Seurasin Kaaren Kannelmäki Prisma asiakaspalvelussa kun siellä pompoteltiin iäkästä eläkeläisasiakasta törkeästi ja nöyryyttäen. Liikekeskuskusen toisesta päästä hänet käskettiin menemään liikekeskuksen toisessa päässä olevaan palvelupisteeseen ja taas takaisin rollaattorilla takaisin. Sain palvelun kokonaisuudessa huonon ja erittäin sekavan kuva. Hyvä se ei ollut aiemminkaan.
Tuon ja hiukan muunkin seurauksena toistaiseksi entinen asiakas.
Mainos S-ryhmälle, pitkäaikainen asiakas
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaisu: sisäinen lähijuna päästä päähän!
- Anonyymi
On hyvä saada asialle näkyvyyttä. Prisman toimintaperiaatteisiin saattaa kuulua asiakkaan simputus. Prismassa joku saattaa olla jopa merkonomi ja ymmärtää näkyvyyden vaikuttavuuden markkinoinnissa (hyvä tässäkin toisto)
- Anonyymi
Hyllyttäjä merkonomi saattaa muistaa opiskelustaan, huono kello kauas kuuluu.
5x5x5 = 125 henkilö.
Tällä ja ensiviikolla pidän esitystä kahdelle eri eläkeläisryhmälle yht. n. 60 hlöä. Käytän hyvän tovin ajasta ikääntyneen ihmisen palvelusta.
Ja muillekkin asiakaspalvelu koulutuksessa otan esille!
Eli.Näkyvyyttä onnistuneesta palvelutapahtumasta!
laita hyväsanoma kiertoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153298
- 181831
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191812En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321685- 791675
- 261552
- 281390
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91364Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351314Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111304