Onko sillä joku vakio linja vai poukkoileeko se joka suuntaan?
Pääseekö Rinteen bussilla itä-helsinkiin? Esim Kontulan kautta Jakomäkeen? Pysähtyykö itiksessä tupakkitauon ajaksi?
Mitä linjoja se Rinteen bussi ajaa
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaartelee vasemmalta vasemmalle ja pysähtyy minuutin välein keräämään tupakkaveroa ja bensaveroa.
- Anonyymi
Ja pakoputkesta tupruaa satasia eläkeläisille
- Anonyymi
Katalysaattori puolittaa satasen.
- Anonyymi
Ohjauksessa vikaa, putoaa jo Kulosaaren sillalta mereen.
- Anonyymi
Haittalinjoja.
- Anonyymi
Bussifirma on kuulemma myyty jo ulkomaalaisille sijoittajille.
- Anonyymi
Korjaus: Veroparatiiseissa sijaitseville ulkomaalaisille sijoittajille.
- Anonyymi
Bussi kiertää vielä myymättömät valtion yritykset, lyhyt kierros.
- Anonyymi
Muutettu myymäläautoksi?
- Anonyymi
Alamäkeen ajaa, koukkaa pysäkeille jyrätäkseen niillä seisovat. Lippujen hinta nousee niin että (pakosta) mukana olijoiden pitää kiristää nälkävyötä. Matut matkustaa ilmaiseksi ja toki heille pitää järjestyä istumapaikka. Ensimmäiseksi sen joutuu antamaan vanhukset.
- Anonyymi
Rinne harjoitteli bussilla ajoa jo viime vuonna täällä Kuopiossa, törmäten sillan kaiteeseen ja kaatuen junana radalle.
- Anonyymi
Ei pysy tiellä, ei.
Älä mene kyytiin...- Anonyymi
Pellekoulusta haettiin kahdeksantoista apupelleä kuskin avuksi.
Sitten kaasuteltiin kaiteen läpi rotkoon
- Anonyymi
Afrikassa ja Lähi-idässä ne linjat ajaa.
- Anonyymi
Vilkut kytketty ristiin.
Vilkku vasemmalle tarkoittaa kääntymistä oikealle. - Anonyymi
antin ajama linja on ylhäältä alas vaikka väkisin, et
Länsi- ja Tallinnan sataman väliä.
- Anonyymi
Rinne asuu Mäntsälässä, joten matka kulkee Haarajoen pikavuoropysäkin sekä Helsingin Koskelan, Sturenkadun ja Vanhan Messuhallin pysäkkien kautta. Auto ei aja satamiin. Kiitos kaikille matkustajille jo tässä vaiheessa!
- Anonyymi
Kotimaan reitti kankkulan kaivolle, ulkomaan Kreikkaan.
- Anonyymi
Keksin oman sloganin: " puniikilta onnistuu kaikki millä voi kansaa kyykyttää ja itseään ylistää "
Aijon käyttää tätä sanontaani jokaisessa mahdollisessa paikassa... tee sinäkin niin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356891JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t235579Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1012995Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5542922V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!512342Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342186- 332054
- 481984
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321803Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71401