HKL

ÄRTYNYT

RISUJA HKL SIISTEYDELLE
EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKUVA KAATO PAIKKA
KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
JA NE PER###EEN LEHDER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN

3

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamies69

      Olen kanssasi samaa mieltä vaan kun niitä roskia ei viitsitä laittaa roskikseen vaan nehän varmaan kotonakin heitetään lattialle yleisestä siisteydestä välittämättä.Pahimpia ovat myös ne aivottomat sivistymättömät k.....päät jotka luulevat bussin olevan joku hampurilaisravintola tai nakkikioski,ei ole mukavaa kun sooseja penkillä johon joku istuu seuraavaksi ja arvatkaa kuka saa huudot. Itse olen ottanut tyylin että kerran sanon,että purilaiset pysyvät foliossa,kassissa ja yksikin haukku niin bussi seisoo ekalla pysäkillä vaikka seuraavaan aamuun jotta suomea ymmärtämätön itsekeskeinen matkustaja saa todellakin ruokailla rauhassa,ja vielä yleisön edessä.Ne metrolehdet ovat yksiä kirottuja,ei kuski aina kerkeä korjaamaa niitä pois ja ei muuten ole inspistäkään joka kierroksen jälkeen siivota samoja lehtiä pois.
      TULKAA SOTKIJAT PÄIVÄKSI VAIKKA LAUANTAI ILLAKSI MEIDÄ NPAIKALLE ISTUMAAN....

    • fyllitäti

      RISUJA HKL:N MATKUSTAJILLE
      EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKKUVA KAATO
      PAIKKA
      KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
      JA NE PER###EEN LEHRER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
      MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN

      • fyllitäti

        ...kulkenut täällä Helsingissä joukkoliikenteellä jokikinen päivä, kertaakaan en ole ollut myöhässä, aina kuskit kyllä vastaavat hymyyn ja tervehdykseen; kyydissä istuvat ne sottaavia zombienaamoja on, suusta lyödään purkat edessäolevan penkin selkään, lehdet ja olutpullot tippuvat veltoista, lihaksettomista käsistä pitkin bussin lattiaa, likaiset kädet pyyhitään pitkin ikkunoita ja vielä istutetaan tenavat kuraisissa kumisaappaissaan pitkin penkkejä...

        ...kyllä jakaisin kaiken tämän sietämisestä hkl:n mukaville kuskeille ruusuja enkä risuja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe