Hirvät patit naaman oikealla puolella.. tirisivätkö peräti mätää ? Akne vai murroi-iän iho-ongelma ? Ilman patteja hyppäisi yli 200 m0ÄänestäKommentoi
Siinä patit karisisi , kun sinä ahtaisit oikein ahtaajien ammattiliiton luvalla " khihihihihihihihihihi... voi voi........... nyt osu ja upposi.1ÄänestäKommentoi
Ella sanoo, että hänellä on liian pyöreä takamus hyvään tulokseen pääsemiseksi. Itse asiassa Ellan peppua voi kutsua faktisesti lataksi.0ÄänestäKommentoi
Ellalla on takanaan loistava tulevaisuus ja nyt hän keskittyy syyttämään epäonnistumisistaan Ylellä mm. saamiaan someviestejä.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 10
Vanhimmat
Onko Junnilalla kuppa kun naama on niin paiseita täynnä ?
Hirvät patit naaman oikealla puolella.. tirisivätkö peräti mätää ? Akne vai murroi-iän iho-ongelma ?
Ilman patteja hyppäisi yli 200 m
Vain OTL Max P tietää vastauksen...........................................
183 cm Ellan pituus , isoo nainen , vähä pidempi kuin mä.
Siinä patit karisisi , kun sinä ahtaisit oikein ahtaajien ammattiliiton luvalla " khihihihihihihihihihi... voi voi........... nyt osu ja upposi.
Ja doping Gatlin on Kanervan vieraana .
Ella sanoo, että hänellä on liian pyöreä takamus hyvään tulokseen pääsemiseksi. Itse asiassa Ellan peppua voi kutsua faktisesti lataksi.
Joo, ei ole perinyt äitinsä kurveja.
ELLA ON LAHJAKKUUS JOSKIN LUONNON LAHJAKKUUS.... TURVAT KIINNI SPEDET
Ellalla on takanaan loistava tulevaisuus ja nyt hän keskittyy syyttämään epäonnistumisistaan Ylellä mm. saamiaan someviestejä.