RISUJA HKL SIISTEYDELLE
EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKUVA KAATO PAIKKA
KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
JA NE PER###EEN LEHDER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN
HKL
3
478
Vastaukset
- kalamies69
Olen kanssasi samaa mieltä vaan kun niitä roskia ei viitsitä laittaa roskikseen vaan nehän varmaan kotonakin heitetään lattialle yleisestä siisteydestä välittämättä.Pahimpia ovat myös ne aivottomat sivistymättömät k.....päät jotka luulevat bussin olevan joku hampurilaisravintola tai nakkikioski,ei ole mukavaa kun sooseja penkillä johon joku istuu seuraavaksi ja arvatkaa kuka saa huudot. Itse olen ottanut tyylin että kerran sanon,että purilaiset pysyvät foliossa,kassissa ja yksikin haukku niin bussi seisoo ekalla pysäkillä vaikka seuraavaan aamuun jotta suomea ymmärtämätön itsekeskeinen matkustaja saa todellakin ruokailla rauhassa,ja vielä yleisön edessä.Ne metrolehdet ovat yksiä kirottuja,ei kuski aina kerkeä korjaamaa niitä pois ja ei muuten ole inspistäkään joka kierroksen jälkeen siivota samoja lehtiä pois.
TULKAA SOTKIJAT PÄIVÄKSI VAIKKA LAUANTAI ILLAKSI MEIDÄ NPAIKALLE ISTUMAAN.... - fyllitäti
RISUJA HKL:N MATKUSTAJILLE
EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKKUVA KAATO
PAIKKA
KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
JA NE PER###EEN LEHRER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN- fyllitäti
...kulkenut täällä Helsingissä joukkoliikenteellä jokikinen päivä, kertaakaan en ole ollut myöhässä, aina kuskit kyllä vastaavat hymyyn ja tervehdykseen; kyydissä istuvat ne sottaavia zombienaamoja on, suusta lyödään purkat edessäolevan penkin selkään, lehdet ja olutpullot tippuvat veltoista, lihaksettomista käsistä pitkin bussin lattiaa, likaiset kädet pyyhitään pitkin ikkunoita ja vielä istutetaan tenavat kuraisissa kumisaappaissaan pitkin penkkejä...
...kyllä jakaisin kaiken tämän sietämisestä hkl:n mukaville kuskeille ruusuja enkä risuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416