Mikä on elämäsi tärkein tehtävä?

Anonyymi

Jumalan miellyttäminen.

Ei ihmisten miellyttäminen.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut myös luulevat miellyttävänsä Jumalaa, mutta miellyttävätkin tosiasiassa Jumalan paikan ottanutta ihmistä tai ryhmää.

• Anonyymi

Kuten jehovan todistajat hallintoelintään.

• Valitettavasti väittämäsi on erittäin monella tapaa järjetön.

Ensinnäkin jumalia on väitetty olevaiseksi tunhasia, heidän seuraajansa ovat edelleen jakautuneet tuhansiin lahkoihin ja kultteihin, joten jo pelkkä jumalan valinta tekee muiden jumalien miellyttämisen mahdottomaksi.

Kristinuskonharhan epäjumalan miellyttäminen on myös täysin mahdotonta, koska raamattu on ristiriitoja täynnä.

• Anonyymi

Elämän tärkein tehtävä on parjata ja haukkua Jehovan todistajia

pedofiileiksi,
      Raamatun väärentäjiksi UM pamfletti
      verensiirto kiellolla tappajiksi
      Jeesuksen enkeli Mikael väittäjiksi
      Vääriksi profeetoiksi
      Harmagedonilla pelottelijoiksi
      karttajiksi
      UU:n asiakkaiden tuottajiksi
      lasten jäätelörahojen ryöstäjiksi
      valtakunnan hymyilijöksi
      teokraattisella sodankäynnillä valehtelijoiksi
      Ristin vähättelijöiksi
      Pyramidin palvojiksi
      Hypnoottisella mielenhallinnalla aivopestyiksi muistinpanon tekijöiksi

• Sitä kannattaisi itse kunkin todella syvällisesti ja henkistyytetytsti pohtia. Pitkällisen henkisen kilvoittelun ja teolookigisen kirjallisuuden jälkeen minun elämäntehtäväkseni -ja myös lempiharrastuksekseni- on varmistunut henkistytenyt ja huolellinen Suolikaasun päästäminen.

• Mikä todellisuudessa tuottaa Jehovalle iloa on pahan eli Saatanan miellyttäminen. Kun Saatana esim. sanoo, että älä kuuntele Rokkia niin jos tottelee Saatanaa niin se miellyttää Jehovaa. Voihan hän silloin sanoa: Katsokaa kuinka tottelevaisia lapseni ovatkaan!
      Mitä tyytyväisempi paha on niin sitä tyytyväisempi on myös Jehova. Olkaa täydelliset niin kuin teidän taivaallinen isänne on täydellinen. Siunatkaa pahaa älkää kirotko. Tehkää hyvää pahoille ja kiittämättömille. Sillä niin taivaallinen Isännekin antaa sataa niin hyville kuin pahoillekin.

Tämä on siis Jehovan tahto tänä UT:n aikana ja Mooseksen jälkeen tulleen Jeesus profeetan aikana. Mutta aiemmin vielä VT:n aikana Jehova puhui toisin eli hän kehotti silloin kivittämään pahat hengiltä. Jumalan mieli on kuitenkin muuttuva ajasta aikaan. Aika on kivittää ja aika on kerätä kivet. Aika on itkeä ja aika on nauraa.

Ennen Jumalan miellyttäminen oli hyvien miellyttämistä, mutta Jeesuksen jälkeen Jumalan miellyttäminen on ollut pahojen miellyttämistä.

• Anonyymi

Anonyymi 13.6.2019 18:22

"Elämän tärkein tehtävä on parjata ja haukkua Jehovan todistajia
      Raamatun väärentäjiksi UM pamfletti"
      -Kuinka paljon kiinnität huomiota siihen että vartiotorni laittaa sinut sekoittamaan keskenään vartiotorniseuran ja jehovantodistajat ?

-Oikeastihan kirjallinen tuotanto on vartitorniseuralta, sitä on pakko kehua, taikka annetaan mökötystuomio.

-Mutta vartiotorniseura, kun on ensin kirjoittanut esim. maailmanlopun vuodeksi 1975, vuoden 1975 jälkeen kirjoittelee että todistajat ymmärsivät maailmanlopun vuodeksi 1975. Elikkä sekoittavat todistajat omiin tekosiinsa.

-Sitten sinulla on lista:
      "verensiirto kiellolla tappajiksi
      Jeesuksen enkeli Mikael väittäjiksi
      Vääriksi profeetoiksipedofiileiksi
      Harmagedonilla pelottelijoiksi
      karttajiksi
      UU:n asiakkaiden tuottajiksi
      lasten jäätelörahojen ryöstäjiksi
      valtakunnan hymyilijöksi
      teokraattisella sodankäynnillä valehtelijoiksi
      Ristin vähättelijöiksi
      Pyramidin palvojiksi
      Hypnoottisella mielenhallinnalla aivopestyiksi muistinpanon tekijöiksi"

-Eihän tällä listalla parjata todistajia, heitä kohtaan tunnetaan myötätuntoa, sillä listasi on vartiotorniseuran kehittämä.
      Mutta miksi muuten et sitten jätä lahkoa ?

• Anonyymi

Onko sun elämän tehtäväsi parjata minua jos minun tehtävä on
        parjata ja haukkua Jehovan todistajia.

En jakas parjata heitä tuosta vuoden 1975 sekoittamisesta, mutta en myöskään ymmärrä miksi sinä siitä minulle uikutat ja miksi et vastannut alkuperäiseen kysymykseen, mikä on sinun elämän tehtävä, vai eikö sinulla ole mitään tehtävää tuon uikuttamisen lisäksi?

Oletko koskaan tuon uikutuksen lisäksi harkinnut ruikuttajan uraa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4706
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      196
      2564
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1585
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1329
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1275
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      143
      1053
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe