mua täältä? ei täältä apua saa, ei ihmiset voi minua auttaa...vaan ongelmia saan täällä...ipbanni mulle
tehmies24v
apu on kyllä mahdollinen ja tiedän paikan missä se on, jumalan edessä mut sinne minulla ei ole pääsyä nyt
minkä tähden suomi24 ei bannaa
Anonyymi
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
nonii suomi24 ghoulit töihi ja ipbanni, olen vuosia terrorisoinu tätä kanavaa, pöö
tehmies24v - Anonyymi
Itselläni on monia pahoja päivi ja toivoisin että Jumala asettaisi päivän jolloin saisin avun tahi pääsin, ulos, pois vankilasta.
mutta ei, Jumala sen päättää,
joten olen havainnut että rukous, vaikka se ei maistu, nin hiljaa olo Jumalan edessä, ja
Raamatun luku, niin,
kyllä se siitä.
Jumala ilmestyy ajallaan ja se on vaikeaa odottaa.
Kuitenkin, odota ja lue Raamattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665665Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953028- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232389Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166