Seurasin Kaaren Kannelmäki Prisma asiakaspalvelussa kun siellä pompoteltiin iäkästä eläkeläisasiakasta törkeästi ja nöyryyttäen. Liikekeskuskusen toisesta päästä hänet käskettiin menemään liikekeskuksen toisessa päässä olevaan palvelupisteeseen ja taas takaisin rollaattorilla takaisin. Sain palvelun kokonaisuudessa huonon ja erittäin sekavan kuva. Hyvä se ei ollut aiemminkaan.
Tuon ja hiukan muunkin seurauksena toistaiseksi entinen asiakas.
Mainos S-ryhmälle, pitkäaikainen asiakas
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaisu: sisäinen lähijuna päästä päähän!
- Anonyymi
On hyvä saada asialle näkyvyyttä. Prisman toimintaperiaatteisiin saattaa kuulua asiakkaan simputus. Prismassa joku saattaa olla jopa merkonomi ja ymmärtää näkyvyyden vaikuttavuuden markkinoinnissa (hyvä tässäkin toisto)
- Anonyymi
Hyllyttäjä merkonomi saattaa muistaa opiskelustaan, huono kello kauas kuuluu.
5x5x5 = 125 henkilö.
Tällä ja ensiviikolla pidän esitystä kahdelle eri eläkeläisryhmälle yht. n. 60 hlöä. Käytän hyvän tovin ajasta ikääntyneen ihmisen palvelusta.
Ja muillekkin asiakaspalvelu koulutuksessa otan esille!
Eli.Näkyvyyttä onnistuneesta palvelutapahtumasta!
laita hyväsanoma kiertoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184