Lapuan Sanomat - Uusi aika?

Anonyymi

Kun tuo painettu media koko ajan on alakierteessä niin kuinka jos Lapuan Kaupunki lunastaisi Lapuan sanomat? Tällä tavalla voitaisiin varmistaa että olisi aina paikallisia ja korrektilla tavalla kirjoitettuja uutisia luettavana. Tämä muutos voitaisiin rahoittaa esimerkiksi pienellä kunnallis- ja kiinteistöveron nostolla tätä tuskin huomaisi ja tällä tapaa kuitenkin varmistettaisiin omien tärkeiden asioiden pinnalla pysyminen oikealla tavalla. Mainosmyynti voisi edellleen pysyä mukana ja paikalliset urheiluseurat ja liikkeet erityisasemaan.

Olisiko aika tämmöiselle paikalliselle tulevaisuus-investoinnille?

25

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi hyvä idea. Tuota paska lehteä ei kukaan tajua, jutut sekavia kuin ala-aste ikäinen olisi kirjoittanut ja ne kuvat huh huh mitä shittiä

    • Anonyymi

      Asenne on ongelma, ollut Lapuan Sanomissa jo pitkään. Ei olla oikeasti kiinnostuneita ihmisistä ja oikeista asioista. Tiedotteita kopsataan, leipiintyneitä valitettavasti. Sieltä mennään mistä aita on matalin.

      • Anonyymi

        Juu .... iltaisin ei nouse perse penkistä muuten kuin lehdistökortilla ilmaaseksi pesismatsiin tai festareihin ja ämyrin pippaloihin. Hjelt tuntuu kyllä ihan mukavasti seuraavan kaupungin iltakokouksia.


    • Anonyymi

      Voi teiä ääliöitä kun ette ymmärä mistään muustakun valittamisesta. menkää töihin

      • Anonyymi

        eiköhän tuo valittaminen ole aivan aiheesta lehti ei ole muutakun kesällä pesäpalloa ja talvella koripalloa täynnä onhan lapuallakin muutakin toimintaa mistä voisi lehteen kirjoitaa


      • Anonyymi

        Yksi ainoa toimittaja joka viitsii tehdä töitä. Muille kenkää ja uusi osaava päätoimittaja, niin alkaa lehden nousu. Hävettää tuollainen lehti kun Lapua on muuten pessyt kasvojaan ja uudistunut paljon.


    • Anonyymi

      lukijan mielipire kirjoitus ei pääsisi enää sen jälkeen lehteen, olisi sen jälkeen vain kokoomuksen ja näiren häntyrien ja kätyrien mielipire ja nämä paskiaset sais rauhassa jakaa verorahat omiin ja kaverien harrastuksiin kun vapaan lehren ääni tukitaan niin kuin saudi arapias.

      • Anonyymi

        Onko Lapua siis eteläpohjammaan Marokko? Näinhän tästä voisi ymmärtää?


      • Anonyymi

        Sehän on juurikin ollut kokkarien äänitorvi. Parhaat mainospaikat, puhvi jutut sukkana läpi jne Kokkarit nauraa päätoimittajan selän takana partoohinsa


      • Anonyymi

        Kuinka sitä Lapuan lehteä oikein jhdetaan, liikevaihto laskenut lähes 11 %, palkkaoja maksettu lähes 5 % enemmän !!!!. Tulos raskaasti tappiolla, eikö kukaan herää ?


    • Anonyymi

      jos ei lapualla ole poliittisesti vapaata lehteä niin kuka sitten kertoisi asukkaille valtuutettujen hullun kaupoista kuten ritavuoren miljoonan ylihinta tonttikaupasta sähköyhtiön myynnistä josta asukkaat saavat kärsiä sukupolvesta toiseen kaliakuppilan satojentuhansien remontista konkurssi pesien ostoista esim, jäähalli ja simssiö, turhat rakennus urakat ennen koulujen rakentamista kuten paruuna areena, hoitaja maksu ja vanhusten kotihoitomaksun nostaminen 200 kertaiseksi.

      • Anonyymi

        Älä huolestu

        On vain kaksi asiaa joista huolestua: olet joko sairas tai terve.
        Mutta jos oletkin sairas, on vain kaksi asiaa joista huolestua:
        joko sinä paranet tai kuolet.
        Mikäli sinä paranet, ei ole mitään syytä huolestua...

        Jos sinä kuolet, on vain kaksi asiaa joista huolestua:
        Joudutko taivaaseen vai helvettiin...
        Jos joudut taivaaseen, ei ole mitään syytä huolestua.

        Mutta jos joudut helvettiin, tulet olemaan niin kiireinen
        tavatessasi vanhoja tuttuja, että et ehdi huolestua.


    • Anonyymi

      Lapuan lehti suunnittelee siirtymistä yksipäiväiseksi joka on ihan järkevä ajatus. Ihmettelenkin perinneleikkikeräystä kun lehti antaa jo nytkin vuosittain 8000 euroa tukea. Mitä lähipiirillä tarkoitetaan, hallintoa, työväkeä, heidän perheitään. Ehkä joku tetää.

      • Anonyymi

        Mitä siirtymistä. Pakon edessä lopettaa toisen lehden. Ei ole Kojootista talousjohtajaksi. Mitäs alko fasepuukissa jakamaan kaikkia ilmaiseksi. Tyhmääääää........


    • Anonyymi

      kuka nytkin paljasti että kirkkovaltuuston luvalla on häpäisty hautoja ja ryöstetty hautakivet kun on jäänyt vissiin (suojeluraha) hauran hoitomaksu omaisten puuttuessa maksamatta eikös se ole vapaa lehti lapuan sanomat, kirkko valtuusto tai heirän kätyrit ja häntyrit sitä ei olisi ikinä paljastanut heillä kun on omertan laki.

      • Anonyymi

        Valtuuston listat on julkisia ja luettavissa srkn sivuilta. Se siitä paljastelusta......


      • Anonyymi

        Ilkas on useimmat asiat ensin. Menot löytyy Eparista. Loppuun piisaa netti. Ja todesta kaupungin sivulla. Lehtijuttu ei ole se jotta kopioidaan pöytäkirjoja heh heh....


      • Anonyymi

        Päätoimittajasta lehden menestys riippuu. Päätoimittaja oli "hoidossa" koko talven. Mainostajat ovat karkonneet. Kojootti antaa isälleen jutut, vaikka toimituksen koko on muutenkin ylimitoitettu. Hyvät palkkiot isukille. Lopettaminen häämöttää tai potkut ...


      • Anonyymi

        Missäs hoidossa se on ollu? Terveeltä tuo näyttää, pulskas kunnos.


    • Anonyymi

      Soitin tänään toimitukseen, halusin toimitajaa puhelimeen mutta eipäs sellä ollutkaan toimittajia vaan keätyön tekiöitä, olivat lomalla. ( oliko ne kaikki yhtäaikaa) hyvin menee

      • Anonyymi

        Se on ollut aina niin, vakitoimitrajat on olleet käytännössä lomalla 3kk, lomittaja tekevät lehdet. Käytäntö on ollut vuosia


    • Anonyymi

      Joo on vähän yksipuolista, pesistä, korista ja seurakuntaa.

      • Anonyymi

        No ne maksaa mainoksina jne. Mummat pidetään tyytyvääsinä tilaajina penskojen kuvilla.


    • Anonyymi

      Miksei näytetä pesäpalloilijoiden pyllykuvia.

    • Anonyymi

      Tulee niin kalliiksi ostaa lippu katselemista varten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe