moisia naurettavuuksia.
        Tasavertaisuutta suomessa ei kyllä ole kuin märissä unissa jos sielläkään....Oletko muka jossainpäin suomea sellaista tavannut? Tietysti kaikenmaailman pervot hyväksytään mukisematta mutta asunnottomille ei asuntoja esimerkiksi löydy , mistäköhän mahtaisi johtua rahanpalvonta orjakulttuurissa?? Orjat luulevat itsestään liikoja ja nauraahan täällä saa vaan kun kaduilla katselee kun apinan jälkeläiset rellestää...


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Heidän mielestään kaiketi nauru pidentää ikää joten hyvä heille? Ainakin lööppien mukaan joten heille se on totuus kaiketi....
        Oikeastaan minua ei hirveästi kiinnosta orjuus joten kokeillakseni menin kuuntelemaan mitä keksivätkään työllistääkseen moisia naurettavuuksia.
        Tasavertaisuutta suomessa ei kyllä ole kuin märissä unissa jos sielläkään....Oletko muka jossainpäin suomea sellaista tavannut? Tietysti kaikenmaailman pervot hyväksytään mukisematta mutta asunnottomille ei asuntoja esimerkiksi löydy , mistäköhän mahtaisi johtua rahanpalvonta orjakulttuurissa?? Orjat luulevat itsestään liikoja ja nauraahan täällä saa vaan kun kaduilla katselee kun apinan jälkeläiset rellestää...

        Tosi "älykästä" tekstiä sulta;D

        Itsenäinen ihminen pystyy päättämään itse omista asioistaan. Kun opiskelee peruskoutukset ja sitten sellaisen ammatin, jossa työnsaanti on hyvää, niin mikäs tässä on ollessa. Asuntokin on löytynyt ihan itse valitsemalla. Keskivertoälykäskin pystyy tuollaiseen ja järjestää itselleen lokoisan elämän.

        Minkäs takia sinä olet asunnoton? Liittyykö selitys Tiibettiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi "älykästä" tekstiä sulta;D

        Itsenäinen ihminen pystyy päättämään itse omista asioistaan. Kun opiskelee peruskoutukset ja sitten sellaisen ammatin, jossa työnsaanti on hyvää, niin mikäs tässä on ollessa. Asuntokin on löytynyt ihan itse valitsemalla. Keskivertoälykäskin pystyy tuollaiseen ja järjestää itselleen lokoisan elämän.

        Minkäs takia sinä olet asunnoton? Liittyykö selitys Tiibettiin?

        Mistäköhän ajattelit minun olevan koditon?
        Ei tuo selityksesi itsenäisyydeltä kuulosta , pikemminkin orjan juoksuttamiselta joka ollaan mukavasti myyty sinullekin vapautena ....
        Mikäs tässä veronmaksajien rahoilla kohtuullista olentaa viettäessä , on talo maalla ja kukaan ei höngi niskaan että pitäisi töihin lähteä.
        Sinähän oletkin kaiketi se älykäs? Juokset sinne minne muut käskee ja sitä rataa??
        Turhaa ulvot muurahainen .


      • Todistappa toimivasi toisin?


    • Niuvanniemi on lähempänä kuin Tiibet...

      • Onnea sinne siis sinulle


    • Anonyymi

      Tässä maassa ajatteleva fiksu saa lahtarilta luodin niskaan.

    • Anonyymi

      Manila olisi kiva.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe