Tiedossani on ainakin yksi minun lisäksi joka on tullut huijatuksi myydessään koiraansa torissa.Varsinais-Suomen alueella romanitaustainen pariskunta ostaa halvalla ja valehtelee minne koira on menossa ja melkein samantein myy kalliilla hinnalla eteenpäin.Olen laittanut someen katoamisilmoituksia koirastani mutta aina ne poistetaan sillä syyllä ettei ole karannut tai kadonnut vaikkakin koirani on minulle kadonnut.Poliisi ei tee mitään koska koira luokitellaan tavaraksi, vaikkakin ostaja valehtelee???!!!koska siittä on tullut sallittua? Miten tämän kaltaiset trokarit sitten saadaan kiinni kysynpähän vaan?Älkää siis myykö koiraanne niin että ostaja tulee hakemaan tai ostako niin että ette näe missä koira on asunut ennen ja kuinka kauan on ollut kyseisillä ihmisillä.Allergiaakin on käytetty syynä myymiseen.En ole rasisti ja olen pyrkinyt luottamaan ihmiseen taustoistaan huolimatta,enpä luota enään.Myymäni koira on seropi,japaninpystykorva&mittelspiz,valkoinen,leikattu 5v uros.Erittäin haukkuherkkä ja kärsii eroahdistuksesta,joten uusi koti oli todella tärkeä.Tunnistan koirani parista erityispiirteestä. Tämä pariskunta käyttää montaa myyntipalstaa ja epäilenkin koirani olevan vielä Varsinais-Suomen alueella.Jos olet ostanut,nähnyt jollakin 16.2.2019 eteenpäin noiden rotujen näköisen koiran,pyytäisin ottamaan yhteyttä [email protected]. En halua muuta kun tietää missä minulle rakas koira on ja miten on kotiutunut uuteen paikkaan.
Koiratrokareita?
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisen myyntisopimuksen teit ostajien kanssa ja ketkä sinun koiraasi kävi tutustumassa ja ketkä koiran noutivat?
Mä kysyn siksi, koska joudun mitä todennäköisemmin luopumaan omasta koirastamme, mut mä kyllä olen aikonut tehdä kohtuullisen tarkan sopimuksen myyntiehdoista, myös siitä, että koira palautuu mulle jollei sopeudu=ei saa myydä eteenpäin, koiraan pitää käydä tutustumassa ennen päätöstä ja tarkastan ostajien henkilöllisyystodistukset myyntitilanteessa jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838