Harva tietää että Lucy Pargeter eli Chas kuului 1990-luvun alussa Paperdolls-nimiseen tyttöbändiin. Gonna make you blush on tämän aikamatkan nimi:
https://www.youtube.com/watch?v=Ow3LezgXnEU
Aikamoinen ysäri helmi.
-DaleEmmer
Chas ysäri pop-tähtenä
11
62
Vastaukset
- Anonyymi
pyh
- Anonyymi
Kaunis nainen on hän ollut, kropaltaan ja kasvoiltaan ja tuolta ollut varmasti helppo ponnistaa tv-sarjan tähdeksi.
Vaikka onhan muillakin emmerdaletähdillä näitä musikaalisia lahjoja ja olleet mukana vastaavanlaisissa kokoonpanoissa. Näyttelijöiltä vaaditaan muutakin, kuin kykyä näytellä.- Anonyymi
"Näyttelijöiltä vaaditaan muutakin, kuin kykyä näytellä."
Tämä pätee lähinnä teatterinäyttelijöihin, siis jos osaamisesta puhutaan. Elokuva- ja TV -puolella ei vaadita edes kykyä näytellä. Joissain tapauksissa riittää, että on siloiset posket, taikka entinen Mr. Olympia.
- Anonyymi
Otsikon pitäisi olla " Lucy Pargeter pop-tähtenä". Chas on roolihahmo!
- Anonyymi
Oho. Kiitos kun kerroit. Olen katsonut Emmerdalea plus miinus 20v. ja nyt vasta selvisi tämä... Otsikoinnilla haettiin hauskuutta. Vähän sellaiseen iltapäivälehtien lööppi-tyyliin. "Chas ysäri pop-tähtenä" kuulosti vaan paljon vitsikkäämmältä kuin pelkkää faktaa sisältävä "Lucy Pargeter pop-tähtenä". Toivottavasti pidit kuitenkin itse pääasiasta eli kappaleesta ja videosta.
-DaleEmmer - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Kiitos kun kerroit. Olen katsonut Emmerdalea plus miinus 20v. ja nyt vasta selvisi tämä... Otsikoinnilla haettiin hauskuutta. Vähän sellaiseen iltapäivälehtien lööppi-tyyliin. "Chas ysäri pop-tähtenä" kuulosti vaan paljon vitsikkäämmältä kuin pelkkää faktaa sisältävä "Lucy Pargeter pop-tähtenä". Toivottavasti pidit kuitenkin itse pääasiasta eli kappaleesta ja videosta.
-DaleEmmerHuumorintajusi on ainutlaatuista.
- Anonyymi
Mallimitoissa, sittemmin on rintavarustus kasvanut ja huuliin ruiskutettu täyteainetta. Jossain haastattelussa Lucy kertoo olevansa tai olleensa koukussa kauneusleikkauksiin ja näihin pistoksiin ym.
Alkuaikoina hän ja useimmat Dinglet olivat sarjassa musta- ja suoratukkaisia, Cainilla myös pitemmät mustat hiukset. Nyt on tyyli pehmentynyt, Chasillakin kiharaa jo monet vuodet.
Hyvä ja kivan näköinen näyttelijätär. - Anonyymi
Ok näköinen ollut. Nykyään aivan kamalan näköinen harppu.
- Anonyymi
Olen kanssasi eri mieltä. Lucy on mielestäni edelleen hyvännäköinen.
- Anonyymi
Tänään kirjoittivat brittein saarten iltapäivälehdissä (Daily Mailia itse luen) että Lucy on poistattanut silarinsa 11 vuoden pidon jälkeen. Kutsui niitä vielä kauniisti "toxic bageiksi" eli myrkkypusseiksi.
Pitääkin kattella vähän tarkemmalla silmällä että onko huomattavissa olevaa eroa entiseen. - Anonyymi
Tuosta videosta ainakin Paddy punastuisi ja nostelis rillejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976