Chas ysäri pop-tähtenä

Anonyymi

Harva tietää että Lucy Pargeter eli Chas kuului 1990-luvun alussa Paperdolls-nimiseen tyttöbändiin. Gonna make you blush on tämän aikamatkan nimi:
https://www.youtube.com/watch?v=Ow3LezgXnEU

Aikamoinen ysäri helmi.
-DaleEmmer

11

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pyh

    • Anonyymi

      Kaunis nainen on hän ollut, kropaltaan ja kasvoiltaan ja tuolta ollut varmasti helppo ponnistaa tv-sarjan tähdeksi.
      Vaikka onhan muillakin emmerdaletähdillä näitä musikaalisia lahjoja ja olleet mukana vastaavanlaisissa kokoonpanoissa. Näyttelijöiltä vaaditaan muutakin, kuin kykyä näytellä.

      • Anonyymi

        "Näyttelijöiltä vaaditaan muutakin, kuin kykyä näytellä."

        Tämä pätee lähinnä teatterinäyttelijöihin, siis jos osaamisesta puhutaan. Elokuva- ja TV -puolella ei vaadita edes kykyä näytellä. Joissain tapauksissa riittää, että on siloiset posket, taikka entinen Mr. Olympia.


    • Anonyymi

      Otsikon pitäisi olla " Lucy Pargeter pop-tähtenä". Chas on roolihahmo!

      • Anonyymi

        Oho. Kiitos kun kerroit. Olen katsonut Emmerdalea plus miinus 20v. ja nyt vasta selvisi tämä... Otsikoinnilla haettiin hauskuutta. Vähän sellaiseen iltapäivälehtien lööppi-tyyliin. "Chas ysäri pop-tähtenä" kuulosti vaan paljon vitsikkäämmältä kuin pelkkää faktaa sisältävä "Lucy Pargeter pop-tähtenä". Toivottavasti pidit kuitenkin itse pääasiasta eli kappaleesta ja videosta.

        -DaleEmmer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Kiitos kun kerroit. Olen katsonut Emmerdalea plus miinus 20v. ja nyt vasta selvisi tämä... Otsikoinnilla haettiin hauskuutta. Vähän sellaiseen iltapäivälehtien lööppi-tyyliin. "Chas ysäri pop-tähtenä" kuulosti vaan paljon vitsikkäämmältä kuin pelkkää faktaa sisältävä "Lucy Pargeter pop-tähtenä". Toivottavasti pidit kuitenkin itse pääasiasta eli kappaleesta ja videosta.

        -DaleEmmer

        Huumorintajusi on ainutlaatuista.


    • Anonyymi

      Mallimitoissa, sittemmin on rintavarustus kasvanut ja huuliin ruiskutettu täyteainetta. Jossain haastattelussa Lucy kertoo olevansa tai olleensa koukussa kauneusleikkauksiin ja näihin pistoksiin ym.
      Alkuaikoina hän ja useimmat Dinglet olivat sarjassa musta- ja suoratukkaisia, Cainilla myös pitemmät mustat hiukset. Nyt on tyyli pehmentynyt, Chasillakin kiharaa jo monet vuodet.
      Hyvä ja kivan näköinen näyttelijätär.

    • Anonyymi

      Ok näköinen ollut. Nykyään aivan kamalan näköinen harppu.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi eri mieltä. Lucy on mielestäni edelleen hyvännäköinen.


    • Anonyymi

      Tänään kirjoittivat brittein saarten iltapäivälehdissä (Daily Mailia itse luen) että Lucy on poistattanut silarinsa 11 vuoden pidon jälkeen. Kutsui niitä vielä kauniisti "toxic bageiksi" eli myrkkypusseiksi.

      Pitääkin kattella vähän tarkemmalla silmällä että onko huomattavissa olevaa eroa entiseen.

    • Anonyymi

      Tuosta videosta ainakin Paddy punastuisi ja nostelis rillejään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe