HKL

ÄRTYNYT

RISUJA HKL SIISTEYDELLE
EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKUVA KAATO PAIKKA
KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
JA NE PER###EEN LEHDER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN

3

478

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamies69

Olen kanssasi samaa mieltä vaan kun niitä roskia ei viitsitä laittaa roskikseen vaan nehän varmaan kotonakin heitetään lattialle yleisestä siisteydestä välittämättä.Pahimpia ovat myös ne aivottomat sivistymättömät k.....päät jotka luulevat bussin olevan joku hampurilaisravintola tai nakkikioski,ei ole mukavaa kun sooseja penkillä johon joku istuu seuraavaksi ja arvatkaa kuka saa huudot. Itse olen ottanut tyylin että kerran sanon,että purilaiset pysyvät foliossa,kassissa ja yksikin haukku niin bussi seisoo ekalla pysäkillä vaikka seuraavaan aamuun jotta suomea ymmärtämätön itsekeskeinen matkustaja saa todellakin ruokailla rauhassa,ja vielä yleisön edessä.Ne metrolehdet ovat yksiä kirottuja,ei kuski aina kerkeä korjaamaa niitä pois ja ei muuten ole inspistäkään joka kierroksen jälkeen siivota samoja lehtiä pois.
      TULKAA SOTKIJAT PÄIVÄKSI VAIKKA LAUANTAI ILLAKSI MEIDÄ NPAIKALLE ISTUMAAN....

• fyllitäti

RISUJA HKL:N MATKUSTAJILLE
      EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKKUVA KAATO
      PAIKKA
      KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
      JA NE PER###EEN LEHRER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
      MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN

• fyllitäti

...kulkenut täällä Helsingissä joukkoliikenteellä jokikinen päivä, kertaakaan en ole ollut myöhässä, aina kuskit kyllä vastaavat hymyyn ja tervehdykseen; kyydissä istuvat ne sottaavia zombienaamoja on, suusta lyödään purkat edessäolevan penkin selkään, lehdet ja olutpullot tippuvat veltoista, lihaksettomista käsistä pitkin bussin lattiaa, likaiset kädet pyyhitään pitkin ikkunoita ja vielä istutetaan tenavat kuraisissa kumisaappaissaan pitkin penkkejä...

...kyllä jakaisin kaiken tämän sietämisestä hkl:n mukaville kuskeille ruusuja enkä risuja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      83
      3367
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      391
      1237
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      939
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      815
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      189
      774
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      271
      704
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      690
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      608
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      585
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      33
      566
    Aihe