Noin kuukausi sitten alkoi yhtäkkiä ihan puskista tuntumaan, ettei hengitys pelaa kunnolla. Tunne on käytännössä sellainen, kuin ilma olisi muuttunut hirveän paljon ohuemmaksi. Hengästyy aika vähäisestäkin ponnistelusta ja lisäksi rentoutuminen on vaikeaa kun makuuasennossa varsinkin keuhkojen imemä ilmamäärä ei tunnu riittävältä.
Lääkäreillä ei mitään hajua. Kokeiltu histamiinit, Bufomix-avaaja, astmalääkkeet, ei mitään vaikutusta. Verikokeissa ja keuhkoröntgenissä ei mitään. Asunnossa ei hometta tms, ei mitään loogista syytä mikä tämän selittäisi.
Spirometriaan ei pääse vielä moneen viikkoon, ja lääkärit käskivät odotella. Kiva odotella kun ei ole kuukauteen kyennyt nousemaan yhtä kerrosta portaita kotiin mennessä hengästymättä.
Olen normaalipainoinen, savuton nuori mies.
Mistä johtuu tällaiset hengitysvaikeudet?
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Menet takaisin lääkäriin! Pakko laittaa lisää tutkimuksia. Älä anna periksi.
- Anonyymi
Keuhkoveritulppa
On moniakin vaihtoehtoja. Yksi on anemia. Voi olla myös sydänperäistä, mutta se selviää rasituskokeessa.
- Anonyymi
Vaikea tilanne. Miten olet pärjäillyt ?
Onko sinulla lähellä päivystyspolia jonne voit mennä tarvittaessa ?
Omituista, eikö enää oteta heti sisään sairaalaan ja tutkita, kun noinkin vaikeaa on ?
Nuorella miehellä oireet ovat erikoisia.
Ymmärtäisi jotenkin, jos olisi ikänsä tupakoinut ja iäkäs tms.
Usein on nestettä keuhkoissa, kun makuuasennosta on happivajaus,
mutta se olisi näkynyt röntgenissä.
Voimia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023