RISUJA HKL SIISTEYDELLE
EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKUVA KAATO PAIKKA
KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
JA NE PER###EEN LEHDER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN
HKL
3
398
Vastaukset
- kalamies69
Olen kanssasi samaa mieltä vaan kun niitä roskia ei viitsitä laittaa roskikseen vaan nehän varmaan kotonakin heitetään lattialle yleisestä siisteydestä välittämättä.Pahimpia ovat myös ne aivottomat sivistymättömät k.....päät jotka luulevat bussin olevan joku hampurilaisravintola tai nakkikioski,ei ole mukavaa kun sooseja penkillä johon joku istuu seuraavaksi ja arvatkaa kuka saa huudot. Itse olen ottanut tyylin että kerran sanon,että purilaiset pysyvät foliossa,kassissa ja yksikin haukku niin bussi seisoo ekalla pysäkillä vaikka seuraavaan aamuun jotta suomea ymmärtämätön itsekeskeinen matkustaja saa todellakin ruokailla rauhassa,ja vielä yleisön edessä.Ne metrolehdet ovat yksiä kirottuja,ei kuski aina kerkeä korjaamaa niitä pois ja ei muuten ole inspistäkään joka kierroksen jälkeen siivota samoja lehtiä pois.
TULKAA SOTKIJAT PÄIVÄKSI VAIKKA LAUANTAI ILLAKSI MEIDÄ NPAIKALLE ISTUMAAN.... - fyllitäti
RISUJA HKL:N MATKUSTAJILLE
EI OLE KIVA MATKUSTAA KUN ON LIIKKUVA KAATO
PAIKKA
KOSKIEN BUSSEJA JA RATIKOITA
JA NE PER###EEN LEHRER ROSKIIN TAI EDES PENKILLE
MITÄ OTTAA JOS EI JAKSA LAITTAA TAKAISIN- fyllitäti
...kulkenut täällä Helsingissä joukkoliikenteellä jokikinen päivä, kertaakaan en ole ollut myöhässä, aina kuskit kyllä vastaavat hymyyn ja tervehdykseen; kyydissä istuvat ne sottaavia zombienaamoja on, suusta lyödään purkat edessäolevan penkin selkään, lehdet ja olutpullot tippuvat veltoista, lihaksettomista käsistä pitkin bussin lattiaa, likaiset kädet pyyhitään pitkin ikkunoita ja vielä istutetaan tenavat kuraisissa kumisaappaissaan pitkin penkkejä...
...kyllä jakaisin kaiken tämän sietämisestä hkl:n mukaville kuskeille ruusuja enkä risuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591