Kun olen lukenut Setan näkemyksiä, niistä saa sen käsityksen, että Seta haluaa tasa-arvon varjolla häivyttää erot miesten ja naisten välillä. Kouluissa pojat eivät saisi olla poikia eikä tytöt tyttöjä. Miehillä ja naisilla ei saisi olla eri vessoja, eri ammatteja eikä muitakaan eri rooleja. Sukupuolia ei saisi olla olemassa.
Jos kerran sukupuolijaottelua ei hyväksytä, niin miksi Seta itse jaottelee niitä, puhumalla seksuaalivähemmistöistä, homoseksuaaleista ja heteroseksuaaleista, sukupuolen korjauksista, transihmisistä, sukupuolikiintiöistä ammateissa jne.?
Sukupuolen "häivyttäminen"
4
94
Vastaukset
Joo, onhan se ikävää katseltavaa, kun tätä samaa on tehty vuosikymmeniä aikaisemmin esimerkiksi Kiinassa, kommunistisessa kulttuurillisessa vallankumouksessa, jolloin kommunisti Mao ajoi naisten tasa-arvoa (tai sanoi ajavansa).
Tosiasiassa naiseus hävitettiin ja naisista yritettiin tehdä mahdollisimman sukupuolettomia (sitä se "muunsukupuolisuus" on), koska Kiinassa koetaan että miehet on parempia työläisiä kuin naiset. Tätä samaa tehdään nyt länsimaissa, että ajetaan epätasa-arvoa tasa-arvon nimessä, ja yritetään saada aikaan samanlainen sosialistinen vallankumous länsimaissa mitä tapahtui Kiinassa aikoinaan.Vain olemassaoleva voidaan häivyttää
Teen itseni näkyväksi korostamalla sinun "virheitäsi"?
Teen itseni "hyväksi" osoittamalla sinun "pahuutesi"?
Voinko kohdata sukupuolen sijasta ihmisen
Uskallanko myöntää että kohdatessani ihmisen kohtaan oman ajatukseni hänestä"Voinko kohdata sukupuolen sijasta ihmisen
Uskallanko myöntää että kohdatessani ihmisen kohtaan oman ajatukseni hänestä"
Et voi kohdata ihmistä, ilman sukupuolta, koska sukupuolettomia ihmisiä ei ole olemassakaan, vaikka eräät yrittävät niin uskotella.
Yritys häivyttää ihmiseltä hänen supuolinen identiteettinsä, on rikos ihmisoikeutta ja ihmisyyttä vastaan. Se on myös vastoin biologiaa ja tiedettä.
Meidän tulee päinvastoin kunnioittaa ihmistä sekä miehenä ja naisena eikä jonain sukupuolettomana olentona tai esineenä.
Juuri siksi myös avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, eikä mikään muu ihmissuhde.Jokainen tai ainakin useimmat itse tietää onko nainen vai mies vai joku muu. Minä olen aina tuntenut itseni naiseksi ja sellainen myös tiedän olevani eikä se muuksi muutu (tosin mulla ei ole pitkä tukka, enkä käytä korkokenkiä enkä meikkaa paljon enkä muutenkaan ole tosi supernaisellinen, mutta en miehekäskään enkä tosi poikamainenkaan, pidän vähän sporttisesta tyylistä sekä myös vähän boheemista että myös vähän rockhenkisestäkin). Sitäpaitsi jokainen saa tuntea itsensä miksi haluaa ja luokitella myös, ei ole ainakaan minun tehtäväni sanella mitä toinen saa olla ja mitä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982