Seurasin kun, asiakaspalvelussa pompotettiin iäkästä eläkeläisasiakasta törkeästi ja nöyryyttäen. Liikekeskuskusen toisesta päästä hänet käskettiin menemään liikekeskuksen toisessa päässä olevaan palvelupisteeseen ja taas takaisin rollaattorilla takaisin. Sain palvelun kokonaisuudessa huonon ja erittäin sekavan kuvan. Hyvä se ei ollut aiemminkaan.
Prisma Kaari kuntouttaa iäkkäitä asiakkaitaan.
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaista ikäihmisen simputusta josta jauhokuppa ei ota vastuuta en hyväksy!
Ostetaan nyt edes 10 000 tai mieluummin 20 000 € tuotteita muualta mitä S-joskus ostin. - Anonyymi
Yksinkartaisten ja tehottomien S-ketju on yksinkertaisille kuluttajille joita "typerä" bonus sumentaa.
Yhteiskunnan kannalta lienee hyvä kun S-ryhmä työllistää paljon. Suhteessa ylivoimaisesti eniten liikevaihtoon suhteutettuna kuin muut. Yksi Lidlin myyjä vastaa yli kolmea S-kaupan lyllertäjää. Siksi en käytä enää S-ryhmää vaan muita. En mitään ketjun osaa! - Anonyymi
Kuntoutusta tulee Kaarinki hehtaarihallissa.
Kuinka, miksi ihmiset menee sinne?
Eväät mukaan.
Navikaattori.
Teatterikiikari.
Kuulosuojaimet.
Runsaasti hukkaan menevää aikaa.
Eli ei kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904726
- 293384
- 2013182
- 513027
- 242965
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212816Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl442707Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2352488Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252276- 522255