Asiointiini Prisma Kannelmäessä!
Asiakaspalvelussa pompotettiin iäkästä eläkeläisasiakasta törkeästi ja nöyryyttäen. Liikekeskuskusen toisesta päästä hänet käskettiin menemään liikekeskuksen toisessa päässä olevaan palvelupisteeseen ja taas takaisin rollaattorilla takaisin. Sain palvelun kokonaisuudessa huonon ja erittäin sekavan kuva. Hyvä se ei ollut aiemminkaan.
Lisäksi: Automme oli parkkihallissa enkä löytänyt myymäläkerroksesta opasteita, seikkailin liukuportaat alas mutta emme löytäneen oikean väristä hallia. Menin takaisin ylös myymälätasolle. Näin Prisman neuvontapisteen ajattelin, että seillä osatan ja halutaan opastaa asiassa. Mutta eivät osanneet neuvoa, ja sanoin kriittisesti palvelun tasosta. Sitten sainkin yllättävän kommentin heiltä, tämä on Prisman neuvontapiste ja parkkihalli on Kaaren kiinteistön.
Saatan joskus asioida S-ryhmässä joskus mutta seuravan vuoden aika en, vähäistähän se on ollutkin mutta jos 10 000€ vuodessa vähenee.
S-ryhmä toistaiseksi boikottiin ja sana kiertämään
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kannelmäki Kaari Pirsman palvelupisteen henkilöstölle ei kuulu opastaa autohalliin. Näin he kertoivat!
Pysytään pois Kaaren hallista ja ainakin Prismasta, ei häiritä henkilökuntaa. - Anonyymi
Kiitos viestistä! Tuo ei ole uutta.
Prisma on Prisma eikä se hyväksi muutu vaikka kuinka antaisi heille palautetta. Asiakkaita nöyryytetään ei sovi minulle.
Pysyn pois, jospa € kelpaa muille! - Anonyymi
Olen käynyt Kaaressa aina Helsingissä käydessäni. Mukavasti on valikoimaa ja aina löytyy autolle ruutu. Joskus olen ihmetellyt kun vain toinen puoli ulko-ovesta avautuu. Ja myös oikeastaan niiden pelastusteiden määrää, varmaan ihan riittävästi.
Postia piti kyllä vähän hakea viime jouluna, mutta onneksi löytyi. Eikös siellä kaaressa ole clasohlsonkin... tai joku sellainen. Aika hyvä kauppakeskus ostoksille.
Plussaa kun prismasta löytyy luomutuotteita ja muita erikoisruokavaliolle sopivia. En boikotoi. - Anonyymi
Boikotoin koko S-ryhmää mielelläni, mutta kesäaikana joudun joskus "pakosti" asioimaan ammattitaidottomien löysäläisten leirissä, K-kauppa tai Lidliä ei ole mökkipitäjässä. Lidlistä vien kuivatavaraa viikoiksi ja tuoretta niin paljon kun säilyvyys antaa myöten. (olen koko kesän maalla, etätyö onnistuu) Koskaan en tankkaa ABC-llä enkä enää ruokaile niissä niissähän pitää siivota pöydät ja toimia tiskilinjalla! Nesteellä tankkaan vaikka AB:n polttoaineen laatu (puhtaus) on lähes yhtä hyvää, hinta vaan seillä on aina 10 senttiä enemmän litralta.
Liikun Tuuloksessa, olemme löytäneet hyvä ruokapaikan ostoskeskuksesta. Sirin tasokas lounaspaikka se on Tokmannia vastapäätä. Erinomainen ruoka ja munkki-/pullakahvi jälkiruoaksi. Edullinen ja lisäksi eläkeläiset saa tuntuvan alennuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982