Sähkö-Polku-Pyörien seuranta

Minä täällä-päin olen katsonut, niillä munitaan usein.
Kumi-renkaille syötetään Sepelin terävänpiä osia.
Toisinaan niille annetaan ihan väärä pistoskin.
Yli-jännitys tuohaa pyörien akut.
Noh.
Tämä aloitus on kuitenkin tarkoitettu ihan asiallisille aatteille.
Ilman musiikkia, kiitos.


H.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pistosuojatut renkaat on vähän kuin jos jätkän kumi puhkee sepelistä
      niin oikiastaan ei käy kuinkaan
      njjj

    • Anonyymi

      Luultavasti samoin kuin tuolla aikaisemmassa aloituksessa samasta asiasta.
      Kyselehän siis sieltä.

    • Anonyymi

      Se juuri kun täälläkin käytetään sitä soraa ....soraa ja taas soraa.. pyöräteillä. keväällä luvattiin että vappuun mennessä on kerätty ....mutta eipä ollut aivan niin...
      Tänään näin sähköpyörässä sellaisen akun ...kuin pieni "kaasupullo" rungossa...
      Tytär asuu turussa ja tänään juteltiin puhelimessa ...sanoi että näinkin kaukana keskustasta näkee nykyään tien sivussa hylätyn oloisia sähköpotkulautoja....näitä vuokrattavia...loppuuko niistä sitten akku vai ovatko ihmiset niin huolimattomia ja jättävät minne sattuu...

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Vuokrattavan sähköpotkulaudan saa jättää minne vaan. Omistaja keräilee niitä tarpeen mukaan parempiin paikkoihin seuraaville asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokrattavan sähköpotkulaudan saa jättää minne vaan. Omistaja keräilee niitä tarpeen mukaan parempiin paikkoihin seuraaville asiakkaille.

        Ai jaa....vaikka meren rannalle kauas kaupungista ....mitenkähän se "omistaja" osaakaan tunnistaa ..hyvä että selvensit asian.

        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa....vaikka meren rannalle kauas kaupungista ....mitenkähän se "omistaja" osaakaan tunnistaa ..hyvä että selvensit asian.

        mimmimum-..mi

        Onhan niissä jonkinlaiset tunnisteet, Helsingin kaupungin polkupyörät ovat keltaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa....vaikka meren rannalle kauas kaupungista ....mitenkähän se "omistaja" osaakaan tunnistaa ..hyvä että selvensit asian.

        mimmimum-..mi

        Jokainen lauta on kaiken aikaa gps-seurannassa.
        Omistaja päättelee sijainnista kannattaako hakea lauta käytön päättymisen jälkeen parempaan paikkaan vai jättää se siihen paikkaan seuraaville halukkaille.

        Laudan saa otettua käyttöön vain mikäli puhelimessa on tietty ohjelma. Sama ohjelma laskuttaa käytön käsittääkseni puhelinlaskussa. En tunne tarkkaan, kun en ole koskaan käyttänyt.

        Samanlainen järjestelmä kuin kaupunkipyörissä sillä erolla, että kaupunkipyörän laskutus päättyy, kun se palautetaan johonkin pyöräasemista.


      • Anonyymi

        Sanoin aikaisemmin, että laudan voi jättää minne vaan. Siihen täytyy lisätä, että jonkin tietyn alueen sisällä. Muuten menee lisämaksu. Se selvisi tuolta
        https://www.mikrobitti.fi/uutiset/helsingissa-on-voinut-maanantaista-lahtien-vuokrata-sahkopotkulautoja-ja-samalla-ilmeni-iso-tietoturvaongelma/843bfd6c-b879-424e-9edf-9f856f8b7100

        Helsingissä on nyt kolme yrittäjää, VOI, TIER ja Hoop.

        Vuokrattavat laudat pystyvät kulkemaan yli 15 km/h, joten niillä EI saa ajaa jalkakäytävällä. Ilmeisesti aika harva käyttäjä tietää tämän, koska Helsingissä en ole sattunut näkemään yhtään sähkölautaa ajoradalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin aikaisemmin, että laudan voi jättää minne vaan. Siihen täytyy lisätä, että jonkin tietyn alueen sisällä. Muuten menee lisämaksu. Se selvisi tuolta
        https://www.mikrobitti.fi/uutiset/helsingissa-on-voinut-maanantaista-lahtien-vuokrata-sahkopotkulautoja-ja-samalla-ilmeni-iso-tietoturvaongelma/843bfd6c-b879-424e-9edf-9f856f8b7100

        Helsingissä on nyt kolme yrittäjää, VOI, TIER ja Hoop.

        Vuokrattavat laudat pystyvät kulkemaan yli 15 km/h, joten niillä EI saa ajaa jalkakäytävällä. Ilmeisesti aika harva käyttäjä tietää tämän, koska Helsingissä en ole sattunut näkemään yhtään sähkölautaa ajoradalla.

        "Anonyymi"

        Niin.
        Lauta eikä myöskään vuokraus ole aloituksessa kehoitus saati aihe.
        Lasten veroilla hankitut leikki-kalut kuuluvat toisiin aloituksiin.
        -
        Aloitus tarkoittaa aikuisen ihmisen oman harkintansa mukaista ostosta omilla rahoilla.

        H.


    • Anonyymi

      Oma pyöräni kulkee nilkkojen -ja reisien lihaksilla.
      Sitten kun ne alkaa piiputtaa, en tarvitse pyörää.
      Olkoon jatkossa vaikka sähkötön ja akuton rollaattori.
      Ajan asvalttia, vähän soraankin törmään ja mökillä hiekka-käpy tietä pätkä.
      Eipä ole vaikuttanut kumeihin.
      Joskus nuorena eräs pusikko oli niin karhea että kondomi puhkesi.
      Olkoon tämä mielenhäiriöinen poikkeus, että vastaan avaajan kirjoituksiin.

    • Anonyymi

      Hitto ku alkoi pyörimään mielessä kaheksasosanuotit, kuudestoista ja muut arvot suloisesti sekaisin. Niin kamalasti alkoi tekemään mieli pistää monta musiikkilinkkiä juuri tähän aloitukseen:) Miksköhän?

      Tää on sitten Sun mulkeroaloitus, sähköistä seurantaa. Avustettua luovuutta monellako pykälällä mennähän.

      Minulla olisi aloittajalle sopiva morsian. Se on se mun sydänystäväni.
      Ei, en teitä yhtehen yhytä, koska muuta yhteistä teillä ei ole, kuin tuo Valtava rakkaus Sähköpyörään. Aivan valtava.
      Tänään tämä samainen nainen oli luonani kylässä. Tottahan toki sähköpyörällä tuli.
      Mittarissa nyt n. 1200 km. Kilometrien keräily aloitettu viime elokuun lopussa. Talvella ei ole ajanut laisinkaan.

      Kyllä siitä pyörästä on praatattu. En tietenkään ole malttanut mainita, että öh totanoin ei nyt niin kamalan noin kovasti asia kiinnosta. Ei kinosta:)

      Pakotetusti olen kuitenkin saanut tietoja sähköpyörän toiminnasta. Akun kestävyydestä, niin ja niin monta pykälää jäljellä, kävelyasetuksesta paremman tallustettavuuden saavuttamiseksi. Avustuksista joko enemmän tahi vähemmän.
      On niin helevetin hyvä mäkiä poljeskella ja jos tuulee, niin hah ha ha haaa mitä välii.

      Toisaaltaan on hienoa, että joku ja jotkut innostuu pyörästä. Siis vaikkei se Tavalliselle pyörälle vedä vertoja, sikälimikäli tahtoo kunnolla kuntoa jaloille.
      Sitä vois vähä verrata kävelyyn niin, että avustettu kävely, jossa toinen ihminen ottais niskasta kiinni ja kulettais ilmakävelijää eteenpäin.
      Missä kunnon saanti, missä kunnon saanti.

      Sikskö sä sielä hautausmailla kurvailet, ettei sepelin nurkat pyörän kumeja puraise?

      Pysyäkseni asiallisella aatelinjalla edelleenkin, niin olen kiinnostunut (oikeesti) tietämään, että kuinka monta kilometriä aloittaja on kerännyt matkamittariinsa?
      Sitä täs vois ruveta seuraamaan kuinka hyvä polkemaan oot:)
      Olohuoneen karmien välissä suoritetut polkemiset ei lasketa.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Nou nou heikku, ei yhytyksiä, hunksi on jo merkattu m.mummille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nou nou heikku, ei yhytyksiä, hunksi on jo merkattu m.mummille.

        Joo en yhytä.
        Vaikka olishan se sähköistä kipinää leiskuvaa yhdessä oloa, jos yhyttyisivät.
        Molmpien intohimoinen himo sähköpyörien hyvyyteen olisi aikamoisen kova yhdistävä tekijä.
        Vaan muuten luonteet ovat niin erilaiset, että en ala heitä yhyttämään.:)

        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Kuuluuko sähköpolkupyörä ottaa yöksi sängyn viereen ja ladata se siitä kuin puhelin?

      • Anonyymi

        Jotkut voi, luulen, ottaa sähköpyörän kokonaan vieruskeen. Kainaloon.
        Otin minä kans aikanaan pienenä likkana Princes-luistimet viereeni kuin pehmolelun, kun olin NIIN onnellinen ensimmäisistä luistimistani.

        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Ovatko sähköpyörät vaihteettomia?
      Miten nopeuden säätö tapahtuu?
      Voihan reitillä olla paikkoja, mihin ei voi tulla kuin ohjus.

      Sitten varoitetaan esim. edukkaammista pyöristä, että on feeluja merkkejä/pyöriä. Mistä tunnet sä hyvän pyörän?
      Tavallaan taitettava olisi kätevä, mutta ohjaustangot hirvittää. Esim. Jopojen ohjaust. aivan kiikkeriä eli sentyyppisellä en tykkäisi fillaroida.

      Beng

      • Anonyymi

        "Beng"
        Eivät ole vaihteettomia.
        Minä olen ystäväni hehkutuksesta oppinut tuntemaan sähköpyörän salat.
        Koska aloitus on kuitenkin Hunksin, niin en tahdo ruveta hänen silmilleen hyppelehtimään, joten annetaan hänen selostaa pyöränsä ominaisuuksia.
        Siis sikälimikälisikäli hän palajaa aloitukseensa. Hän pakkaa olemaan sellainen, että vetäsee aloituksen ja jättää sen ku paskan puosta. Ei viitsi vaivautua vastailemaan. Ikävä piirre. Monet osaa hoitaa omaa aloitustaan, mutta hää ei.

        Asiasta toiseen, mutta pysyen pyörissä.
        Olen sitä mieltä, että mitä huonompi pyörä, sen parempi kunto:)
        Raskaalla paska-pyörällä kun ajelee, niin johan pohkeet ja muut lihakset huutaa ku megafonin suulla halleluujaa. Mul on kokemusta. :)

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Beng"
        Eivät ole vaihteettomia.
        Minä olen ystäväni hehkutuksesta oppinut tuntemaan sähköpyörän salat.
        Koska aloitus on kuitenkin Hunksin, niin en tahdo ruveta hänen silmilleen hyppelehtimään, joten annetaan hänen selostaa pyöränsä ominaisuuksia.
        Siis sikälimikälisikäli hän palajaa aloitukseensa. Hän pakkaa olemaan sellainen, että vetäsee aloituksen ja jättää sen ku paskan puosta. Ei viitsi vaivautua vastailemaan. Ikävä piirre. Monet osaa hoitaa omaa aloitustaan, mutta hää ei.

        Asiasta toiseen, mutta pysyen pyörissä.
        Olen sitä mieltä, että mitä huonompi pyörä, sen parempi kunto:)
        Raskaalla paska-pyörällä kun ajelee, niin johan pohkeet ja muut lihakset huutaa ku megafonin suulla halleluujaa. Mul on kokemusta. :)

        Heikunkeikku

        Hunksi on about kymmenesti kertonut pyörästään ja sen ominaisuuksista, toistaa omia höpinöitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hunksi on about kymmenesti kertonut pyörästään ja sen ominaisuuksista, toistaa omia höpinöitään.

        Toisaaltaan.
        Ehkä hän? on kymmenesti kertonut sähköpyörästään, mutta eihän kaikki lue kaikkia aloituksia.
        Minä en ole lukenut kymmentä sähköpyöräselostusta.
        Ehkä on selittänyt musiikkiketjussaan?

        Mutta, koska hän nyt on itse tahtonut tehdä aloituksen sähköpyörästä ja vieläpä "asiallisen aatteen"-ajatuksella, niin jos joku ketjun osallistujista jotakin kysyy, niin olisi asiallista, kohteliasta, siihen vastata.
        Myös minä oon vetässyt kysymyksen hänelle.

        Hän arvostelee kovin herkästi muiden aloituksia, mutta on aikamoisen alkeellinen oman-ketjun-hoitaja.
        Ehkä ei muita haittaa.
        Minua haittaa.

        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Vanhana pyöräilijänä olen ulalla, pyöräni rakensi giro-italian voittaja da siitä on aikaa on kuitenkin kerralissa. Ajoin aikoinaan lisensessin kilpailuun.

      • Anonyymi

        Oho.

        Kuis kävi?

        Beng


    • Anonyymi

      Muistin ulkona istuskellessani tän Seuranta-aloituksen.
      No mä siinä siunaamas sitte lähin kapuamaan tänne vintille.
      Seuraamaan ketjun kehitystä.
      Mutta Pah!!!
      Ei täälä mitän ole tapahtunut.
      Kuulkaa, tätä ei olla alettu seuraamaan.
      Tää on niin tätä.

      Olis vaan pitänyt pistää tuttu pesämulkeroseuranta-aloitus.
      Mutta ei. Piti vääntää joku nykyaikainen "tahon-olla-erikoinen"-aloitus.

      Aijaaaa.
      Nyt kekkasin.
      Hahhhah ha ha haaa!!!

      Heh, mä kysyin ketjus, että kuinka monta kilometriä on sähköpyörällä ajeltu.
      Missäs vastaus:)

      Hän ei kehtaa kertoa. On muina miehinä, niinku ei hokais koko kysymystä.
      Heh, että naurattaa.....

      Saako arvata?
      Sul´on kerääntynyt 78 km. Menikö oikein:)

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Eiköhän 8-28 km. ole lähempänä totuutta.


      • "Anonyymi"

        Olen vastannut kysymykseesi jo päiviä sitten.
        Alahan etsiä.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Olen vastannut kysymykseesi jo päiviä sitten.
        Alahan etsiä.

        H.

        ...kysymykseen

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän 8-28 km. ole lähempänä totuutta.

        Ajattelin olla ystävällinen aloittajaa kohtaan ja lisäsin tuohon lukuun ovenkarmivälipolkemisetkin:)
        Tuo 8-28km lienee oikeampi luku, jos poistetaan ne sisällä poljetut kilometrit:)

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin olla ystävällinen aloittajaa kohtaan ja lisäsin tuohon lukuun ovenkarmivälipolkemisetkin:)
        Tuo 8-28km lienee oikeampi luku, jos poistetaan ne sisällä poljetut kilometrit:)

        Heikunkeikku

        Kohteliasta olla vanhalle ystävällinen.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Olen vastannut kysymykseesi jo päiviä sitten.
        Alahan etsiä.

        H.

        Kenelle vastasit?


        Et ainakaan minulle, koska vasta eilen kysymyksen tein ja jos olet päiviä sitten kertonut kilometriluvun, niin ... jne..

        Älä sitten kerro, jos se noin vaikeaa on.

        Heikunkeikku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe